Emmaroos Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Ja Tijn dank je maar sommigen zijn wat gevoelig.Hadden ze vorige week moeten kijken, dat was pas hard tegen hard en ook dat is allemaal door die personen weer goed gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Welkom iedereen, water en fisher en iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Hallo Emmaroos, wij kennen elkaar nog niet... ik ben een ouwe stoppert met een snor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Hoi Water, ik ben hier ook nog niet zo lang hoor, leuk je te leren kennen.Ben je al lang gestopt?Ik ben ook niet jong maar wat geeft het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Bedankt iedereen!Wat een warm welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Hier is alles goed, water!Een avond met oude bekenden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 quote: Originally posted by: druppeltjeFF knuffel van drupje hoor leef met je mee en weet hoe moeilijk het is. Reik je mijn hand en samen lopen we verder. Hou je taai kanjer. Druppeltje, wat ben je toch lief! Na zo'n lange tijd dat je me nog kent!Ik neem je hand graag aan en vind het gezellig om samen verder te lopen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Oh nou da's toch ook wel weer eens leuk he Trees. Alles goed Fish?(ik ben te belatafeld om terug te lezen... erg he)Emmaroos wat moet je met jeugd als de wijsheid met de jaren komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 quote: Originally posted by: TreesHé Fish, welkom terug! Nare aanleiding, fijn dat je er weer bent! Hoe is het met de hondjes? Trees, dank je wel!Met de hondjes gaat het best goed, Tim is veel aan het braken, kan best zijn dat dat door mijn spanningen komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Trees, jij gaat goed begrijp ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Jeetje, Wing, ben je nou een gadgetfreak aan het worden? Had ik nooit van je gedacht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Of zeg ik nu iets stoms Trees? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Nou, ik heb ook een tijdje geworsteld, Fish...Nu vanaf 27 augustus een stopmaatje, en dat werkt heel goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Theemuts, die naam klinkt knus en gezellig!Net waar ik behoefte aan heb! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Oeps, ik reageerde op een bericht van vanochtend van Theemuts.....:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 quote: Originally posted by: TreesNou, ik heb ook een tijdje geworsteld, Fish... Nu vanaf 27 augustus een stopmaatje, en dat werkt heel goed! Een stopmaatje, klinkt zeker goed!Van hier of via een andere weg gevonden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Nee, via hier Fish!Kirky, ik heb laatst een "tip" voor je op het forum gezet, maar ik weet niet of je het hebt gelezn.Ik zag hier laatst een auto van LHD rijden, met achterop: "wij zoeken collega's". Da's dan wel hier in het westen, maar misschien bij jou ook te proberen?En zijn je griepverschijnselen over?Mensen, slaap lekker, tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Ik probeer mezelf te vermannen en mijn bed te verschonen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Verdorie al weer egeltje al weer gevonden. Gaan we weer..........Heb nog een ziek mererltje, musje en een eend. Heeft iemand wat kistjes voor me? De anderen redden het wel maar zoals elk jaar moeten de egels een houten kistje hebben en die heb ik niet meer.Slaat nergens op op een alco-pagina maar doe het toch. Is mijn manier om tegen de alco te vechten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Ff, dat gaat je lukken hoor. Je bent een sterk mens zoals ik je las. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Ga er uit, morgen fit zijn voor Caro, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 RefurnishingU kent dat wel; zit men 's avonds thuis en er is tijd (te) over. De Indische maaltijd is zojuist verorberd en morgen ligt er nog een stapel werk te wachten in de winkel. Vanavond is het dus uit den boze daar alvast aan te beginnen en 's avonds is er ook niet meer het excuus van de Trappist. Dus zijn we maar begonnen aan de leefkeuken. Herinrichten, want na de verbouwingen begint het hier allemaal een beetje op zijn plooi te komen. Zoals gewoonlijk binnen één en hetzelfde huis komt het er dan op aan om méér ruimte te scheppen met dezelfde kastinhoud / stapelruimte. En wonderwel zijn we daar vandaag weer in geslaagd.Wel een kast over, maar die stond vooral in de weg en liet alle koffiekopjes stof happen. Van 2 hoge en 1 diepe lage gaan we nu naar 2 hoge en 1 dressoir. Veel schoner zicht en meer ruimte in de leefkeuken. Langzaam maar zeker geraakt alles af, in het dorp waar ik niet van houd. Da's nie slecht, da's nie slecht.Hoe vergaat het joe allen en hoe verging het vandaag de loopsters?Geen blaren, naar ik mag hopen?Alvast wel te rusten voor diegenen die zich zo meteen te rusten gaan leggen en veel plezier aan diegenen die nog plezier wensen te gaan maken Wat luister ik nu: Juilliard String Quartet - Franz Schubert - D. 810 - Der tod und das MadchenMy personal revelation; hiermee was ik definitief verknocht aan 'klassiek' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Tsjongejonge ik zit al weer vier dingen tegelijk te doen... dat werkt dus niet.Hoop dat het met iedereen een beetje voorspoedig gaat, en als ik vannacht nog een vallende ster zie dan is-t-ie voor jullie.Laterzz! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Druppeltje, weltrusten!En ik hoor graag wat je bezighoudt!Ik vind het wel relevant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst 19 september 2009 Allemaal welterusten en tot morgen.Liefs ER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden