Ziza Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Eet smakelijk Soothe.Ik ga ook maar eens opfrissen en eten en zo vertrekken naar Den Haag.Iedereen een fijne avond toegewenst en tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Nou Kirky, ik vroeg je wat. Maar je hebt al aangegeven dat je alleen op dingen ingaat die jou helpen.Dat is voor mij al antwoord genoeg, dankjewel.Woman de handjes zijn heel mooi! Wat een glanzende lak trouwens ook. Daar moet je een hoop geduld voor op hebben gebracht.Er is trouwens ook geen mens die vraagt: hee Vie, hoe gaat het vandaag met jou, red je het nog wel met alle emoties?Nee, dat komt omdat ik het best red, maar omdat ik het fijn vind om nu even van jullie allemaal te lezen.En de mensen die me kennen weten wel dat het goed gaat.Ik reageer alleen wat hipperig omdat de discussie alle kanten op lijkt te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Hannah, ik wil dingen begrijpen. Ik moet er iets mee kunnen.Het zal wel een reden hebben.Soms heb ik zééér bizare gedachten.Anna moet Zondag naar Limburg. Kan ook dat ze er toch ineens is.Dan ben ik opslag "genezen"Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Groet Ziza, misschien kom je Kaia tegen.Ons Haags juffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Meestal meng ik me niet in gesprekken, maar ik wil toch even melden dat jij, Kirky, mij een paar weken geleden geheel belangeloos enorm gesteund hebt toen ik door een diep dal ging betr. mijn overleden vader. En dat was echt een paar dagen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Jongens jongens,Vertel me niet dat ik dit allemaal heb bewerkstellligd door mijn mail gisteren voor wat betreft genegeerd worden.Vie, oh meid, wat verdrietig, je weet ergens het wel maar om het te horen..echt te horen..auw.Kirky, balen van je sollicitatie. Kom op, je kunt het. Betere tijden moeten aanbreken.Sooth, hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Tsjonge Fibo jij had naar het WMC moeten komen, de bands waren echt geweldig.Maar edelweiss heeft gewonnen, jippie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Maak je niet kwaad joh Kirky, ik vroeg je gewoon wat. is toch prima dat dat even voorbij gaat?Het was niet verkeerd bedoeld. Ik was echt benieuwd. En nu ga ik even kroketjes halen.Want ik heb nou vanavond helemaal geen zin in kroketjes zelf maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 :DNou, Mika, je kan inderdaad nóóit meer zeggen dat je genegeerd wordt!Maar tegelijktijd, iets wat je gisteren aanstipte, rommelt vaak nog wel 24 uur later door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Nee, Valentine, maar mijn pc staat aan, en ik loop ondertussen heen en weer!hier gaat het goed, ben blij met mijn beslissing (weer) aan de refusal te gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Ik vatte het ook als een grapje op, Valentine, maar schreef het er nog maar even bij...zoals je zelf zegt, iets wat je schrijft kan anders overkomen dan je het bedoeld had.En de privacy hier is heel goed, niemand heeft inzage in privé gegevens, behalve de beheerders van het forum. En die zijn geheel discreet.Verdre weten we alleen van elkaar wat we zélf aangegeven heben, en wat ingevuld is bij je profiel.Dus in de meeste gevallen alleen opeervlakkige gegevens: nickname, evt. leeftijd, geslacht...En verder natuurlijk wat je per PB aan andere forumleden stuurt...in de PB's heeft de moderator geloof ik geen inzage, hoewel ik dat niet 100 % zeker weet.Maar zeker is dat de PB's ook persoonlijk zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Poeh hee!Potje intensief muziek geluisterdHet hoofd had weer streken vanmiddagVoelde me financieel zeg maar aangetastMaar goed, wist me te beheersen en er eersteven naar te kijkenToen de storm nog niet ging liggen ben ik maargaan lopen en tot de conclusie gekomen dat ik ereerst nog beter naar kijk voor ik mijn mond opendoeEen gesteggel met dat hoofd, ze bleef er maar op terug komenEitje erbij.Kijken hoe het eitje zich splitstzie hoe het uit de dop glijdtHoe mooi de kleuren vermengenals men klutstDe olie verhit door de pan gaatHet gesis, de geurHet stollen van de massa en dat jeprecies ruikt wanneer omkeren om er vervolgens nog wat lekkers met wat gepruts overheen te doenNjammie! Lekker!Nog even wat lezenWie weet een badOp tijd gaan slapenMorgen weer werken, vandaag begaf eenbelangrijk hulpmiddel het. Ik ging repareren,dat wil zeggen: schoonvegen, schudden, blazen enwat filtertjes vervangen. Nope! Werkte niet.Ging gewoon verder met wat wel mogelijk was.Je houdt het niet voor mogelijk...Tssssss.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Ik kom alleen maar even langs om te zeggen dat"onze"ADB straks te zienis op N2. Ik weet niet wat jullie doen maar ik ga even kijken, tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Krijg de tv niet aanEcht niet. Compleet uit het systeem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Nou, ga ik me daar over opwinden?Al die verschillende ABeetjes't Is met zo'n schotel hierBekijk het maar!Saf, zie je op uitzending gemist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Leuk hoor, kijg een brief in de briefbus dat de Dam tot Dam loop nu een extra zaterdagavond heeft, ivm 25 jarig jubileum, "Dam tot Dam by night"en wij, de bewoners langs het parcours worden dan verzocht de straat te versieren met lichtjes en kaarsjes en lampionnen. Echt leuk !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Ik ga ook kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Ik word er eerlijk gezegd wat lakonieker onder.Er zijn nu eenmaal een aantal onderwerpen van discussie die zeer regelmatig terugkomen.Het hoort denk ik ook een beetje bij het proces. het proces van niet drinken en van op een forum schrijven. Dan loop je nou eenmaal tegen bepaalde zaken en gevoeligheden aan.Het is wel leerzaam om de gevoeligheden bij jezelf te ontdekken en erachter te komen dat die voornamelijk toch echt bij jezelf liggen.Wat die onderwerpen zijn? Haha, ja dan rakel ik ze weer op Zich genegeerd voelen (en sommigen gegenereerd ) staat volgens mij wel met stip bovenaan.Verder nog oud versus nieuw (niet door mij bedacht!), helemaal droogstaan versus minderen.Bij het onderwerp blijven of niet, het chatgehalte, te snel uitloggen, projectie of niet, nou ik hou maar weer op.Genoeg te kletsen in ieder geval Woman, leuk zeg die handjes en er staan ook nog patronen in als ik het goed zag?Monumentje, dat zei mijn (overleden) vader ook altijd.Ik geniet nog steeds van dat soort uitspraken, gebruik ze zelf ook. Zoals: je hoeft je niet te haasten als je maar opschiet Vie ik heb denk ik gemist dat je last hebt van emoties. Ik bedoel, is er iets aan de hand?(Tuurlijk heb je last van emoties, dat heeft iedereen). Of begrijp ik het verkeerd.Drup je leest nog wel mee begrijp ik. Hou je taai vrouwke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Wacht effe!Dam tot Dam..Tas?Hoe zat het nou?Gaaf Woman!Mag je weer lekker versieren!!Dat vind je leuk he?!Nah. Ben weer wegPrietpraat!Fijne avond allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Hoi KateHet ebt zeg maar..Soms nog eens een vloedgolfjeEn op een dag ben je gewoon weggedrevenDag Kate! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Fijne avond Marjo en allen!Ik ga er ook weer van tussen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Daar krijg ik een mooi beeld bij Marjo.Zo'n bijna vlakke rustig kabbelende zee.Rust.Het is goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Ik heb het gezien Linde en ben trots op de vrouw die "ons" heeft vertegenwoordigd!Had er een paar zakdoekjes bij nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Ja kate, er staan nog patroontjes in het handje van Fatima. In totaal zijn het er vier, over twee deuren verspreid. Marjo, inderdaad haha, dan mag ik weer versieren, ja dat vind ik leuk !!! Ik heb het hele jaar door kerstlichtjes in huis Safi, ik heb je gezien, dapper hoor, en wat een mooie schilderijen ! Is dat je atelier ?? Die van mij ziet er wel heel anders uit hoor hihi, niet strak maar met donkere balken aan het plafond en heel veel rommel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2009 Hoi, Safi zo even in netwerk gezien. Netjes gebracht Safi.Soothe complimenteert je. Mag wel een keer ,vind je niet?Sterkte! kunstenmaakster (schilderes) Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden