Otje Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Lief meiske, ik wens voor jou zoete en zachte dromen voor vannacht. En als die broer van je durft langs te komen in je dromen dan pak je je honkbalknuppel en mept em je dromen uit. Foetsie jij !!! Jij bent groot en hij is klein, wegwezen met die knakker. Ok ???xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Ik las laatst iets over een bergkristal naast je bed leggen bij nachtmerries....Als je er iets mee hebt zou het fijn kunnen zijn om daar wat kracht uit te halen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Nu ga ik film kijken en nog even verder naaien, dag tot straks x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Ik ga dit allemaal serieus over nadenken ,en van die bergkristal lijkt me ook wel wat,Woman ik zal alvast de honkbalknuppel naast me bed neerleggen hihimaar ik ben nu zo moe ik ga der vandoor en bedankt allemaal,dikke knufffelllllllll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 CPASyou're on your own nowik ga ook slapenwelterusten\Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Meiske,Je hebt heel wat losgemaakt bij me.Zwijgen is gif. Daar ben ik ook achter gekomen.Nu zit ik weer te huilen. Dat is niet erg, maar goed. Net een puist die opengaat.Welterusten allemaal.Oh, nog even een grappige noot: morgen doe ik mee aan de open dag van de balletschool van mijn dochter. Ik heb me 2 maandjes geleden laten overhalen en nu zit ik dus met een soort van plankenkoorts voor morgen 12.00-13.00 uur. OK, laat mijn dochter maar zien wat de beperkingen zijn als ze 30 jaar verder is. 't Gaat best moeilijk zijn, want die ontsteking in de buurt van mijn lies voelt echt niet lekker en belemmert me in mijn bewegingen.Dhendro,Ik had al aan je gedacht met die branden bij Athene. 'k Wens je veel sterkte en bedenk dat lijf en leden belangrijker zijn dan al die materiƫle dingen. Sterkte en een virtuele knuffel.nu ga ik echt ! Doei !Lieve mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2009 Zo dat was een mooie film. Nu ga ik in de regen mn hond uitlaten Dag allemaal, slaap zacht xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden