lady jane Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Lieve vroege vogels,laat ik nu als latertjezomaar de kans aangrijpenom de woensdag al in te luiden.Ik zag net de indrukwekkende lijst van nieuwelingenbedacht er nog een paar die iktussen de regels door heb gelezenen opgeteld zijn er n.a.v. de uitzending van vorige weekmaar liefst 23 nieuwe forumledenaangemeld, wat een oogst!Nu er aan werken dat iedereen hier vindt wat hij/zij zoekt!Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rotjeknor Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 hoi jane, ben zelf ook via het tv programma hier beland, ben ook al begonnen met behandeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2009 Haantje de voorste he Jane? Nu sta je weer ff bovenaan hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 voel me ook een suffertje, suft heeft maar kort geduurd,maar alla,het was de poging waard,fijne dagJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
engeltje Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 hoi allemaal ,ik ben ook nieuw sinds gister en me 1e alcoholvrije dag gehad ,beetje raar geslapen maar ja voelde gister nog een hoop angst ,hartkloppingen nenzo ,maar wat ik vooral lekker vond is toch dat opstaan zonder een kater en misselijk enzo das lekker ,verder wil ik ff iedereen bedanken voor de berichtjes die ik heb ontvangen ,verder wil ik ff vragen rotjeknor zegt ik ben ook begonnen krijg je hier ook een eigen coache of doe ik het verkeerd ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Engeltje welkom. Die enge verschijnselen gaan vanzelf over. Is vervelend in het begin.Als je er echt veel last van hebt, ga dan naar je huisarts. Dan kan je medicijnen krijgen om die eerste dagen door te komen.Als je een persoonlijke coach wil, kun je je inschrijven voor de internettherapie. Deze zit voor zover ik weet momenteel door de vele aanmeldingen wel behoorlijk vol.Op de dagdraad zijn we allemaal min of meer ervaringsdeskundigen met elk onze eigen achtergrond. Geen hulpverleners dus.Succes, het is echt de moeite waard om jezelf nuchter te beleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hilde Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Ook ik heb mij n.a.v. netwerk, geloof ik aangemeld. Was wel al op zoek naar hulp en hoop dat dit voor mij de juiste manier is.Groetjes,Hilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Welkom Hilde,Ga ervoor en kijk maar of je je nog op wie is wie wilt voorstellen,het valt daar meer op, maar je kunt ook hier bij dotjes en datjes gewoon invallen, zoals je deed.Van lieverlee gaat dat steeds gemakkelijker,Elke dag een droge dagdag bij dagsuccesJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 "dotjes" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 snap m niet dhendro??(niet blond toch dom?)Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Je had "dotjes" getypt ipv "ditjes" Het woord dotjes moest ik om glimlachen;jaja we zijn allemaal van die "dotjes" hier. Het was dus mijn lach, die je op mijn gezicht toverde, niet om jou uit te lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Hoi Dendroh,ik had niet het gevoel uitgelachen te wordenmaar wilde m graag snappen(en me niet dom voelen natuurlijk)ja die typefouten, dat blijft, ik heb steeds haastsnap dat zelf ook nieten nalezen heb ik geen geduld voor,wil zeker niets missendag dotjeJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Hey Woman, je bent Offline Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Hoi suf,de echte woman zit op het andere draadjedat krijg je met die uitgeslapen lui (me dus)die zonodig de eersten willen zijn met een nieuw draadjehebben we er 2 en om de beurt staan ze bovenaanbye bye Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden