Otje Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Ja leuk zeg Theemuts !! Hoe heet ie ?? quote: Originally posted by: theemuts">http://i29.tinypic.com/el45xh.jpg%5B/IMG%5D werkt dit wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Dankje Theemuts!Woman de link van Theemuts werkt wel.Ik heb jouw links en filmpjes bekeken.Ja hoor veel Tibetaan in jouw Zowie!Enig is ze!Vita ziet er normaal gesproken ook anders uit hoormet een langere vacht en mooiere prachtige ronde oogjes maarze had zo"n last van de warmte dat ik haar verlost hebvan die last! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Ow zo, de link van Theemuts is jou hond !! Ik snap Zowie betekent levenslust (Grieks, maar dan schrijf je het anders) vertelde laatst een Griekse zanger. Mén wat is het heet. Ik zweet me een hoedje. Weet even niet wat ik moet doen vandaag. Vanmiddag word ik teruggebeld door de notaris, en dan wil ik liever niet ergens in een park lopen ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Ik ga shoppen met mijn dochter.pffff ook dat nog met die hittemaar goed beloofd is beloofd!Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Hoi, voor allen die met mij meeleven,ik bn net terug uit het ZH.Corset is aangevraagd, gaat een weekje duren,Grote kans dat ik dan toch alweer wat hersteldben, de breuken zitten aan de binnenkant van mijn rug,dus aan de kant van mijn buik zeg maar.Voor het overige veel rusten en plat liggen,ik mocht ook opgenomen worden, nee liever niet.Ik blijf ook gelijk bij deze arts voor mijn been.Ben zeer opgelucht.Erg dicht in de buurt, geen uren wachten,ik was nu binnen anderhalf uur uit en thuis,inclusief foto en onder zoek.Eindelijk komt er schot in de zaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 he telepathie!!!ik log net in of er al bericht was!wat heerlijk dat je ook voor je been daar kan blijven!maar goed, een corset dus.moet het uiteindelijk gewoon vanzelf helen? net als gebroken ribben?en wat zei hij over je been?oeioeioeie, stortvloed van vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Het moet vanzelf helen, het is "gunstig gebroken" omdathet aan de binnenkant van mijn rug zit.Dus een operatie is niet aan de orde, dat gebeurd alleenals je je rug aan de buitenkant hebt gebroken.Pfffff, gelukkig maar, en in opname heb ik geen zinik kan thuis ook rusten en heb dan lekker mijn eigen gedoetjeMijn been heeft hij bekeken, hij kon zich niet voorstellendat ze mij zo door laten lopen.Kortom ik ben gerustgesteld.Wel een formulier moeten tekenen dat ik toestemminggeef om mijn gegevens op te vragen.Ik heb met plezier mijn handtekening gezet,had niet verwacht dat hij de zaak zou overnemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Kirky,eindelijk!!!!!!Ik zal zeker voor je duimen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Precies Kirky,je weet nooit hoe een koe een haas vangt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 kom even tussendoor binnen en lees twee positieve berichten!Gaaf Kirky! Ik duim voor je en juist lekker om met 20 uur te starten toch, eerst even wennen en dan uitbreiding mogelijk? Wat voor werk is het?Albertina ook positief! Dus je kan gewoon lekker thuisblijven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 He bahvervelend wachten op een vervelend telefoontjeZal je zien dat ze niet terug beltKan ik eind van de dag zelf weer bellen grmblen dan natuurlijk moet het nog worden uitgezochten belt ze morgen weer (niet)grmbl grmbl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Mooi Kirky!!Keep up the spirits man. Niet het moede hoofd laten hangen.Je bent een knokker, maar af en toe een pas op de plaats.Ik weet dat instanties een mens tot opperste waanzin kunnen brengen.Af en toe een beetje het gas loslaten.De ervaringsdeskudige!@ Hoi Albertine, sterkte vrouwtje.Een korset:huh:, niet echt sexy wel, of is het van Beate Ushe.Als het maar helpt, ook goed voor het "buikje".Sterkte Albertine. Mocht je twijfelen.. het gaat door!