tasseke Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Wing,je hebt gelijk maar er zijn ook andere gezichtspuntenwe kunnen inderdaad allemaal doorflippenwe zien vaak genoeg mensen waarbij het gebeurtalleen deze periode was wel heel bijzonderen dat geeft inderdaad geen dondermaar dan daarna............ik zie wel excuses voorbij komen maar geen echt berouwben ik ook in de overtuiging dat dat bijzonder moeilijk zou worden omdat er eenmaal een levenslange ban is opgelegdhet is dan jammer dat er alleen ingelogd wordt als het fout gaaten het vervolg is niet echt plezierigik zou het prettiger vinden als hij en zij een keer inlogt als het daadwerkelijk goed gaat en normaal kunnen communiceren over alles wat er gebeurt is.Wing, ik snap jou standpunt en je moet ter aller tijden doen wat jou hart ingeeft en helemaal niemand die jou daarover mag veroordelen!dat is pure menselijkheidMaar soms is het beter om partijen te scheiden, niemand is hiermee geholpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Geer,ik weet niet wie verder heen is, maakt dat wat uit dan?het verschil is dat je nu erg kwetsend bent en ik zou zo graag iets anders willenik zou die gezellige, bezorgde oude vertrouwde geer terug willendit doet me pijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Ach, is ons huis-trolletje Geer weer eens aanwezig? Get a life man.Gewoon neGEERen mensen. Verder iedereen en alles op orde, hoop ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Geer,je bent hier nooit vooroordeeld voor gay, jood of wat dan ook.tuurlijk hebben we allemaal ons eigen pad te bewandelenden en bij de een is die zwaarder dan bij de andermaar het doet me echt pijn om te zien, dat als je gedronken heb dat iedereen de schuld krijgt, iedereen doet fout, iedereen doet jou pijn.hier spreekt dan het kleine verongelijkte jongentjewaarom log je niet een keer stiekum in als je nuchter bent?dat je echt kan vertellen wat je hebt meegemaakt en wat je doet?ook al dit schrijven doet jou pijn geer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Wing,niemand hoeft je schoenen te likken!maar je kan berouw tonen door te laten zien dat je met de goede weg bezig bent.als iemand je uitscheld, dan kan je dat wel vergeven maar moelijk vergetensommige dingen moeten de tijd krijgen om te slijtenen dat kan alleen door je gedrag aan te passenmaar inderdaad "olie op het vuur gooien" is geen oplossing en zeker niet al te chiq!al ik me de reacties wel goed kan voorstellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 ik ga even de vaatwasser doen!ik bemerk dat het voor mij ook even teveel is, ik wil namenlijk geen standpunt innemenmaar zeer vervelend is het zeker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Ik log speciaal even in voor Kirky omdat ik het helemaal met je eens ben.Water: met mij gaat het best goed. Hoop met jou ook.Welterusten. Het was best boeiend hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Water: hier ook alles goed en volg de raad van Kirky op, en log uit.NeGeren de boel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Nou moe!!nu ga ik echt stoppen!ik veroordeel Geer omdat hij zich kwetsend uitlaat!En ik veroordeel ook een ieder ander die zich kwetsend uitlaat!Het is al erg genoeg voor de betrokkenen, zitten we nu echt te wachten op een collectief front?gatver, en ik maar denken dat ik een probleem hebhet is nu echt van ikke heb gelijk dus ik mag kwetsen.bah, stelletje kinderen! zelfs mijn puber van 17 is nog slimmer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Kunst Wing, om rechtlijnig te zijn, met dat liniaaltje bij de hand. Vie, nog bedankt voor de groeten! We hebben er een leuke dag van gemaakt vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Knap van je Wing, dat je hand daartoe in staat is.Recht.Daar ben ik oprecht blij om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Ik log toch weer even in. Vanmiddag was er (weer) een discussie over nieuwelingen en oude garde. Dit soort gesprekken, terwijl ik me toch niet meer echt een nieuweling noem maar hier ook niets van snap en ook niet wil snappen, is nu juist waarom nieuwe mensen afhaken. Duhhh geweldig hoor goed gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Is iedereen nu met stomheid geslagen of bemoei ik me met dingen waar ik geen verstand van heb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Jip dan had je de draad goed moeten lezen, daar begon het mee. En dat heeft niets te maken met het instandhouden van, dat gaat over een gevoel dat mensen krijgen bij het lezen van.. Dus hou aub op met die loze kreten.En Kirkie tuurlijk gaat je zoontje voor, kan niet wachten tot ik mijn guppie morgen weer thuis heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 In ieder geval log ik nu echt. Fijne avond verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Ik wil alleen maar vertellen dat ik een heel leuk uurtje heb gehad met mijn nichtje en haar dochter en dat zo'n meid van acht jaar ontzettend wijze dingen kan zeggen.En dat je dan soms denkt: waar hebben we het eigenlijk over?Geluk en puurheid.Ga ik nou ook al zweverig doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lynn Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Hallo allemaal,Ik moet eerlijk toegeven dat ik een beetje een rotgevoel heb over de dagdraad van vandaag. Kan iemand mij misschien vertellen via pb waar dit allemaal op slaat. Lynn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Hey een zweverige Vie!Ik betrapte me er vandaag, tot twee keer op, dat ik bij iemand langs wilde gaan omdat ik dan misschien een biertje aangeboden zou krijgen.Toch de spanning van het intervieuw maandag die zijn werk doet.Gelukkig had ik de foute gedachte binnen een tel door en kon ik mezelf uitlachen.Of liever dat kiertje waardoor de gremlin dacht binnen te komen.Ik vond in mijn correspondentie met mijn behandelaar nog wat moois.Misschien dat jullie er wat aan hebben.Mijn aktie plan in 2007:Mijn persoonlijke aanleidingen zijn:. Bezoek van 1 drinkemaatje die zelf nog dagelijks alcoholist is en voor mij een vibratie aan trek met zich mee brengt.. Verhoogde feestvreugde door gezelligheid of iets speciaals wat er gebeurd is of iets wat veel energie koste en is afgerond.. Rebellie tegen het aldoor 'goed' zijn. Willen ontsnappen aan de druk van de maatschappij. Extra geld hebben, geld was altijd een aanleiding te gaan drinkenMijn persoonlijke helpende gedachten en gedrag. Ik heb geen alcohol nodig om het gezellig te hebben en ga de afwas doen of met de hond wandelen of emails schrijven of een boek lezen.. Ik beloon mezelf liever met iets gezonds en eet fruit, noten, zet een lekkere pot thee of een bambu koffie. Ik kan de beslissing nog uitstellen door eerst iets anders te doen en het trekmoment voorbij te laten gaan. Ook al sta ik al in de winkel voor de drank dan kan ik nog naar buiten lopen en een blokje omgaan.. Blije of verdrietige gedachten zijn geen aanleiding alcohol te drinken. Ik wil niet meer drinken in dit soort situaties want dat is een gewoonte en die cirkel wil ik doorbreken. Bovendien verkleind het op korte termijn het vreugde gevoel en verhoogd op langere termijn het verdriet. IK WIL GEEN ALCOHOL en zeg dan 9 keer STOP. Als de trek heel erg is iets eten wat je normaal ongezond vind bv.een donkere chocolade cake maken en helemaal opeten of een zak snoep halen of chips eten. Ik doe liever iets leuks! Ga lekker met de hond wandelen en geniet van de natuur of ga een stuk fietsen.Ps ik negeer nieuwkomers niet bewust, reageer op wie ik een reaktie voor heb.Dus voel je a.u.b niet genegeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lynn Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Ik ben de dag in ieder geval weer goed doorgekomen. Mijn medelotgenoten ook hoop ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Ik wel Lynn, fijn dat jij ook goed ging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lynn Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Safidepafi,Wat kan jij mooie teksten schrijven. Opbouwend en leerzaam. Gr Lynn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Mijn broer komt vandaag of morgen naar Nederland. Dat is een erg gevoelige en gespannen kwestie. Zojuist werd aan de deur geklopt, en mn vrienden laten altijd even weten of ze langskomen of niet. Gezellig. Dat wordt de komende zes weken de gordijnen dicht. Heb te kennen gegeven dat ik geen behoefte heb om het contact te herstellen, maar mn broer kennende is het zo'n boerenl*l dat ie iets in zn oren heeft zitten en niet naar me luistert. Even korte samenvatting, hij heeft vroeger aan me gezeten toen ik 11 was en me de rest van zn leven afgewezen. Nu onze pa is overleden denkt ie ineens wel weer sentimenteel te kunnen gaan doen ofzo, nou nee bedankt. Moet er toch niet aan denken zeg dat hij zou weten dat ik buikdans, gatverdegatver. Dan trek ik meteen een dikke wijde trui aan...Zum kotzen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Goedenavond allemaalIk ben weer thuis na een redelijk druk terras( ik werk in de bediening ) en ga zo maar mijn bedje in want morgen word ook nog een mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2009 Hoi AR. Ik krijg altijd zo'n zin in pannenkoeken als jij ingelogd bent.Maar dat is vast niet je bedoeling.Wel weet ik dat het dan tijd is voor koffie, of tijd om te gaan maffen. Een soort forumwekker dus.Gaat het goed met jou en W.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden