Opa Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 lieve mensen, moet er vantussen,zie jullie Laterrrrrrrrrrrrrrrrren Lin, Jas en Jen, sterkte en pluk deze dag probeer en wat van te maken, doe ik ook bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Opa Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 goeden morgen Leet,Ik lees net wat jij schreefklopt al een bus, je slaat de spijker op zijn kop.(heb het bewaard, kan ik het nog eens nalezen)Bedankt jou voor het schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leet Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 nou lieve mensen,ga even wat doen hoor!en theemuts: mooi geschreven hoor!Liefs Leet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Theetje wat kan jij goed rekenen Linde als ik ga vertellen wat ik voor vanavond voor eten maak, zijn we overmorgen nog bezig.Geloof maar dat niemand de komende dagen binnen een straal van vier meter bij ons kan komen, want de knoflook spettert er uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Hoi theemuts,moest ff terug naar wie is wiewant zo aktief deelgenomen jij,ik kon me niet voorstellendat het pas 15 dagen zijnwel dus,maar ze tellen dubbelwat je hebt zo hard gewerkten zo ons geholpenmet je inzetmij althanskan alleen voor mezelf pratenZag nog mooie reaktie van Mika:ik zerzuip mijn problemenhelaas, ze kunnen zwemmendus theemutslaten we mee blijven zwemmenen niet verzuipenerg goed boek trouwenshelp ik (ver)zuip van Maggie de Jongheb ik veel aan gehadfijne dag,ik moet ff afkicken van het forumen nog wat aan de arbeidliefs allemaalJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Jasmijn, als je het wil krijg je mijn recept van kip met veertig tenen, maar dat doe ik dan wel per pb, okee?En mijn bagna cauda... mmmmm, ook met ongeveer drie bollen knof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Hoi Vie,en ons die heerlijkheden onthouden?knoflook is een van mijn gezondste verslavingenwil je ze mij dan ook pb-enplease??thnxJaneEn Jasmijn,las net pas wat je gisteren/vannacht hebtmeegemaakt,goed meid van dat wegkiepenen je klinkt goed nuniet vergeten strakstoch alles aan M.W. te vertellen he,zodat een volgende keer niet hoeftenne medeforummers: chapeau!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Wat mooi gezegd Jane!Dankjewel, het kwam binnen!Kom later terug, had even een goedgesprek met mijn zoon en ga zo even vroeg lunchen met hem.Mijn dochter deed vanochtend rijexamen, sneuze is gezakt maar de examinator twijfelde en zeidat ze niet slecht gereden had, da's dan wel weer fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Hoi Charlie, hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Carlie Ik ga weerI am fine!Nog één ding:Ik leerIk leerde ook dat het heel leuk is met mijGisteravond ging ik fietsen, ik vroeg; mam,ga je mee. We fietsten. Zaten in het donkeronder een oude beuk. Het was goed.Ik ging iets te vroeg slapen. Dan word ik wakker uitgekke dromen. En slaap niet meer. Ja, tegen de ochtend.Toen ik wakker werd, had ik de baan. Marjootje de winter door.Ik denk, ik blijf nog een maandje in de caravan. De herfst eerste rang beleven.'s Avonds zit ik vaak met een boek bij mijn olielamp en luister ik naar mooiemuziek.Ik wandel. Door regen. Dan hoor, ruik, zie en proef ik alles.Ik pluk bramen en andere bessen. Daar maak ik wat van.Het hoofd pruttelt wel door. Mooi laten pruttelen.Bramen, pruttelen mooier.... Ga binnenkort mijn oma bezoekenNu ga ik de caravan doorHeb woonideeën waar mijn hart snellervan gaat kloppen...Zag mijn dochter blij van school. Die mooie school.Wat wordt ze groot! Oude patronen willen erdoorTsja, wat kan ik zeggen? NietsHet is zoals het isAlles is nieuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Opa Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 He Jennifer,jij zegt dat je een alcoholhoofd hebten er uitgeleefd uit zie.Wil je Niet weten hoe ik er uit zie.Mijn foto hangt in de kelder, aan de muuren zins die daar hangt, heb ik geen last meer van muizen.iemand die met jou meeleest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Dat is gewoon het lichaamIn vervalIk zie door mijn oude kop het licht schijnenAls ik van buiten naar binnen kijkOf van binnen naar buitenOok goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Opa Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 moet je eerlijk bekennen ik ook en nog steeds (stress, veel slapen daar zakt het gezichtook vanafgevallen en ja ook gehuild)Maar mischien heb ik 1 voordeel,hou met dit gezicht ook veel mensen bij me weg.Niet de goede hoor, maar die mensen die niet eerlijk zijn.Mijn kleindochter zei laatst: "Opa je heb een groote neus,maar ik vind je wel lief"Daar moet ik het dan maar mee doen.HEERLIJK!!! en eerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Nah.Ajuus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Opa Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Jasmijn het is maar net hoeveel aandachtje het geeft.ik leef ermeer en kan er om lachede echte schoonheid zit van binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Opa Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Kijk Niet wat je Niet hebtmaar kijk wat je wel hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Opa Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 heb deze "wijsheid" ook ergens gelezenmaar de laaste tijd gebruik ik het vaak.vooral met het uitpakken van verhuisdozen"heb ik dit nog nodig???wil iemand het hebben zo Niet weg ermee.ik heb te veel en zeker in mijn "rugzak"waarom zal ik het allemaal meezeulen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Opa Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 geeft niets Jasmijn Ik weet ook niet alles anders zat ik ook niet hierja is geestelijk ruszakje dat we door de jaren heen met veel dingen gevuld hebben.ach en wie heeft er niet eentje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Hoi hoi, even gedag zeggen, maar ga gelijk weer.Hier alles goed, okidee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Opa Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Hoi An en doeiiiiiiiiii AnJep hier alles onder controle Thanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Opa Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Jasmijn weet niet of pb is aan gekomenis ook de eerste die ik verstuurhoor het wel Thanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Eerst even gedag zeggen. Hoi pipeloi. Werd wel prettig wakker vandaag. Zo eerst de hond naar buiten. Misschien ga ik wel naar het park eind van de middag, lekker ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Opa Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 lieve mensen ben er even vantussenpicht roept elders.bedankt voor het leeswerkzie jullie straks weer,doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiidikke knuff allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Opa Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Heee Jas, je weet dat je het kuntNu gelijk uitpoberen!!!!!!!!!!!!wens je sterkte in jou besluit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Jasmijn, tips voor boeken waar je helemaal in weg zakt wil ik ook altijd wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden