safidepafi Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Nee Thè ik ga verhuizen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Nou de laatste dan , omdat ie zo mooi is, voor Marjo en alle andere lieverds hierWees wie je wil zijn Met al je plussen en je minnen Met je onrust en je pijn En met je liefde diep van binnen Met je zorgen,je vertrouwen Met je vreugde en je leed Met wat zich nog zal ontvouwen En... met wat je het liefste maar vergeet... Met je warmte,je bezieling En met je spontaniteit Met je pracht gevoel voor humor Met je stijl, je waardigheid... Wees wie je wilt zijn Dan wint jouw licht aan kracht en gloed Dan zal je stralen vanuit je kern Omdat je dan... jezelf ontmoet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Het was 'n rustige nacht, dus ik heb wat van de afgelopen dagen gelezen.Kirky, ik ken je wel niet, maar het lijkt mij dat je tegen de laatste loodjes aan loopt. Cliche, maar waar, die wegen zwaar. Ik las iets over je rijbewijs terug, en nu nog werk. Komop joh, let the good times come, and than roll!!!! Zet door.Verder las ik enige commotie over nieuwe en ouwe gedienden. Dat was net zo toen ik hier, samen met 'n heel groepje danig d'r mond roerende nieuwelingen verscheen. Ik heb er toen 'n parabeltje over geschreven, die ik ga opzoeken. Ik heb 'm later nl. in 'n boze bui weer gewist. Als ik 'm nog ergens vind copy & paste ik 'm zo wel ff.Hou 't zo droog als jullie willen, ouwe en nieuwe paardjes!De stokouwe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Haddock,HardrockHad-dockHard-rock!kewl... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Niet belangrijkDe dood lag op tafelHet was goedHet was de rooieIk ben in het oude huisVanochtend hebben ze hem begraven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 'Fraid not, I was born on the bayouThe Cajun King Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Vallen, okay, nou en: wat minder.Is d'r 'n kat dood?de hondachtige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Marjo, je kat begrijp ik?Sterkte, mooi als-ie vanzelf doodgegaan is, maar toch verdrietig!Haddock, leuk je weer te zien!Voor jou is er wel heel veel veranderd in de afgelopen twee jaar, hè?Safi, succes met verhuizen! Geniet van de mooie nazomer in je nieuwe tuintje!Mensen, fijne dag. Het is schitterend weer, zomer nog, maar je ruikt de herfst! Dit is weer om in Parijs te wandelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 De rooie was de koningDe koning is doodNu is de witte koningLang leve de koning!It's okeeAlles gebeurdeZoals het gebeurde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Niets met de kat van doenHet leven zeg maarWat dat dan ook moge zijn...Ik vierde de verjaardag van mijn zoonHet eindigde voor de koning met een spuitUit het lijden verlostThose kids...Ik deed gekHet was too muchWay too muchBut okee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Katten zijn mooie beesten, eigenwijs...De koning is dood, lang leve de koning!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Ik dacht dat ik een kat wasEn ging weer slapenMet de dood op tafelIk was niet bangNiet meer bangAlles kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Goedenmorgen allemaal,Zo na een best wel roerig en slapeloos weekend meld ik mij ook maar eens weer.Allemaal heel hartelijk dank voor de lieve ondersteuning die ik heb mogen ontvangen, dank daarvoor.Het was kantje boord maar kan trots opmezelf blijven droog gebleven dus Hannah super idee van je die comp. vragenSafi een prachtig gedicht van je die heb ik geprint van wees wie je wil zijn:)en suc6 met verhuizenFibo ik zeg maar zo leven en laten leven,Theemuts: gezellig dat je er weer bent , sterkte met je enkel,wel lastig he , hoop dat je niet al teveel pijn hebt.Tijn gaat ook goed zo te lezen (dus houden zo tijn)En Els ook een warm welkom terug ,fijn om wat van je te horen en dat het goed gaat toppie van je.Dar is het gelukt met je modum, tja ben niet zo'n pc freak dus vind het knap van je .stopper super dat je het volhoudt:)Sailor heel veel sterkteEn Marjo ik snap he tniet wt je zegt en wie er dood is de drank dood??????? dat kan ook he in ieder geval sterkte ermeeOok sterkte voor wie ik ben vergeten te vermelden , tja na een weekend er niet geweest te zijn is wel een boel inhalen,Maar dikke kuffel van meeeeeeeee en een voor een ieder hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Het doet ernietmeer toeDa's dan mooiDe cirkelis nog steedsrondOpenen dichtAlles tegelijkDat dat kan..Niet in da headDa headTsssss... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 I'll be fine!Stap terugUit de wei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Hoi Hannah!Het was fijnIt's okee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Onthecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 De koning is dood:brokenheart:Lang leve de koning:heart:Marjo kom je me helpen verhuizen woensdag??? Maak ik chili Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Treeeeees!!!Kun je wel zeggen. Maar ik hou me groot. De kilopotten sambal vliegen erdoor.En zelfs de jongens geven toe: haddock maakt beter nasi dan de ophaalboer bij 't Kraaiennest in zuidoost.En ze willen hier nooit meer weg.Defriesehuismanmet'ndikkebaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Ha die kapitein mag ik in je bootje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 O nee bij jouw was ik de kollenschepper, hoe heette die kapitein nou ook nog maar weer die zulke mooie vliegreizen kon maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Nee, Paf, Soothe and I (me) were the shovellers, Soothe is still going strong!Wel 'n dikke tut voor jou, hoor, oud wild paardje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 En ikke was altoos de kapitein, die berichtenversierder over z'n vliegreizen weet ik niet meer, hoor.Denaartierradelfuegewiller Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Verhuizen?Chili?We zienIk kan niets zeggenOver morgenHet lijkt me fijnDaar gaan we weer...Hieren Nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Mooie gedichten safi en vladimir, lekkere gesprekken, goede sfeer, jammer van de kat maar wat ik begrijp is het goed zo..een witte koning heeft ook wel iets...En dan nasi, kheb al zo'n lekkere eetlust sinds het minderen. Mogen ook wel wat kilootjes aan...Safi op vakantie? Ga je naar een warmer klimaat? In ieder geval enjoy!AS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden