Spring naar bijdragen

vrijdag 28 augustus

Gast Fibo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dank je Houtje voor het even opfrissen, ik had het verhaal van Laura Dekker maar te hooi en te gras gevolgd.
Ik hoop dat ze wel gaat en bewijst dat ze het allemaal kan. Dat zou toch een geweldig voorbeeld zijn voor allerlei hangende en anderszins verveelde jongeren? Wie weet wie ze allemaal inspireert!

Adelaar, wat heb je nou aan 1 drankje. Maar ja je bent er al aan begonnen, Dus heeft het ook weinig zin om er nu nog over te praten.

Dhendro, het lijkt me wel lekker, een paar rustige maanden. Veel plezier daarmee, ondanks wat weinig inkomsten. Je drinkt nu niet meer, dus spaar je toch ook weer geld uit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klopt wat je schrijft over de AA ik kon wel alleen met iemand spreken maar mocht idd niet mee doen in de groep, ben nu nog niet onder invloed hoor maar ik ga wat doen nu en laat het even zo, dank voor jullie reacties ook ik kom op een dag wel zover als jullie, dat blijf ik geloven!!! fijn dit forum! fijne dag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen,

2 avonden geen alcohol gehad. Ik heb beter geslapen dan gisteren. Viel ook eerder inslaap.
Zo goed geslapen, dat mijn hoofd nu nog niet echt wakker is. Aan het bed te zien, ben ik behoorlijk bewegelijk geweest.

Over dat meisje wat wil zeilen. Waar bemoeid iedereen mee. Laat haar gaan........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Adelaar; dát was voor mij nou luist een niet-helpende gedachte: "Ach, vandaag ben ik toch al fout bezig dus...................". Nee, zo is het niet. Niet morgen, maar nu.
Stoppen kan op elk moment, daar hoef je geen volgende dag voor af te wachten.
( Geldt niet alleen voor alcohol trouwens hoor.)
Probeer een helpende gedachte te vinden, bijv. "Wat zal ik me goed voelen als ik nu niet verder drink".
Zoek een afleidend gedrag, ga iets doen waardoor je de trek kunt vergeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ai heb even zitten tellen, 7 maanden............ dan is het voor mij januari en dan heb ik altijd al zo'n moeite met depressies! :(
Nou maar niet aan denken.

Hier in het dorp 3 dagen Volksfeest, de alcoholdampen hangen volgens mij tot kilometers in de omtrek.
Enfin, ik ben toeschouwer gelukkig.

Ga ook aan de slag.
Heb erg last van hormonen, bah. Labiel dus en nog steeds aan het kauwen op de laatste sessie bij de psych. Doe mijn best en hou het droog.
Nou ja.............( de tranen niet meegerekend).

O ja; ben ook benieuwd of iemand iets van Rapilos heeft gehoord?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De rechter heeft Laura voor twee maanden onder toezicht gesteld hoor ik net bij de uitspraak.
Het NOS journaal meldt het nog niet eens!
In die tijd komt er een onderzoek van de kinderbescherming naar Laura's psychische gesteldheid,
of de eenzaamheid, het slaapgebrek, enz. haar ontwikkeling niet zullen belemmeren.
En natuurlijk of het onderwijs via internet voldoende gegarandeerd is.

Ik hoor net het commentaar van het journaal.
Ik wacht op het commentaar van de advocaat.

De NOS zegt dat de Rechtbank zó begint en RTL 7 filmde live de uitspraak van de Rechtbank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fibo,"de AA" bestaat inderdaad niet,ik ben zelf (salon) boeddhist en was van harte welkom,"wij"doen niet aan dat vermanende vingerwerk,en bij ons kan je ook zo dronken als een lor terecht!!
trouwens heeft iemand wel eens geprobeerd een volkomen doorgedraaid/dronken persooon te lozen bij de crisis 'snachts? nou vergeet het maar!!!

laat dat meisje toch gaan,waar bemoeit men zich mee! gelukkig heeft ze ook nog de nieuwzeelandse nationaliteit,dus ze kan altijd nog zeggen f@@k you holland!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stel dat jij een heel goed idee hebt om te doen Fibo (en ik zeg niet dat het idee van Laura Dekker zo goed is, daar ben ik ambivalent in. Ben min of meer jaloers op de doelgerichtheid van dit meisje, maar als ik moeder was van een 13-jarige dochter zou ik haar ook waarschijnlijk niet laten gaan) maar dan zou je toch ook sponsors willen om het uit te voeren?
Wat is er nou weer mis met een kluit geld verzamelen als je dat kan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thee, afzonderen van Real Life? Hoe kom je daar zo bij?
Ze zal toch regelmatig moeten aanleggen op diverse plaatsen, en wat een kans is het niet voor haar om te leren met zichzelf om te gaan.
Ik denk dat ze, als ze het doet (maar dat ziet er niet meer naar uit) ijzersterk terug komt, en waarschijnlijk later nog premier van een werelddeel wordt ofzo.
Maar ja, ik ben een zeiler, dus ja, er zit bij mij wat meer achter.

En Hannah, zoals ik al zei, als ik een dochter van die leeftijd had zou ik haar ook niet laten gaan denk ik.
Sterkte met je moeder. En met de bijwerkingen van de medicijnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Breakybreak!
Hot News uit mijn ieniemienie dorp: er is een overval gepleegd!
Liep met de honden over de zandweg waar ik altijd loop en zag bij kruising ineens politie-afzettingen en............jawel reporters van regioTV. Tjonge die zijn er echt als de kippen bij zeg.
Onvoorstelbaar, het is hier zó landelijk en achteraf. In de wijde omtrek geen winkel te bekennen. Uitgerekend die ene electronicazaak, zó erg voor die mensen, helemaal overstuur natuurlijk.

Nou, ok, dat moest ik ff kwijt. Niks vergeleken met discussie Laura, maar goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hier nu bijna twee jaar lopen jeuzelen
Ben op de golven meegevaren, golf na golf na golf
Gisteravond nog een ritje met Thé gemaakt
Het leek lang geleden of alsof het nooit zo was

Anyways, jeuzelen werkt niet meer

I'll ride on the waves...

Eindeloos door
Zal ik nog kopje onder gaan?
Ik weet het niet

Het golft wel door

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal, nou heb de ochtend weer doorgenomen en die begon gelijk goed met fibo. ja dat is het met drank, IN HET BEGIN leuk,lol, ontspannen, meer durfen. enz. enz. Maar dat veranderd al snel, als je geen maat weet te houden van 1 naar 2 van 2 naar 5 glazen en steeds verder om dat zelfde roes gevoel te bereiken. En de volgende dag zegt je lichaam heee hier ben ik het helemaal niet mee eens en dan voel je je ellendig en beroerd. zo werkt het bij mij tenminste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...