meiske Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Ik ga nog even m,n truus leeg maken tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Je WAT leegmaken Meiske? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 M,n Truus Vie???????m,n afwas machine Zo noem ik dat ???????/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Oh, dié truus. Nee dan is het goed Meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Ha,ha Meiske,Ik dacht dat je heel wat anders bedoelde:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stopper Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Goedenavond, er is erg veel gepost en ik kan helaas niet overal op reageren. Maar ik wil iedereen bedanken voor het meedenken over mijn verveling en tijd door komen overdag.Nu is het zo dat ik al meer dan 5 jaar heel erg depressief ben en daardoor heel moe en mezelf echt moet verzetten om dingen te blijven doen. Alles wat ik moet doen doe ik ook wel, mijn huis ziet er goed verzorgd en netjes uit, mijn kinderen doen het alledrie prima, met mijn huisdieren gaat het uitstekend, kortom ik hou alles goed bij. Ik heb wekelijks een gesprek met mijn behandelaar heb therapien en cursussen gehad voor mijn depressie, maar ik blijf gewoon heel depressief, naast mijn depressie heb ik ook een post traumatisch stress syndroom.Iemand opperde hier dat volgens hem een depressie tussen de oren zit, maar dat geloof ik niet er speelt in de meeste gevallen toch echt wel iets waardoor een depressie ontstaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Hee rapilos,Fijn dat ik je even aantref.Ik wil je een ontzettend mooie reis toewensen.Ik kan me voorstellen dat je er ook enigsinds tegenop ziet, na wat je de laatste tijd hebt meegemaakt.Maar met zo een man naast je zal het vast wel lukken. (lekker gegeten???)IK wens je een mooie tijd toe, en maak vooral herinneringen voor jezelf.Tip: neem een reisverslagboekje mee, de tijd daar gaat sneller dan hier haha maar das altijd zo op vakantie. Voor je t weet, weet je niet eens meer waar je geweest ben.En als laatste wens ik je weinig inpakstress toe.Groetjes witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Onverwerkte emoties, ja Winchi, die zijn er wel degelijk bij mij. Dat zal ook nog wel even duren....Ik zou wel iets van schreeuw therapie willen doen. Ik heb ook nog een ander gevoel hierbij, dat slapen gaan ook heel erg te maken heeft met vertrouwen, veiligheid en overgave. Je durven overgeven aan de slaap. Veilig in je nestje liggen. Mn hondje slaapt bij mij in bed en op het moment dat ik in slaap val merk ik altijd nog net dat zij een bepaald plekje opzoekt tussen mn schouderbladen. Dat voelt altijd erg fijn. Vertrouwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Ik vergeet helemaal iedereen hallo te zeggenDus bij deze allemaal een fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Hoi Witte,Dank voor je goede wensen,Heb nog steeds niets ingepakt, man heeft zijn koffer al klaar.Morgen eerst even naar de apotheek voor een medicijnenpaspoort.Even kijken of ik een mooi,eenvoudig fototoestelletje kan kopen, zodat ik ook eigen foto's kan maken.En een nieuwe portemonnee, voor alle pasjes is ook geen gek idee.Vind het allemaal nog erg onwezelijk.Ben wel van plan een dagboek bij te houden, en man wil zelfs op de laptop regelmatig verslagen schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Hoi!Dagje met de bus vandaagLeuk was het!Dacht meteen de auto weg te doen...Tijdens de lessen wil ik nogal wel eenswegdromen. Dan is er een beetje erroraan de overkill van info.Maar dat komt wel goed, weet ik inmiddelsHet moet even in alle rust bezinken.Ik vind het heerlijk weer onder de mensen te zijnen een daginvulling te hebbenThuis meteen natuur in mijn woonkamerEn ik wÃst wel dat ik lekker kon koken...Nah, auto viel mee. Kan gerepareerdDus, ik spring maar weer eens op de fiets!Hannah! Veel plezier!Iedereen een fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Rapi, mijn zus en zwager maken regelmatig verre reizen. Bijvoorbeeld door China en Tibet of Zuidamerika.Vind de tip van Dar erg goed. Je kunt elke dag je verslag neerzetten en het is heel erg leuk voor de thuisblijvers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Ik ben nog elke dag blij dat ik ook verslagen heb bijgehouden toen ik is