Vladimir Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 Hé Beate, welkom hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 7 september 2009 Rapport Share Geplaatst 7 september 2009 quote: Originally posted by: tijndat is ook zo. maar mischien had ik gewoon mijn mond moeten houden. quote: witte omdat ik niemand de moed in zijn schoenen wil laten zakken. Dat dacht ik dus ook, 2 minuten voordat jij jouw relaas als antwoord schreef En waarom?Omdat ik een egoïst ben. Want, wat nu als ik idd iemand de moed in de schoenen heb laten zakken?Dan zit ík daar maar mooi mee! En als ik het niet durf na te vragen of het aankwam zoals ik -achteraf- besefte, gaat de twijfel nog knagen ook! Dus nee, na 37 jaar begrijp ik het wel; spreken is zilver en zwijgen is goud. Nu nog beoefenen...ach..al doende leert men?I'm offVladimir, doe jij de deur dicht?OK, Graaf Vlad, doen ik.Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 september 2009 Rapport Share Geplaatst 8 september 2009 Kom me even melden. Lekker dagje gehad, veel gedaan. Haar (blond) geverfd (zwarte puntjes)Morgen weer een fijne dagDag !! Slaap zacht en droom fijn xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden