PEM Geplaatst 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst 23 augustus 2009 ook ik ga op 1 oor.Welterusten allemaal.Lieve groet,
CPAS Geplaatst 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst 23 augustus 2009 Vie,Zelf draai ik niet echt als een tierelier, maar het kan er mee door.Houtje,Zo een mailtje heb ik ook gehad. Tja, gekker moeten ze het niet maken, maar ze hebben me wel succes gewenst met mijn sollicitatie. Netjes, toch. Toch was ik wel uitermate verbaasd om zo een ... bericht te ontvangen. Jouw posting hierover is een juwelen staaltje van Nederlandse lectuur. Taalcorrectie is hier geregeld op zijn plaats, maar ja, kuisheid ten top. Hopelijk mogen we nog wel de medische benamingen gebruiken. De nieuwe mensen heet ik van harte welkom en veel succes. Het is de moeite waard om nuchter door het leven te gaan.Deze dag is weer vanzelf voorbij gegaan. Man, dochter en ik hebben vanmiddag een lange wandeling gemaakt. Helaas heb ik weer ontzettend last van mijn rug de laatste dagen en van die steenpuist op zekere plek in mijn lies. Morgen weer aan het werk. Dat wordt wennen. Vandaag een sollicitatiebrief verstuurd. Nu wachten.
lady jane Geplaatst 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst 23 augustus 2009 Hoi Floortjefien,ik ben ook geen boeddhist (dat ik weet),maar ik pik overal een graantje van meeals het me aanspreekten verder helpt.Jij ook zo te zien,truste vastik ga zo uitloggenJane
Diempje Geplaatst 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst 23 augustus 2009 Welterusten Pem en Jane. Moet er zelf ook maar zo in kruipen. Morgen is er weer een dag
Suffertje Geplaatst 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst 23 augustus 2009 Jane, had je mijn nerichtje nog gehad wat ik kwijt was? Een lange lap. Er gebeurde iets op mijn toetsenbord en floep...leeg scherm
Houtje Geplaatst 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst 23 augustus 2009 Goedenavond nog even,Ik heb natuurlijk ook Zomergasten zitten kijken. De film erachter aan (Wag the Dog) is een goeie, maar ik ben er te moe voor vrees ik. Ik vond de uitzending erg interessant. Ben benieuwd hoe de recencies zijn. Woman, hoe vond jij het? Heb ondertussen een giga strijk weggewerkt en ga nu de kasten van de kids vullen. Corinne,Ik vind zo'n posting zelf ook leuk. Ik herinner me een specifieke uit het verleden waarmee ik een enorme irritatie van me afschreef en waar ik zelf steeds meer om ginglachen en jij later ook bij het lezen ...(weet je het nog?). Maar je zit wel mooi met je brief. Als ik kan wil ik je best helpen. Het door mij opgestelde CV voor een zeker persoon hier in de buurt (A.) heeft hem, tezamen met een schitterend arbeidsvoorwaardenvoorstel, aan een mooie baan geholpen. Ik schijn het dus te kunnen.Logisch ook, toen ik op de arbeidsmarkt kwam in 1981 was er een enorme werkloosheid en heb ik méér dan 100 brieven geschreven voor ik "iets" had.
Houtje Geplaatst 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst 23 augustus 2009 Aan de nieuweren die ik nog niet welkom heb geheten:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~VAN HARTE WELKOM EN VEEL SUCCES HIER!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
lady jane Geplaatst 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst 23 augustus 2009 Nee suffertje (hi hi toch de goede naam?)Ik was al uitgelogd,maar vond geen rust dus ben ff teruggekomen.Ik heb wel 2 aparte zinnetjes gekregen dat er iets mis ging en je het nog eens zou proberen.Verwacht natuurlijk wel netjes antwoord hoor.Blijf nog wel ff op,ben gewoon nieuwsgierig ookdoei Jane
lady jane Geplaatst 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst 23 augustus 2009 Hee muts,alles goed gegaan met je vandaag?Jane
Diempje Geplaatst 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst 23 augustus 2009 Toch ook nog weer even checken hier...Hoe erg is het dat ik in de cadeautjes die houtje plaatste ter verwelkoming biertjes zag...!! Echt waar, te grappig.
