PEM Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 erg is dat he met die vakantie vierders. Die lopen constant achter de feiten aan.Maar dat lijkt mij ook wel leuk om te doen. Veel plezier daar en maak je niet de druk. Het zijn daar mensen net zoals iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Nou het is wel grappig (ondertussen heb ik Zoon aan het brood gezet) die moeder zei: tja, ik wil toch ook graag weten wat ik in huis haal. Waarop ik heel serieus zei "wij zijn een keurig gezin" en daar later vreselijk om moest lachen zelf. Wie zegt dat nou over zichzelf? Maar ze vinden het hartstikke leuk dat Zoon komt, omdat haar zoon een ppd-nos (vorm van autisme) heeft. En ik vind het voor Zoon ook een goed idee, erop uit een keertje. En ik denk dat het hartstikke leuk wordt, ik heb zoveel fantastische mensen hier leren kennen!En misschien valt het tegen, dat geeft niet. Maar ze kennen elkaar misschien wel al een jaar of zo online en tja, ga het maar proberen. Zoon is 14 maar niet achterlijk en reist al heel veel alleen met de trein.* maar ik vind het natuurlijk ook hartstikke spannend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Ha, het is acht uur, croissants halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 houtje,ik kan niet ophouden met schuddebuiken een keurig gezin dat vind ik nu humor!!Al met al hoop ik dat zoonlief zich nu wel extra gedraagd! anders sta je toch even voor paal!nah, ik vind het een leuke onderneming en ik hoop echt dat hij een leuke dag heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 morge jennifer,sta je altijd zo vroeg op? of kon je gewoon niet meer slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Werk ze Dar!en duim voor je vandaag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Dat is balen!!!Het lijkt wel als je gestopt bent met drinken dat niemand meer kan uitslapen, ik kan me de dag van uitslapen in ieder geval niet meer heugen.maar goed klaar is klaar en als ik niet meer kan slapen dan kan ik beter maar iets gaan doen! het forum vervelen ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Tas, ik lig ook weer dubbel !Dar,Ik ben altijd erg voorzichtig misschien wel té.Maar ik vertrouw het echt wel, die moeder heb ik een half uur gesproken, ze wil liever niet dat de jongens alleen thuis zijn dus brengt Zoon weer naar de trein om 6 uur voor ze gaat werken (ze heeft nachtdienst in het ziekenhuis).Belt Zoon net (ik denk krijgen we nu ) dat hij héén zijn voordeeluren niet kan gebruiken omdat het vóór 9 uur is. Hij is niet dom! Maar ik weet dat het in juli en augustus wel mag vóór 9 uur met een voordeelurenkaart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 he gattie!ik ken eigenlijk geen jaloerse gevoelens, ik ben alleen af en toe positief jaloers!dan ben ik blij voor de ander maar zou het zelf ook graag willen!maar nu!ik had afgelopen zaterdag €1,50 op de lotto gewonnen (natuurlijk blij), nu blijkt dat een mede-inwoner van mij € 14,5 miljoen heeft gewonnen!Nu ben ik echt jaloers, het lot kwam uit dezelfde winkel ach, niet zeuren want ik gok nooit, behalve als ik een lot krijg\14,5 miljoen! wat zou je daar allemaal mee kunnen doen zeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Jennifer,je moet ergens beginnen en dag 3 zijn toch al drie hele dagen!!!!maar je hebt gelijk, gebruik je tijd positief en zwem ze!!!!tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Jennifer: niet zo streng met jezelf. Je doet het toch goed. Je zegt nu op dag drie te zijn, maar daarvoor dronk je toch ook niet. Het is juist de kunst om direct weer in het 'droge' gareel terecht te komen.En dat doe je maar mooi. Goedemorgen trouwens allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Haaa, gelukkig zit ik met een keurige dame op het forum Houtje.Jennifer, trainen is een verschrikkelijk goed idee als je gestopt bent met drinken. Maakt prettige stofjes in je hoofd los (endorfinen) en mijn ervaring is, je krijgt er minder trek in drinken van.Oh ja, wat ik beloofd had voor Els: voor je veertien dagen.Tas wat een zoffer zeg, nèt geen miljonaire. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Goedemorgen langslapers hier gaat het echt niet goed!!! krijg al de tik van mijn vader en luister nu naar Radio Nl:huh:maar ok, ik ga dus even swingend, lallend en in de polonaise mijn huisje kuizen Spreek jullie vanmiddag wel weer!!groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Kan iemand hier de link plaatsen van dat tv programma van Safi?En weet iemand hoe het met Marjo is?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Hoi An,Ik ben ook benieuwd hoe het met Marjo is.Ik zal proberen de link te plaatsen, maar ik ben niet zo een held in computers......Dus ik weet niet of het gaat lukken.Ik ga een poging voor je wagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 hier is de link:"><B">http://www.uitzendingg...l...165875&sq=netwerkJe zit dan een aantal omschrijvingen van de afleveringen. Die van 21 - 08 moet je hebben maar dat zie je wel...................... verwijderd, door er op te klikken kom je er al.Dikke pluim voor de dame in kwestie Ze is erg dapper. Ik heb er erg veel respect voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 PEM super, kan je me ook zeggen hoe het programma heet? ik weet niet waar ik moet kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Netwerk, maar als je een beetje naar onderen scrolt en bij de datum van 21-08 kijkt zie waar de aflevering over gaat. laat maar even weten of het lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 ik heb 'm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mugje Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 goedemorgen,voor mij doen vroeg wakker, maar ik was gisteren voor mij doen ook vroeg naar bed gegeaan.Gisteren kwam ik uit nachtdienst, dus had kort geslapen, mede omdat ik naar de peut moest. Een gesprek, die daarna nog een tijdje heeft door gesudderd. Ik heb gisteravond niets gedronken. ik had wel zin in en wijntje, maar ja wat niet in huis is kun je ook niet gebruiken. Het in slaapvallen ging moeizaam. Lag er om 12 uur in en heb de klok van 2 nog gezien. Soms plotseling wakker geworden. delen van dromen eigenlijk nachtmerries waren nog aanwezig. Toch al met al redelijk goed geslapen, voel me aardig fit, vooral als je weet dat je net 5 nachten erop heb zitten.Mijn eerste bakkie koffie staat naast e en smaakt heerlijk. Zodirect effen mijn hondje uitlaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Merkwaardig trouwens. Gisteren werd ik afgewezen voor die studie/test van de maastricht-universiteit die op de mededelingen van Tactive staat en nu krijg ik toch in mijn mailbox allemaal inloggegevens, en dat ik succesvol geregistreerd ben. En dat ik die gegevens GOED moet onthouden. ????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Opa Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Goeden morgen allemaal.Eerst ff koffie en dan lezen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Safi: wat een geweldig programma, zelden zo'n goed programma gezien.Ik ben, lijkt het, ook genezen van mijn alcohol verslaving.Eigenlijk kan ik het haast niet geloven.Ook ik ben al jaren aan het ploeteren.Voorheen kon je alleen naar AA en inderdaad de hulpverlening.Beiden wilde ik absoluut niet meer doen, had het ermee gehad.Ik heb hier ook geleerd naar mezelf te kijken.Patronen ontdekken, weten waarom je drinkt.Ben hier een paar dagen weggeweest maar het valt me op dat er weinig over'het probleem' gesproken wordt. Mij heeft het enorm geholpen om mijn gevoelensop te schrijven hier op het forum, en dan de reacties.Natuurlijk is het spannend om een weerwoord te krijgen, maar daar leer je juist van.Net als Safi voel ik me een ander mens.Maar het heeft wel een tijd geduurd naar mijn idee, van de anderekant, tijd telt niet, maar resultaat!!Ik wens iedereen veel sterkte voor vandaag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Wel vreem Vie dat je eerst werd afgewezen. Ik was meteen toegelaten. Ik vraag me af waar de grens lag/ligt.Maar goed ik vond het voor me gevoel goed om mee te doen. Baat het niet dan schaadt het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden