Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 190
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Wow Bam Bam
Dat is nog is een mooi lesje in helpende gedachtes!!!
Lastig is dat he om ze te zien als je in een nare bui zit, maar als je er goed over na gaat denken, kom je toch op zo een mooi rijtje.
Ik zal onthouden hoe jij hebt laten zien hier hoe je dat kan doen, als ik weer is in zo een bui zit.

Valentine
Is niet niks he als je in ziet waar een "goeie"vriendschap uiteindelijk op gebasseerd is.... pfff

Ik weet niet waarom je niet kan weigeren Jasmijn, maar ik hoop dat je nu wel kan weigeren als je iets aangeboden hebt gekregen....
Hoop dat ik er naast zit en dat je nu niet drinkt...
Sterkte

Geplaatst

nou dat doen we nog een keer,zo achterlijk vroeg opstaan! en mijn geplande middagdut ging ook al niet door,of ik nu ff naar het ziekenhuis kon komen ipv van volgende week,tja en ik kan geen nee zeggen,dus daar gingen we maar weer!
ben nu eindelijk,na ? maanden ingeschreven voor therapie om mij van mijn paniekaanvallen af te helpen,hè hè,nou ik ben benieuwd!
heb ik wat gemist? ben nog te moe om terug te scrollen! wat is er 19 sept.? of is dat een onderonsje?

Dar het was idd een combi van wat familieproblemen,en geklooi met medicatie,ietsepietsie te snel afgebouwd!
moet daar erg mee oppassen,ben momenteel ook iets te enthousiast/hyperdepiep!

Geplaatst

Goedenavond allemaal,

Thee wat geweldig nieuws van je leverwaarden, niet denken nu van ik neem er 1tje op hoor;)

Jasmijn ben je de buurvrouw van Trees? want Trees zou haar buren een flesje wijn brengen;)

Ik heb het ook eens gehad toen ik net een week van de drank was, toen kwamen mijn schoonouders 3 flessen brengen, ik heb ze aangepakt hun uitgezwaaid en alle drie de flessen met mijn neus dicht door de gootsteen leeg gegoten.

Toen wisten ze ook nog niet dat ik gestopt was met drinken, nu denken ze er niet meer aan om mij een fles te geven hoor:)

Geplaatst

He, die BamBam!

Leuk weer eens van je te horen. We weten het inmiddels: drinken lost niks op behalve onze gezondheid.

Verders: niets nieuws onder de zon hier, behalve dan dat die aan het zakken is. ;)

Breken met het besturingssysteem van Microsoft (alle Windows-versies en Vista) en de MicrosoftOfficepakketjes is net als afkicken van de alcohol. Ik mis het feit dat ik niet meer kan mopperen op mijn 'grote, beste vriend'. Alles doet het gewoon en dat ben ik nog steeds niet gewend. :P Maar ik ben er stukken op vooruit gegaan met mijn computer: veel stiller, alles doet het, niet meer wachten, loopt niet vast en het installeren van de Ubuntu (linux) was peanuts: in een half uur gepiept, waar je met Windows minstens driekwart dag zoet bent met ergernis op ergernis te stapelen.
Ik mopper dus, omdat ik niets te mopperen heb. Dit mens steekt raar in elkaar. :huh:

Verder niks te melden.

Geplaatst

Reetjesindewei, hoe ist mogelijk ben je hier vanavond
Gem, ook hier terug van vakantie. Jullie moesten eens weten
hoe heerlijk het is om jullie te lezen.
Kirk trouwens ook hoor, maar die lees ik wat vaker hier.

Slechte dag voor mij, maar komt goed.
Alleen nu even niet.
Slechte dagen worden altijd gevolgd door goede toch?
Nooit omdraaien zulks woorden.
Ach, af en toe twijfel ik aan mijzelf maar meest komt het goed.

Zie dat ik post heb, zeldzaamheid hier.

Alle nieuwe mensen welkom, excuus dat ik zomaar tussendoor wals.
Ben een beetje op leeftijd, misschien mag het dan.

Geplaatst

sjow was ik weer.

lekker met zoon samen, eten van schoondochter opgemaakt.
zoon is weg en opa heerljk op de bank met lappie.
geoden avond allemaal.