lady jane Geplaatst 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst 23 augustus 2009 Maar toch theemuts,weer opnieuw de keuze gemaakt, fijn!!!Hoi opa, ook weer terug op honk??en een nieuw meisje? welkom!het wordt nog druk:hoe later op de avond hoe schoner het volk!Suffertje? I'm waiting!Jane
lady jane Geplaatst 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst 23 augustus 2009 Hoi Houtje,ff geprobeerd Wag Dog,maar zo laat op de avond wat druk,misschien ben ik er ook te moe voor, jammerDustin en Hoffman en Robert de niro samenin een film, goeie kombinatie.Maar goed kan niet alles hebben,toch.....?Jane
Suffertje Geplaatst 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst 23 augustus 2009 Jene, lees PBMan, wat een hoop appeltjes kwamen er voorbij
Diempje Geplaatst 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst 23 augustus 2009 Dank je wel theemuts, voor het welkom en het compliment!
Opa Geplaatst 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst 23 augustus 2009 Hallo allemaal en nieuwkomers welkom,ja ik was er weer Heerlijk uitgewaait en ook lekker ge-BBqAlles was weer oke vandaag.lees nog even de draad door en voor ik slapen ga meld ik me ff
Otje Geplaatst 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst 23 augustus 2009 Houtje, nee ik vond het (Zomergasten) niet zo boeiend dit keer, maar ik zat ook niet zo goed op te letten hoor, omdat ik druk bezig was met kraaltjes, naald en draad.
Otje Geplaatst 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst 23 augustus 2009 Zeg Floortjefien, dan noemen we jou toch gewoon Fien, als het verwarrend is met Floortje II
Otje Geplaatst 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst 23 augustus 2009 Zeg even nog, iemand vroeg mij laatst of ik iets merk van die Royall Jelly pillen. Ik denk het wel. Weet alleen niet zeker of het nou komt doordat ik al een paar weken droog sta, of door het dansen van vannacht, of door de pillen, maar ik voel me wel echt fitter ja. Ik neem er nu elke dag 1 bij het ontbijt, en het lijkt wel of ik echt wat minder zware benen benen heb en dat het allemaal wat makkelijker gaat. Dusssssik zal eens opzoeken wat internet er over zegt..
CPAS Geplaatst 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst 23 augustus 2009 Houtje,Ik weet niet meer wel berichtje je bedoelt, maar ik weet wel dat ik meer om bepaalde berichtjes van je heb kunnen lachen.Mijn ervaring met het schrijven van sollicitatiebrieven is nog vrij recent. Dus dat komt wel goed. Aan uitnodigingen ontbrak het nooit en soms had ik wel 2 gesprekken in een week. Helaas duurde het lang voor ik daarmee wat vond. Mijn verlegenheid, zenuwachtigheid, onzekerheid en faalangst speelden me altijd ontzettend ontzettend parten, want die leidden tot krampachtigheid. Volgens mij ben ik nu beter in staat tot gesprekken. Theemuts,Het is Corinne (1 r en 2 n). Ik solliciteer, omdat de organisatie waar ik werk flink minder subsidie krijgt. Deze keer heb ik geen zin om te wachten tot het afgelopen is. Bovendien loopt mijn contract binnenkort af. Kleine deeltijdbanen liggen niet voor het oprapen en dat is wat ik zoek. Deze sollicitatie doe ik op een kleine deeltijdbaan van 15 uur.Ik wens nu iedereen welterusten en ga zelf een beetje opslomen.
Diempje Geplaatst 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst 23 augustus 2009 Dat zou inderdaad een optie zijn woman, ware het niet dat ik iedereen in mijn omgeving aan het aanleren ben om Floor te zeggen en niet Fien dus ik dat op internet ook liever niet heb Ik wou mijn gebruikersnaam veranderen in Diempje (van Carpe Diem), dat vind ik ook nog wel grappig. Maarja, kan gebruikersnaam dus niet veranderen. Zit hier op dit forum niet ook af en toe iemand van het beheer van de website ofzo?
Otje Geplaatst 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst 23 augustus 2009 Gezocht en gevonden:http://karnayna.punt.nl/index....d=462353&tbl_archief=0
Otje Geplaatst 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst 23 augustus 2009 Ja je kan bij mededelingen (toch?) een vraag stellen aan Tactus.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden