Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Zo, Haddock's eerste werkdag zit erop. Beter werkavond, en begin van de nacht.
I'm a bit of a peeping tom during work, nu en dan, maar had ik vanavond weinig tijd voor
Eerst heet, dan veel regen, geeft veel problemen in de koelindustrie. Dus veel aktie mijnerzijds, wat deze oude tijger dan wel weer (niet geheel) moeiteloos opbrengt.
If you're worn, you'll die. But don't give up on life.
Ach, wat weer 'n engels gelul.

Waar wil ik eigenlijk heen?
Gewoon de groeten aan m'n ouwe vrienden, Pip, Trees, CPAS, Soothe, Q, en m'n oude scheepsmaatje die ik hier nooit meer zie, en voor ik denk dat ik iedereen moet aanhalen, dan aan allen: DOE WAT U GOEDDUNKT! MAAK ER WAT VAN! WACHT NOOIT TOT IEMAND ANDERS ER WAT VAN MAAKT, maar doe.
Wat dat betreft is majo 'n goeie, dan maar 'n weloverwogen zootje, as t maar opklaart in je kop. Spill the nonsense. Get your act together. Or not. Maar ik denk van wel.

Verder ben ik niet geheel droog, I run a tight rope, bijna droog, maar niet helemaal.
Nu kun je daar hele verhalen over vertellen, en dat doe ik al bijna, maar zo is het.
Af en toe moet deze ouwe *** lekko, en dan vaart er haat in m'n kop, maar ook liefde, en dan weet ik eigenlijk precies hoe ik erover denk,nee, voel, veul belangrijker!
Kan er niet mee, en niet zonder. I'll find my way.

Groets, de unwitzende

• Antwoorden 277
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Ach, dat redden we toch he Hannah, vandaag een lekkere dag, minder heet dus lekker rommelen in mijn huisje wat wel weereens nodig is.
Ondertussen zit ik nu te speuren op veggie site's, tic van mij: receptjes zoeken :D
Gisteravond niet warm gegeten en ik rammel haha, 2 weken geleden kreeg ik 's ochtends geen hap naar binnen! Dat is behoorlijk veranderd nu, herkenbaar?
Ofwel: wat zijn de eetgewoonte's hier na het stoppen met drinken?

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...