Geplaatst

Hoi sailor,
Ze gaan de dam tot dam race lopen op de 19e. Ik geloof dat er een apart draadje ook voor is.
Ik hoop dat je therapie dan nu ook snel gaat beginnen, want volgens mij heb je al lang genoeg gewacht, tenminste zo lees ik het.

Goed dat je niet genomen hebt Jasmijn.

enne hoi voor AR, marcha, stien (tuurlijk mag dat ook als je niet op leeftijd was hoor haha)
en opa

Geplaatst

STIENTJEEEEUUUUH, hallo. Leuk ook om jou weer es te 'zien'. Wat is er zo slecht aan je dag?
Rook je nog steeds niet. Ik kan het maar niet laten.......nou ja, dat komt straks wel weer(hoop ik)

He Corientje, fijn he zo'n compu die het doet.

Geplaatst

Kirk, ik geef weinig advies hier. Maar joh.............niet doen!!!!!!!!!!

Bammetje, wie zegt dat ik niet rook?
Wie zegt dat ik niet .......
Wie weet dat ik niet .........

Niet invullen voor een ander, gaat niet goed komen!

Gem :heart:

Geplaatst

Wat een waardeloze #$%^dag was dit!

Haal flesje wijn voor de buren, zijn ze niet thuis...
Staat hij nog hier!

O, ik maak hem niet open, ik voel me (gelukkig:D) niet lekker, dus er is geen trek.
Maar balen, rij ik de parkeergarage bij de Appie uit, rijd ik zó mijn buitenspiegel aan gruzelementen!
Duur flesje geworden!

Ik ga maar naar bed denk ik...hond ook mee (met dank aan BamBam), beetje sippen en tv kijken!!

Maaaaarrrrr...ik heb een ADB stopmaatje!! Dus nu gaat het niet meer fout (sprak ze hoopvol) (maar ook vol vertrouwen!!)

Geplaatst

weer wat geleerd, ben nog geen week hier
dus kan niet alles weten
wat de mede-forums lusten of niet lusten
in iedergeval geen alcoholieeeeeeeeeeeee

Geplaatst

Ik dacht, ik dacht, ik dacht.....dat je niet rookte???? Haha, je wilt dus ook graag stoppen. Succes.
Trees, gelukkig alleen de buitenspiegel.......:wacko: ga maar gauw naar bed en ja, beest lekker mee.

Geplaatst

Als men regelmatig op de f5 knop drukt dan ververst de pagina. Kunnen mensen ook zien of ze een pb hebben.
Leuke film, Tristan en Isolde. Love is in the air tralalalala. Nou ja, zover zijn ze nog niet. Eerst nog wat bloedige gevechten, heerlijk. Hihi

Geplaatst
quote:

Originally posted by: Trees

Staat hij nog hier!

O, ik maak hem niet open, ik voel me (gelukkig:D) niet lekker, dus er is geen trek.

Maar balen, rij ik de parkeergarage bij de Appie uit, rijd ik zó mijn buitenspiegel aan gruzelementen!

Duur flesje geworden!

Waarom de keus van een fles wijn?
Wat wil je hiermee bewijzen?

Sorry, slip of de tong.
Geplaatst

Bij mij ook niet. De latste keer dat ik wat kreeg van iemand die ik nog niet op de hoogte had gesteld ging het goed mis. Dacht het wel aan te kunnen maat not.
Fles ging open na eerst bij de supermarkt 2 extra flessen erbij gehaald te hebben. Hoezo alcoholist......

quote:

Originally posted by:
theemuts

Bij mij komt geen drank in huis.

Ook niet in gesloten verpakking.

Bed®ankt!

Geplaatst
quote:

Originally posted by: BamBam
Als men regelmatig op de f5 knop drukt dan ververst de pagina. Kunnen mensen ook zien of ze een pb hebben.

En ik verversen maar.............. nou mooiiiiiiiiiiiiii niet.
Geplaatst

Kan je em niet bij hun bij de achterdeur zetten ?

quote:

Originally posted by:
Trees

Staat hij nog hier!

Duur flesje geworden!

Ik ga maar naar bed denk ik...hond ook mee (met dank aan BamBam), beetje sippen en tv kijken!!

Maaaaarrrrr...ik heb een ADB stopmaatje!! Dus nu gaat het niet meer fout (sprak ze hoopvol) (maar ook vol vertrouwen!!)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...