safidepafi Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst 28 augustus 2009 meiske iemand schreef eens aan mijIndien ik je dragen konIndien ik je dragen konover de diepe grachtenvan je getob en je angsten heen,dan droeg ik je, uren en dagenlang.Indien ik de woorden kendeom antwoord te gevenop je duizend vragen over dit leven,over jezelf, over liefhebben en gelukkig worden,dan praatte ik met je, uren en dagenlang.Indien ik vrede in je hart kon plantendoor geduldig te wachtenen te hopen tot het zaad van de vredein je openbrak, dan wachtte ik, uren en dagenlang.Indien ik kon horen wat omgaat in je hartaan onmacht, ontevredenheid en onverwerkt verdrietdan bleef ik naast je staan, uren en dagenlang.Maar ik ben niet groter niet sterker dan jij,en ik weet niet alles en ik kan niet zoveel.Ik ben maar een vriend op je weg,voor uren en dagenlang.En ik kan alleen maar hopen dat je dit weet:Je hoeft nooit alleen te vechten, alleen te zijn. dat wens ik jouw nu ook.
dhen Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst 28 augustus 2009 Je moeder had dat niet van je mogen vragen, vind ik, nu heb je waarschijnlijk dubbel verdriet (bestaat dat; nou ja je begrijpt wel wat ik bedoel) Maar het verdriet mocht er dus niet zijn, het hele verhaal mocht er niet zijn. Dat is zwaar. Maar nu mag het er wel zijn.
meiske Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst 28 augustus 2009 Dankjewel safi, heel mooi gezegd, heb trouwens je tv uitzendiing gezien , en ik vond je geweldig, wat een lef dat je hebt gedurfd
safidepafi Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst 28 augustus 2009 ik ga jullie verlaten, welterusten
meiske Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst 28 augustus 2009 slaapse safi dikke knuffellllllllllllll
safidepafi Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst 28 augustus 2009 Meiske niet zo veel lef als jij nu hebt door nuchter te blijven.
meiske Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst 28 augustus 2009 wing ik zal het proberen om me over te geven ,denhdro dit verhaal speelde zich 52 jaar geleden af, toen was men bang voor schande in de fam om het naar buiten te brengen ,maar ja het zei zo , maar ik heb m`n belofte wel stand gehouden toen, daar ben ik achteraf wel blij mee ,want het heeft me nu ook gesterkt om van de drank af te blijven die belofte heb ik mezelf namelijk nu gedaan , en die wil ik houden
dhen Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst 28 augustus 2009 AR, ging je nou vanochtend naar je werk, terwijl je vrij was ?
AlbertRemmo Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst 28 augustus 2009 nee Dhendro ik zei dat ik ging werken en heb daarna een sms gestuurd dat ik vandaag een vrije dag nam.maar vergeten te vermelden op het forum:$je bent wel oplettend hoor;)
AlbertRemmo Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst 28 augustus 2009 Maar in ieder geval heb ik een gezellige dag met Will en de hondjes gehad dus duik nu maar mijn bedje in truste allemaal:lips:
Otje Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst 28 augustus 2009 Ik ga zo nog even de nachtfilm kijken op nederland 2.Zit ook nog steeds te naaien aan mn buikdanskleding en mn emmer stracciatella yoghurt was echt hƩƩƩƩƩƩƩƩrlijk Vandaag iets wonderlijks bedacht.Als mijn vader in Nederland was vermoord ipv Suriname (mijn vader, Nederlandse nationaliteit, was geemigreerd) was ik waarschijnlijk in aanmerking gekomen voor slachtofferhulp......iets om over na te denken natuurlijk.
dhen Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst 28 augustus 2009 Meiske, beloof dan ook goed voor jezelf te zijn. Er is hulp, ook vrouwelijke. Goed van je om het nuchter onder ogen te komen. Lees alles van vanavond nog eens over, misschien vind je er wat moois in.Ik ga m'n hondenknuffel maar eens bij z'n oren vatten Slaap lekker, all
meiske Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst 28 augustus 2009 Ha Ha thee,wat een leuke link moest er inderdaad om lachen,Ik ga maar weer eens uitloggen en lieve mensen bedankt voor de steundikke knuffel voor jullie allemaalOke wing zal eraan denken
Otje Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst 28 augustus 2009 Lief meiske, ik wens voor jou zoete en zachte dromen voor vannacht. En als die broer van je durft langs te komen in je dromen dan pak je je honkbalknuppel en mept em je dromen uit. Foetsie jij !!! Jij bent groot en hij is klein, wegwezen met die knakker. Ok ???xx
Otje Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst 28 augustus 2009 Ik las laatst iets over een bergkristal naast je bed leggen bij nachtmerries....Als je er iets mee hebt zou het fijn kunnen zijn om daar wat kracht uit te halen....
Otje Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst 28 augustus 2009 Nu ga ik film kijken en nog even verder naaien, dag tot straks x
meiske Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst 28 augustus 2009 Ik ga dit allemaal serieus over nadenken ,en van die bergkristal lijkt me ook wel wat,Woman ik zal alvast de honkbalknuppel naast me bed neerleggen hihimaar ik ben nu zo moe ik ga der vandoor en bedankt allemaal,dikke knufffelllllllll
lady jane Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst 28 augustus 2009 CPASyou're on your own nowik ga ook slapenwelterusten\Jane
CPAS Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst 28 augustus 2009 Meiske,Je hebt heel wat losgemaakt bij me.Zwijgen is gif. Daar ben ik ook achter gekomen.Nu zit ik weer te huilen. Dat is niet erg, maar goed. Net een puist die opengaat.Welterusten allemaal.Oh, nog even een grappige noot: morgen doe ik mee aan de open dag van de balletschool van mijn dochter. Ik heb me 2 maandjes geleden laten overhalen en nu zit ik dus met een soort van plankenkoorts voor morgen 12.00-13.00 uur. OK, laat mijn dochter maar zien wat de beperkingen zijn als ze 30 jaar verder is. 't Gaat best moeilijk zijn, want die ontsteking in de buurt van mijn lies voelt echt niet lekker en belemmert me in mijn bewegingen.Dhendro,Ik had al aan je gedacht met die branden bij Athene. 'k Wens je veel sterkte en bedenk dat lijf en leden belangrijker zijn dan al die materiƫle dingen. Sterkte en een virtuele knuffel.nu ga ik echt ! Doei !Lieve mensen
Otje Geplaatst 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst 28 augustus 2009 Zo dat was een mooie film. Nu ga ik in de regen mn hond uitlaten Dag allemaal, slaap zacht xx
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden