Spring naar bijdragen

Vrijdag 21 augustus

Suffertje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 222
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ow was al antwoord gegeven. Maar leuk hoor, ze komen allemaal langs mijn huis, stoeltje voor de deur en bemoedigend toejuichen met de hele straat.
60.000 benen :)
Dit jaar extra omdat het zaterdagavond al begint, met 15.000 mensen Poeh.
Als ze bij mij langskomen hebben ze het zwaarste stuk gehad, een lang saai stuk waar Amsterdam overgaat in Zaandam, en zitten helemaal stuk. Daarom zijn we altijd extra enthousiast met toejuichen. Groot respect voor de deelnemers :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Trees,
Ik ga er net vandoor.
I gave my five cents!

Morgen de eerste wedstrijd (voetbal) van het seizoen van mijn dochter,
9.15 moeten we paraat staan op het veld!

Daarna gaan ze een weekendje logeren per trein bij mijn zus in het Westen,
ze verheugen zich er heel erg op.

Maar als ik nou niet ga slapen,
Ben ik never nooit om 9 uur op de fiets!

Welterusten allemaal :clock::lips::).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fibo,
Het ga je goed. De AA is een goed vangnet als je je daarbij thuis voelt.
Eerlijk toegeven dat dit forum voor mij in het begin naar verslaving neigde. Daar heb ik het ook met mijn huisarts over gehad. Die zei dat een forumverslaving tijdelijk te verkiezen is boven een alcoholverslaving. Het forummen heeft mij van de alcohol af doen komen en geholpen er van af te blijven. Inmiddels ben ik hier na meer dan twee jaar veel minder te vinden. Ik heb het forum ook steeds minder nodig om mij te handhaven om zonder de alcohol door het leven te gaan. Alcohol bepaalt mijn leven niet meer, dat doe ik nu zelf.
Weet dat je altijd welkom bent op het forum. Het staat nog altijd 24/24 en 7/7 ter beschikking mocht je er behoefte aan hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga afsluiten.
Fibo, je kan altijd weer teugkomen, dat weet je. Ik ben ook wel eens een paar maanden weggeweest maar toch weer teruggekomen.
Het ga je goed, fijn dat je even gedag komt zeggen hoor :)
dagdag,

En welterusten allemaal. Morgen naar een feestje waar ik niet wil drinken. Hoeft geen probleem te zijn, maar ervaring leert dat ik het wel even goed in mn oren moet knopen want de eerste slok is heel snel genomen.
Slaap lekker xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad, Woman, de eerste slok is maar al te snel genomen. Wat volgt zijn geen slokken, maar glazen en vervolgens flessen. He, ons kent ons. |D

Trouwens de Netwerk-uitzending inzake alcoholgemisbruik van vanavond was grote klasse. Een dikke en grote pluim voor Vera!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag meisjes en welterusten woman
Fibo fijn dat je het hier goed vertoeven vond.
Zo ervaar ik het forum ook wel als ik het nodig ben.
Weet dat je hier altijd herinnerd wordt.

Een warme deken
En plekje onder de zon om bij uit te rusten, jezelf te spiegelen.

Ik ben tevreden, voldaan en bang voor morgen.
Mijn eerste dag als BNer :-P
Mijn hoop is nog steeds dat mijn buren naar Popstar zitten te kijken en mijn nieuwe buren al helemaal.
bedankt voor alle lieve complimenten en mailtjes
Ik ga nu uit het spotlicht en geef het stokje over
Wie hem hebben wil moet het maar aan de Cactussen zeggen

Dag lieve mensen , ik heb jullie lief

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha nadat ik eindelijk alles bijgelezen heb van vandaag zal iedereen wel weer in bed liggen ;)
Hier gaat het goed, na de vakantie meteen een drukke week gehad, expositie ingericht, vandaag de laatste dingen daarvoor gedaan dus dat kan van mijn to do list af.
gewerkt en een pittige klus maar ook een leuke klus dus daar ook mee aan de bak, huis is nu weer redelijk aan kant en het is de hoogste tijd om te gaan slapen.

Het forum bijhouden lukte me dan ook niet, had mijn handen vol aan alle bovenstaande zaken.
Wel leuk om te vermelden, kwam vandaag vriendin tegen die via de mail de vriendschap had opgezegd... we hebben een tijdje staan kletsen en ze nam mijn uitnodiging aan om volgende week te gaan eten.
Tijd om het een en ander te bespreken want een vriendschap verbreken via de email is nou eenmaal niet echt handig en dat was ze met me eens.

Saf, het nieuws is meestal weer snel vergeten en ik weet zeker dat je alleen maar positieve reacties zult krijgen
nog bedankt dat je het stokje van mij over hebt genomen en inderdaad, nu mag iemand anders het weer doen!!

okee, ik ga slapen
trusten allemaal!!
voor beiden voelde dat goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He, Tapas, ik kan dat allang niet meer: het forum bijhouden. Een jaar geleden was 10 pagina's op een dag een record, nu valt het mee als er op een dag 'slechts' 20 pagina's zijn gevuld.
Ja, de stokjes doorgeven voor het tv-gebeuren. Helaas heb ik rekening te houden met kinderen en man. Daarom durf ik echt niet in beeld te verschijnen op de tv. Des te dapperder vind ik het wat Safi en Tapas al gedaan hebben. Een dikke vette pluim voor deze taboe-doorbrekende, moedige dames.

En ook ik kruip mijn nest in. Ik wil tijdig opstaan, want ik wil nog persoonlijke boodschapjes doen. Dat moet 's ochtends, want 's middags moet ik thuis zijn om een pakje in ontvangst te nemen.

Slaap lekker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...