zo een grote reis gemaakt heb.Het is soms echt teveel teveel teveel wat je allemaal ziet en wat je meemaakt. Het gaat allemaal super snel.Als ik dat toen niet gedaan had, wist ik nu zeker de helft niet meer.En.... oei kan t niet laten om je nog een tip te geven.Zeker nu in jou geval is het handig om je medicijnenpaspoort en ziekteverzekering dubbel te kopieeren.1 voor in je koffer en 1 voor je in je handbagage.Zal me er verder niet meer mee bemoeien hoor, maar het waren toen voor mij ook tips die ik niet wist en waar ik veel aan gehad heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Dar,Nee, die site kende ik niet.Zal het even doorspelen naar man, misschien kan hij er wat mee.Marjo.Jij ook een fijne avond ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Goeie tip Witte,Dat is waar ook, alle belangrijke documenten kopieeren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Goed van je Kyra, dat je roept.Maar ja zo gaat het hier soms, heb ik vaker gelezen vandaag...en by the way wij weten niet wanneer je klaar bent met lezen he ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Ja hoor Kyra, je bent in beeld. Ik was ondertussen even een halve pizza (foei foei, helemaal niet gezond) aan het opknagen.Dag drukke Valentine, wat klink je leuk druk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Ik heb echt waanzinnige trek in zoetigheid. Maar doe het niet hoor. Net warm gegeten, en ik ben net beetje lekker afgevallen en dat wil ik graag zo houden. Maar even op de fiets een ijsje halen , jammie. Dus ik denk maar aan de blote buik die ik straks mooi wil hebben tijdens mn optreden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 quote: Originally posted by: kyraoke ik weet weer iets meer over het bakken van broodjes, hardlopen, poezen, regenponcho's, hardlopen, vervelende kinderen, ja....ik knap hier echt van op.... Is dat sarcastisch bedoeld, Kyra? Anders snap ik het niet zo goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Heb me zwaar verbaasd hoor dat hier mensen zijn die het begrip Truus niet kennen.Want Truus is heeeeeeeeeel bekend hoor ari.Tja je hebt Truus, Tom-tom, Bob om er nog maar een paar te noemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Kyra heb jij ook iets te vertellen waar wij van opknappen?Woman, als je op de fiets een ijsje gaat halen, ben je die calorieën meteen weer kwijt.Trouwens een citrusvrucht eten kan de trek naar zoet ook minderen.Ik kan niet over je depressie meepraten meid, want dat heeft toch immers te maken met je vader?Daar weet ik gewoon niks over te zeggen. Heb je nu die blog, of wat was het, al gemaakt?Het kan zijn dat je dat al verteld had, maar dan ben ik het kwijt, met excuses daarvoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 rotdag gehad Kyra??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Dat weet ik niet hoor Kyra. Ik zie ons als mensen die ik elke dag op straat, vanwege mijn werk, of in het postkantoor of in de supermarkt, waar dan ook kan tegenkomen. Dat je pas op een forum bent, wil niet zeggen dat je "nieuw" bent. je kan net zoveel inbreng hebben als wie dan ook.Voor mij is iedereen een mens met haar of zijn eigen bagage, tenzij anders bewezen. (Moet zelf om die laatste regel lachen.)Er is trouwens vandaag ook gepraat over depressies, je blij voelen om iets, kortom, er is van alles gedeeld.Voel je je buitengesloten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Kyra,Kan me voorstellen dat je je rot voelt omdat je snakt naar een glas.Super van je dat je die niet neemt.Denk maar aan morgen, dat je lijf zich dan weer schoon voelt.Probeer wat afleiding te zoeken en veel water te drinken.Echt..dat helpt.! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst 15 september 2009 Das een stuk duidelijker voor ons om te lezen.Ik vind het ook vreselijk lastig om te zeggen dat het niet gaat hier op het forum.Ik ga nu dus dingen tegen je typen die ik eigenlijk ook tegen mezelf moet zeggen:-gewoon direct melden dat je, je niet lekker voelt- erop vertrouwen dat mensen dan wat tegen je terug zeggenOh ja en goed dat je naar het forum komt als je je niet lekker voelt ipv het in je eentje te gaan opknappen op de foute manier.Ik geef je een en een dikke knuffel En ik hoop dat meer mensen dat doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden