Spring naar bijdragen

zaterdag 15 augustus


Vie

Aanbevolen berichten

Wing,

je hebt gelijk maar er zijn ook andere gezichtspunten

we kunnen inderdaad allemaal doorflippen
we zien vaak genoeg mensen waarbij het gebeurt
alleen deze periode was wel heel bijzonder
en dat geeft inderdaad geen donder
maar dan daarna............
ik zie wel excuses voorbij komen maar geen echt berouw

ben ik ook in de overtuiging dat dat bijzonder moeilijk zou worden omdat er eenmaal een levenslange ban is opgelegd
het is dan jammer dat er alleen ingelogd wordt als het fout gaat
en het vervolg is niet echt plezierig

ik zou het prettiger vinden als hij en zij een keer inlogt als het daadwerkelijk goed gaat en normaal kunnen communiceren over alles wat er gebeurt is.

Wing, ik snap jou standpunt en je moet ter aller tijden doen wat jou hart ingeeft en helemaal niemand die jou daarover mag veroordelen!
dat is pure menselijkheid

Maar soms is het beter om partijen te scheiden, niemand is hiermee geholpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 285
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geer,

je bent hier nooit vooroordeeld voor gay, jood of wat dan ook.
tuurlijk hebben we allemaal ons eigen pad te bewandelenden en bij de een is die zwaarder dan bij de ander
maar het doet me echt pijn om te zien, dat als je gedronken heb dat iedereen de schuld krijgt, iedereen doet fout, iedereen doet jou pijn.
hier spreekt dan het kleine verongelijkte jongentje

waarom log je niet een keer stiekum in als je nuchter bent?
dat je echt kan vertellen wat je hebt meegemaakt en wat je doet?

ook al dit schrijven doet jou pijn geer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing,

niemand hoeft je schoenen te likken!

maar je kan berouw tonen door te laten zien dat je met de goede weg bezig bent.
als iemand je uitscheld, dan kan je dat wel vergeven maar moelijk vergeten
sommige dingen moeten de tijd krijgen om te slijten
en dat kan alleen door je gedrag aan te passen

maar inderdaad "olie op het vuur gooien" is geen oplossing en zeker niet al te chiq!
al ik me de reacties wel goed kan voorstellen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou moe!!

nu ga ik echt stoppen!
ik veroordeel Geer omdat hij zich kwetsend uitlaat!
En ik veroordeel ook een ieder ander die zich kwetsend uitlaat!

Het is al erg genoeg voor de betrokkenen, zitten we nu echt te wachten op een collectief front?

gatver, en ik maar denken dat ik een probleem heb
het is nu echt van ikke heb gelijk dus ik mag kwetsen.

bah, stelletje kinderen!

:angry: zelfs mijn puber van 17 is nog slimmer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik log toch weer even in. Vanmiddag was er (weer) een discussie over nieuwelingen en oude garde. Dit soort gesprekken, terwijl ik me toch niet meer echt een nieuweling noem maar hier ook niets van snap en ook niet wil snappen, is nu juist waarom nieuwe mensen afhaken. Duhhh geweldig hoor goed gedaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jip dan had je de draad goed moeten lezen, daar begon het mee. En dat heeft niets te maken met het instandhouden van, dat gaat over een gevoel dat mensen krijgen bij het lezen van.. Dus hou aub op met die loze kreten.

En Kirkie tuurlijk gaat je zoontje voor, kan niet wachten tot ik mijn guppie morgen weer thuis heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil alleen maar vertellen dat ik een heel leuk uurtje heb gehad met mijn nichtje en haar dochter en dat zo'n meid van acht jaar ontzettend wijze dingen kan zeggen.
En dat je dan soms denkt: waar hebben we het eigenlijk over?
Geluk en puurheid.
Ga ik nou ook al zweverig doen? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey een zweverige Vie!:D

Ik betrapte me er vandaag, tot twee keer op, dat ik bij iemand langs wilde gaan omdat ik dan misschien een biertje aangeboden zou krijgen.
Toch de spanning van het intervieuw maandag die zijn werk doet.
Gelukkig had ik de foute gedachte binnen een tel door en kon ik mezelf uitlachen.
Of liever dat kiertje waardoor de gremlin dacht binnen te komen.

Ik vond in mijn correspondentie met mijn behandelaar nog wat moois.
Misschien dat jullie er wat aan hebben.
Mijn aktie plan in 2007:

Mijn persoonlijke aanleidingen zijn:
. Bezoek van 1 drinkemaatje die zelf nog dagelijks alcoholist is en voor mij een vibratie aan trek met zich mee brengt.
. Verhoogde feestvreugde door gezelligheid of iets speciaals wat er gebeurd is of iets wat veel energie koste en is afgerond.
. Rebellie tegen het aldoor 'goed' zijn
. Willen ontsnappen aan de druk van de maatschappij
. Extra geld hebben, geld was altijd een aanleiding te gaan drinken

Mijn persoonlijke helpende gedachten en gedrag
. Ik heb geen alcohol nodig om het gezellig te hebben en ga de afwas doen of met de hond wandelen of emails schrijven of een boek lezen.
. Ik beloon mezelf liever met iets gezonds en eet fruit, noten, zet een lekkere pot thee of een bambu koffie
. Ik kan de beslissing nog uitstellen door eerst iets anders te doen en het trekmoment voorbij te laten gaan. Ook al sta ik al in de winkel voor de drank dan kan ik nog naar buiten lopen en een blokje omgaan.
. Blije of verdrietige gedachten zijn geen aanleiding alcohol te drinken. Ik wil niet meer drinken in dit soort situaties want dat is een gewoonte en die cirkel wil ik doorbreken. Bovendien verkleind het op korte termijn het vreugde gevoel en verhoogd op langere termijn het verdriet
. IK WIL GEEN ALCOHOL en zeg dan 9 keer STOP
. Als de trek heel erg is iets eten wat je normaal ongezond vind bv.een donkere chocolade cake maken en helemaal opeten of een zak snoep halen of chips eten
. Ik doe liever iets leuks! Ga lekker met de hond wandelen en geniet van de natuur of ga een stuk fietsen.

Ps ik negeer nieuwkomers niet bewust, reageer op wie ik een reaktie voor heb.
Dus voel je a.u.b niet genegeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn broer komt vandaag of morgen naar Nederland. Dat is een erg gevoelige en gespannen kwestie. Zojuist werd aan de deur geklopt, en mn vrienden laten altijd even weten of ze langskomen of niet.
Gezellig. Dat wordt de komende zes weken de gordijnen dicht. Heb te kennen gegeven dat ik geen behoefte heb om het contact te herstellen, maar mn broer kennende is het zo'n boerenl*l dat ie iets in zn oren heeft zitten en niet naar me luistert.
Even korte samenvatting, hij heeft vroeger aan me gezeten toen ik 11 was en me de rest van zn leven afgewezen. Nu onze pa is overleden denkt ie ineens wel weer sentimenteel te kunnen gaan doen ofzo, nou nee bedankt. Moet er toch niet aan denken zeg dat hij zou weten dat ik buikdans, gatverdegatver. Dan trek ik meteen een dikke wijde trui aan...
Zum kotzen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...