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Die Soothe!Ook al thuis in de lingerie?Zullen we ons Tientje maar een Marlies Dekkers geven?Mijn tante zei altijd (oorlog meegemaakt)Koopt Hollandsche Waar en Steunt Elkaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 quote: Originally posted by: tassekehe telepathie!!!wat heerlijk dat je ook voor je been daar kan blijven!------------------Werd door mij (te snel gelezen) als dat het fijn wasdat Tina haar been dáár mocht blijven :$. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Ook flateus Houtje. hihi.Ze kan tegen een grapje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Nou zelf maar even gebeld en ja hoor het is in behandeling. Ahum dat is het al een maandje of 9.Dus maar even een afspraak gemaakt voor as mandag, dan wat knopen doorhakken en de boel afsluiten. Van mij mag de regen komen, heb hoofdpijn van de druk. Bahbahbah, driewerf bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 grmbl grmbl grmbl al gebelt?herstel: yep gebelt en we wachten met smart op een stortbui! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Ik heb het opgegeven...om het alleen te doen dan!Ik ben weer aan de refusal....ik werd gék van mezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Ik zie in het uiterste oosten een plukje regen rond 15.45/16 uur. De grote buien zitten aan de westkust, die verwacht ik na 17 uur dus voordat die in het oosten zijn zijn we weer uren verder.Jeetje Trees, nou ja, beter met als de fles hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Hannah,Als je oude harde schijf kapot is ben je niet alles persé kwijt. Je kan ten eerste als je pc het nog doet met een herstelprogramma veel terug halen (bv. Recuva gebruiken wij veel).Verder kan een beetje technisch iemand een kopie van bv. fotoos e.d. maken.Maar het is wel super ******!Sterkte ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Hier in het Midden nog geen drop gevallen.Oei, en ik Zoon verboden i.v.m. het weeralarm om een eind te gaan fietsen.Gelukkig (had ik niet verwacht)kwam hij net naar beneden en zeidat hij wel begreep dat ik het goed bedoeld had .Toch fijn!Trees,Waarom zou je de struggle alleen voerenals er een goed hulpmiddel beschikbaar is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Amsterdam..Droog, zonnig en kleverig!Hier zit alweer een nieuwe harde schijf in.De hele boel sloeg vast.Er was al een tijdje een veradelijk tikken.Alles stond op een externe schijf!Nieuwe schijf geplaatst en alles terug gezet.Dus altijd een bekuppie maken. Just in case.Het kan zomaar gebeuren.Anders was al m'n muziek weg geweest, en dat is niet gering.En m'n foto's!Hannah, maak altijd een back up! Ook al lijkt het goed.Ineens kan het gebeuren, zo je ziet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macha Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Hoi,Kom ik er even bij.Vriend is terrasje doen, ik thuis met buikgriep, bij de arts geweest en middeltjevoorgeschreven om darmen te herstellen, enkele dagen en ik kan er weer tegenaan vliegen.Namiddag klein dutje gedaan, was nodig.Albertina, sterkte hoor en goed rusten.Pem, 3 maanden, waaw super goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 haha :)Even een dutje gedaan maar er niet van opgeknapt. Dat word weer wakker liggen vannacht. Volgens mij zit er een pmsje in de lucht met mn gemopper. quote: Originally posted by: Elsgrmbl grmbl grmbl al gebelt? herstel: yep gebelt en we wachten met smart op een stortbui! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Ja moet ik ook weer eens doen. Toch een hoop nieuwe filmpjes enzo wat ik niet kwijt wil. Ik heb zo'n plug ding, die slaat alles op. quote: Originally posted by: SootheAmsterdam..Droog, zonnig en kleverig! Hier zit alweer een nieuwe harde schijf in. De hele boel sloeg vast. Er was al een tijdje een veradelijk tikken. Alles stond op een externe schijf! Nieuwe schijf geplaatst en alles terug gezet. Dus altijd een bekuppie maken. Just in case. Het kan zomaar gebeuren. Anders was al m'n muziek weg geweest, en dat is niet gering. En m'n foto's! Hannah, maak altijd een back up! Ook al lijkt het goed. Ineens kan het gebeuren, zo je ziet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden