Spring naar bijdragen

maandag 31 augustus


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 231
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeienavond!

Af en toe lees ik een stukje hier en dan kom ik toch weer mooie dingen tegen.

Adelaar, mooi gedicht.
Richt je op de engel, je bent nooit alleen.
Het liefdevolle in je zal sterker worden en groeien.
En dan wil je jezelf niet eens meer vergiftigen maar alleen maar goed voor jezelf zorgen.
Dan hoef je jezelf niet meer te vergiftigen.
Het is er voor je! Altijd beschikbaar, het enige wat nodig is is een beetje bereidheid.
Je mag altijd zelf kiezen. En de engel gaat niet weg, ook niet als je de andere kant opkijkt.

Woman, je hebt jezelf weer overtroffen!

Zo, voeten wassen (ja dat moet na zo'n lange dag in die schoenen) en broodpakket maken.

Fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel mensen in mijn omgeving hebben inmiddels de mexicaanse griep of hebben het gehad.
Het is hetzelfde als welke andere griep. Alleen voor mensen met die al ziek zijn is het gevaarlijk, maar dat is een 'gewone' griep ook.
De verspreiding zal de komende tijd enorm zijn, nu de kinderen weer naar school gaan.

Kate: ik lees je altijd graag, leuk dat je even was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knap Ari!

Stoppen is soms eenvoudiger, omdat door toch af en toe iets te nemen,
het beloonsysteem in werking blijft.
Met radicaal stoppen verdwijnen alcohol gerelateerde zaken naar de achtergrond.

Het is aan u. Zomaar een gedachte van mij.:D

Slechter zal het hier op het forum niet worden. (hoop ik)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, ik raak soms wel eens wakker door de pittige tomatendrankjes van chez moi, maar beter toch dan toen...
Als de dag van toen...
Maar het leuke is, dat we naar de dag van morgen gaan.

Ik ga me nog even in een kruidenthee storten en ik dank jullie, voor het leerzame samenschrijven, en alvast welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Vanochtend gewerkt. Met veel minder elan dan voor de crisis ben ik aan de slag gegaan. Mijn baas moest aan het eind van de middag naar huis. Haar zoon is ziek geworden en dat knulletje is nog veel jong om een middagje alleen thuis te zijn. Heel lastig, want overmorgen is het crisisberaad. Maar nu vooral hopen dat het geen Mexicaanse griep is.

Vanmiddag heb ik het rustig aan gedaan. Beetje aan de computer spelletjes gespeeld, boekje gelezen op het balkon.
Ik heb ook nagedacht over mijzelf en ben tot de conclusie gekomen dat ik mezelf gewoon nog tijd moet gunnen. Dan maar in de WW zitten en daarna de ZW. Ik weet het niet. Met 14 uur werken in de week en het huishouden ga ik net niet over mijn grenzen.
In ieder geval ga ik me niet eerder dan 9 of 10 september bij het Werkbedrijf melden en vooraf vraag ik nog een briefje aan mijn baas.

Mijn man was vroeg thuis, dus heb ik maar eerder eten klaargemaakt.

Nu doe ik ook niet veel. Ik heb een lange e-mail beantwoord met een lange e-mail.

Ik blijf nog wat online.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...