safidepafi Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Woman, dat is geen leuk vooruitzicht.Ik kan me goed voorstellen, dat je nu allerlei waangedachten hebt over eventueel mogelijk kontakt.Misschien proberen vrienden op de hoogte te brengen die je, in geval dat, snel kunt bellen?Of misschien een familielid?Moeilijk, maar probeer sterk te blijven.Lynn, dank je, maar er schrijven hier veel mooie schrijvers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Als nieuweling, die zich absoluut niet buitengesloten voelt en erg graag dit forum leest,maar niet zo vaak aktief deelneemt, wil ik over de dagdraad vandaag wel kwijt,dat het lezen ervan me spijt.Ik had liever een goed boek gelezen, met wat nivogehalte en minder moddergooien.En dat ga ik nu dus doen.Wil niemand kwetsen en hoop dat dat ook niet gebeurt, maar ik denk dat het forum van-daag is misbruikt.welterustenJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Dank je Safi, ja de buurman zei al 'dan bel je mij maar even....' toen ik het hem vertelde. Maar het blijft toch niet leuk. Bah. Viespeuken komen mijn huis niet in. Ik ga maar weer even chillen. potje appelmoes leegeten. (heb tegenwoordig een appelmoestick ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Ja Vie met mij en Will gaat het goed voor zo ver de omstandigheden dat toe laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Jane ook daar leren we weer van.Je kan eraan deelnemen of je computer uitschakelen.In het echte leven gebeuren dit soort dingen ook, soms tussen familieleden of echte vrienden of buren.Nu kan je nog scrollen, lezen, je ermee bemoeien of gewoon wat anders gaan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Ja Woman dat is wel een geruststelling dat je zo'n nauw contact hebt met je buren doordat je in het huis van je vader woont.Misschien een foto van hem op je website zetten?Dan kan je gewaarschuwd worden als ze hem zien.Misschien een goed of slecht plan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Jane:present:Valentine:heart:Safi:heart:Woman:heart: en veel wijsheid aankomende tijdVie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Ik ga slapen tot morgen ochtend:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Dag Albert, had je leuke mensen op het terras vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 goedenavond, kom even melden dat ik er weer ben.Hond is ook weer thuis, en beiden liggen we zowat al in coma dus zo lekker slapen.het was een intensieve week en het is heerlijk om weer thuis te zijn.Het was ook heerlijk om gewoon mijn eigen plan te kunnen trekken, saai te mogen zijn en vooral niet te drinken en op tijd naar bed te gaan.maar nu ben ik moe, vanmorgen vroeg opgestaan, tent ingepakt, gaan rijden, Tapas opgepikt, verder rijden en om een uur of half 4 waren we thuis.Daarna uitpakken en uithangen en de eerste was gedaan.vannacht heerlijk in een bed! wat zal ik slapen zeg!!Fijne avond nog allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Tapas wat goed van je, zo'n hele week met volstrekte 'strangers'.Toch mooi dat dezelfde hobby zo'n gevoel van samenhorigheid kan geven.Je had mooi weer om te kamperen.Geniet van Tapas en je eigen bed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Ik ga opslomen, welterusten voor wie slapen gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Hoi avondgasten!Nog iemand iets leuks te vertellen?Geer, jongen, wat leef ik met je mee! En ik bedoel het niet sarcastisch...maar wat doe je het verkeerd!Volgens mij heb je mijn email...als ik kan helpen?Maar spui het hier niet meer, daar doe je niemand goeds mee!Verder, mensen, nog iets te geiten?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Ik ga genieten van een cadeautje dat me vanavond is gegeven, namelijk een lekkere knuffel van mijn achternichtje, die vol vertrouwen naar me keek. Als een kind zo naar je kijkt kan je nooit meer slippen.Ja ja, ik weet het, sentimenti: de glimlach van een kind....Maar toch was het heel goed en deze knuffel en die blik ga ik weer en weer beleven.Ik weet zeker dat ik goed zal slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Jip, het is mij ook even ontgaan dat jij onrust zou creeëren...Heb ik iets gemist?Praat me even bij, want ik snap er nu niets meer van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Dank je Safi, voor het meedenken. Dit gaat nog wel wat spanning opleveren de komende tijd. Waakzaamheid geboden. Toen ik vorig jaar met hem om de tafel moest zitten bij de notaris heb ik die avond ervoor flink wodka zitten drinken zodat ik niet geheel aanwezig zou zijn de volgende dag......Dus trigger ligt op de loer...... quote: Originally posted by: safidepafiJa Woman dat is wel een geruststelling dat je zo'n nauw contact hebt met je buren doordat je in het huis van je vader woont. Misschien een foto van hem op je website zetten? Dan kan je gewaarschuwd worden als ze hem zien. Misschien een goed of slecht plan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Geen behoefte aan Hannah, hij woont in Suriname. Ik zou niet weten waarom hij nu ineens weer deel moet gaan uitmaken in mn leven. Opdonderen en wegblijven. quote: Originally posted by: Hannah1Women dat is erg wat er gebeurt is , zal zo'n 30 jaar geleden zijn nu. Was er eerst niet het plan om zijn zoon in huis te nemen? Het is jammer dat je niet kan vergeven, alleen dan kan je ervan verlost worden denk ik. Maar je moet zelf de afweging maken wat je aankunt. Het kan ook weer een opening tot contact geven als je vertelt wat toendertijd jouw gevoelens daarbij zijn geweest.Je was nog maar een klein meisje en nu een volwassen vrouw. Mensen vergeven heeft mij goed gedaan. Wordt je minder bitter van en rustiger in je hoofd. Gebeurt is gebeurt en dan kijken hoe je nog wel samen door 1 deur kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Lieve mensen,Ik ga slapen...Trusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Oké, ik snap er nu echt niets meer van...Dus, mensen, slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Ja Het gaat mij er nu echt om dat ik mn leven weer beetje begin op te bouwen, dat ik me lekker voel in mn lijf en in mn huisje. Even geen emotionele rollercoaster meer. Zoveel meegemaakt de afgelopen jaren, het is wel genoeg geweest. Werken aan mn gezondheid, geestelijk en lichamelijk. Een buffer opbouwen en van de drank afblijven. Het gevaar is dat hij een enorme trigger is om te drinken. En dat wil ik niet (meer). Dus de gordijnen zijn dicht, ik zal de bel eraf halen. Vrienden bellen eerst als ze komen dus als er geklopt wordt doe ik niet open. Gelukkig schijnt het zonnetje aan de achterkant van mn huis, dus die kan nog fijn in mn huisje schijnen Voel nu net weer zo goed een paar dagen, daar ben ik zuinig op en dat koester ik. Heeft Twisty zich nog gemeld vandaag ? Het ging gister niet goed met haar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Nog iemand om mee te praten nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Ja ik ben er nog, Trees. Moet zo wel even naar buiten met da dog. Nog steeds een dappere stijdster ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Ben even naar buiten, kom zo nog hier x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Ja, Woman, nog steeds dappere dodo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Verder nog iemand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden