Vie Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Even gegoogled Jasmijn, dankjewel. De bibliotheek is er weer goed voor morgen.Mijn vraag is altijd, hoe kan je van die dikke boeken lezen zonder pijn in je armen te krijgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Jennifer, dat is een goede gedachte, hou die vast. Alleen vandaag maar, morgen kijk je wel weer verder. En ik weet hoe erg dat kan zijn. Maar het is echt zo, graag of niet. Laat hem maar eens weten dat je geen afhankelijk vrouwtje bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Vie, ik zag laatst bij de boekwinkel dat er een speciaal "schoottafeltje" bestaat, waar je je boek op kan leggen!En ik heb hem al eens neergezet, nog maar eens: de vrouw van de tijdreiziger, van Audrey Niffenberger...aanrader! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Toch maar even gebeld naar de notaris. Had een vriendin op de koffie en met haar erbij ging het wel. Maar toch zoals verwacht; morgen word ik teruggebeld. Dus ik zeg, nou als je gewoon even door geeft dat ik een nota/factuur wil van het bedrag wat er is ingehouden......Dus dat gaat weer weken duren. Maar het is wel een goed idee om dit soort telefoontjes te plegen als ik iemand bij me heb, want dat geeft toch steun. Nu even een lijstje maken met dingetjes die ik nog wil doen vandaag. En dan die dingetjes doen. Tot later xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Ja, dat heb ik gelezen Trees, dankjewel nog, en ik vond het voor mezelf extra grappig omdat ik op mijn 14de al wist dat ik met mijn huidige man wilde trouwen, ook al reist hij gelukkig niet in de tijd.Hoe gaat het vandaag met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Even off topic, dit is echt zo gaaf !!! (En sommige pasjes kan ik nu ook ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Mwah....Ik word trouwens een beetje kleurendoof van al die Houtje-koppetjes!!Is natuurlijk wel leuk (en niet lOllig...) dat ADB zo aan de weg timmert, maar het wordt er niet duidelijker op! Gelukkig nog maar één grijs vrouwtje!Zo, ik ga even boodschappen doen...moet een flesje wijn kopen voor de buren...ben ik nou hypocriet, dat ik dat cadeau geef, of juist heel wijs dat ik erken dat er mensen zijn die wél goed met zo'n fles omgaan, in plaats van hem met limonadeglazen naar binnen te gieten....:$Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Woman, dat heb ik nog nooit gezien, een mannelijke buikdanser! En dat in zo'n macho-cultuur, of ben ik nu weer te veroordelend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 wowww woman,wat een beheersing over dat lijf!en leuk dat het eens een man is,heb ik nog niet eerder gezien al diekeren in Turkije en Tunesie.Wel hard werken aan de zweetkoppie te zien,Nou petje af als je daar wat van kunt(zul je wel een wasbordje hebben zeker)groetjes Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Welgefeliciteerd Thee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Ja gaaf he, in Egypte is het heel normaal dat mannen dansen. Ik wil mn koppie wel veranderen hoor, ik zal eens kijken of er een leuke tussen zit.......kunnen we even testen, als het niet werkt zet ik em weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Gefeliciteerd Theemuts,Een gezonde leverdie heeft je dus mooi gediend al die jaren.En dat hart van jou heeft het ook wat zwaarder op dit moment,en wie weetis die ook wel zo gezondde basis is sterk daar bij jou!!!doei Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Thee, wat fijn voor je.Het is toch een grote opluchting hè als je lever niet beschadigdlijkt te zijn!Ik vind het onbegrijpelijk dat ik, terwijl ik zò lang, zò veel heb gedronkendat ik daar niks aan over heb gehouden.beschermengel, moet wel!Hoe is het trouwens Thee, heb je je vriend al weer gesproken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Zo, deze wordt volgens mij nog niet gbruikt......Als jullie het nix vinden hoor ik het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Haha Theemuts, ja hoor, speciaal voor jou : Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Valt best mee hoor Woman. (Je nieuwe koppie)overigens kijk ik altijd naar namen, niet naar icoontjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Vie !!! Grapjas x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Ik vind dat ze wel een fris koppie heeft trouwens, ik denk dat ik deze mar even laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Hier heeft zich zojuist een "drama"afgespeeld.begrijp niet hoe het kan maar de nieuwe, heledure telefoon van zoon is in het toilet geraakt.resultaat: Stuk!!Woedende zoon.Altijd wel wat hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 tzal wel wennen zijn, maar ik kan me er nog geen buikdanseres bij voorstellen,groetjes Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Dank voor de tips mensen we gaan het proberen!Dan maar roken Jasmijn, beter dan drinken, nou jaminder slecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 toch maar eens naar Egypte danJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Linde, ik heb mijn allermooiste mobiel eens een keer in de kookwas gedaan. Erg dom.Die knul van jou heeft dat toch zeker zelf geflikt? Op wie is hij precies boos?Overigens heb ik hetzelfde gedaan met mijn OV-chipkaart, maar die werkt nog steeds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Misschien maar niet alles in èèn keer Jasmijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Linde,2 vriendinnen van dochter ooit beiden met mobiel in de sloot gedonderdallebeid de mobiels deden het na 2 dagen weer; weet niet of ze die uitelkaar hebben gehad.ik heb er ooit een meegewassen, die was echt kaduukIk hoop dat het nog wat wordt voor je,en anders heeft zoon ook harde lessen nodiggun je wat rust daar(dagje sauna of zo, ga ik morgen ook doen,dan kan ik de wereld weer aan)sterkte Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden