Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 september

lady jane

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 179
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha Rotjeknor. Een ban is inderdaad als je je onwelvoeglijk (mooi woord hè?) op dit forum hebt uitgelaten, en dan mag je voor bepaalde tijd niet meer schrijven.
Alles OK met jou?

Isa, ik snap dat je veel om je vriend geeft. Maar HIJ gooit het nu toch weg, niet JIJ!
Ik hoop dat je voor jezelf gaat, als je hem niet meer achter zijn broek zit komt hij er snel genoeg achter wat hij mist.
Maar je maakt het hem nu zo gemakkelijk. "Ach, Isa wil me toch wel, daar hoef ik geen moeite voor te doen". Laat hem maar eens een windje ruiken, dat jij niet de eerste de beste bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie, eindelijk iemand die er net zo over denkt als ik. Heb je mijn stukjes gelezen?
Dat softe gedoe, ik kan die vent wel wat doen en Isa ziet het niet waar hij mee bezig is. Maaj ja je kunt praten als Brugman.
En Woman, ik ben het eens met de reacties van de anderen. Zomaar........jaja.
Als je wilt drinken moet je dat vooral doen joh, ga je gang, maar zeg niet dat de flessen per ongeluk in je tas vielen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi vie, dacht ik al dat dat het was mmm vreemd wat zal er gebeurd zijn, wel jammer als zoiets helaas moet gebeuren.
nou met mij gaat het gelukkig steeds een stukje beter, heb nu al (of pas) 9 dagen niet gedronken. joehoe :D ben intensief met de therapie bezig die me via deze site wordt aangeboden. Ik lees als ik het moeilijk heb ook het forum, maar reageer niet altijd, soms heb je genoeg steun van het lezen van de adviezen van de mensen hier. Heb me de eerste 5 dagen wel rottig gevoeld hoor. ik zat zo te snakken naar alcohol HEB OOK HELEMAAL NIETS IN HUIS. voelde me ook trillerig, niet lekker, hoofdpijn en was ontzettend onredelijk en chagerijnig maar ik denk dat je dat misschien wel zal herkennen. Ik denk veel mensen op het forum.
hoop dat met jou ook alles goed gaat.
groetjes
rotjeknor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi isa kan je misschien een beetje uitleggen wat je situatie momenteel is, ik heb meegekregen dat je op dit moment bij je ouders zit, omdat je vriend je het huis heeft uitgezet. is hier een speciale reden voor of heb je je zo misdragen dat hij dacht en nu is het voor me op. De emmer is nu overgelopen?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het met je eens Isa dat het gemakkelijk is om over anderen te praten en hen te vertellen hoe het moet.
Dan valt de aandacht immers van jou af.
In dit geval is het anders. De aandacht hoeft niet van mij af te vallen want ik heb hetzelfde meegemaakt als ieder ander forumlid.
Wij zijn allemaal alcoholisten en er zijn dingen gebeurd bij iedereen, daar lusten de honden geen brood van.
Mijn man is de wanhoop ook nabij geweest, ik heb dingen gedaan die ik niet eens durf te vertellen, zo goor was dat, mensonterend, zo erg en iedereen heeft dat hier dus wij schrikken niet van jouw verhaal want wij zijn daar ook geweest.
Daarom is de reactie van jouw vriend ons een doorn in het oog. Want jij hoeft niet door het stof.
Als jouw vriend niet meer wil voorlopig, gaat hij zelf maar weg.
Ik liet me niet wegjagen. Voor niemand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky voor mij was het ook zo simpel: stoppen. Maar gemakkelijk was het niet.
En ik vrees dat ik mijn hele leven een verslaafde zal blijven.
Misschien heb jij verder geen problemen met je innerlijk, hoewel ik dacht van wel.
Maar ik ben het helemaal met je eens dat alcohol er niet bij helpt.

Fijn dat het goed met je gaat Rotjeknor. Ja dat herinner ik me nog wel, die eerste dagen van hoofdpijn en zweten. En moe zijn.
Maar ben je trots op jezelf? Want daar weegt volgens mij niets tegenop, dat lekker gevoel dat je weer blij met jezelf bent.

Isa, je hebt gelijk, wij weten het niet. We leven met je mee.
Uiteraard ga jij doen wat jou het beste lijkt. Ik sprak vanuit mijn eigen ervaring. En dat is, dat je gewoon niemand achter de broek moet gaan zitten en zeker geen man die jou de moeite nog niet vindt om je een sms te sturen. Maar voor jezelf gaan.
En zeker als je zelf nog in zo'n emotionele rollercoaster zit. Je bent echt niet alleen.
Jij en je vriend zijn uniek, maar situaties zijn soms erg herkenbaar.

Hoi EmmaRoos. Hoe gaat het met je zesde niet-rook-dag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja vie natuurlijk ben ik trots op mezelf.
ik heb vorige week hier op het forum gelezen. (ik weet helaas niet meer wie het is) dat diegene voor iedere dag dat ze niet had gedronken geld in een spaarpotje deed en er na een tijdje wat leuks voor zichzelf ging kopen. Dat doe ik nu ook iedere dag dat ik niet drink gooi ik een euro in een potje en over een maand koop ik een mooie lippenstift of zo.
Ben ook zo blij als ik die euro in dat potje gooi, dan denk ik yes weer een dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou isa. Dat vind ik nogal wat zeg. Ik kan best in komen dat hij dacht nu even genoeg, als je misschien in een dronken bui heel naar bent geweest, maar zoiets kan je niet op zijn beloop laten, ik vind het niet netjes van hem dat hij je al twee weken lang negeert. trouwens het is ook jou huis je hebt dezelfde rechten, je moet voor jezelf op gaan komen isa. Misschien denkt je vriend nou ik laat het nog een maand of twee duren, wat doe je dan blijf dan niks doen. kom op meis actie ondernemen VOOR JE ZELF OPKOMEN.
ik wens je er heel veel sterkte ermee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou lieve mensen ik ga zo weer weg. ga vast eten voorbereiden, krijg vanavond gezellig visite, en iedereen is alcohol vrij dus dat is wel fijn. ga lekker vis bereiden, pangangfile lekker peper, zout, knoflook olijfolie en wat citroensap, dan in de folie en een minutje of 20 in de oven heeeerlijk, tenminste dat vind ik.
nog een fijne en gezellige avond allemaal
groetjes
rotjeknor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou beste mensen, ik vond het stoppen HELEMAAL niet makkelijk!

De eerste paar dagen wel: euforie aan het front, maar daarná. Ik ben toch echt verslaafd vrees is.
En één keer een glas drinken maakt in mijn lichaam weer allerlei verkeerde cellen en stofjes wakker
lees over de TIQ's zou ik zeggen op Thema's.

Waarom heeft Carolien in de *naam van onze Lieve Heer* een ban? Ik heb echt niets onwelvoeglijks
gezien. De wegen des moderators zijn soms ondoorgrondelijk.

Mijn Ex bleef lunchen, Zoon heeft een vriendje over de vloer, met zijn 3-en zitten ze boven HardRock
te draaien.
Gezellie toch?

Zo nog even lezen hoor, anders red ik het niet meer voor het eten en vanavond moet ik strijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmiddag allemaal,

Van de drank af?????

Lees hier over dat het niet makkelijk is, en dat is het zeer zeker niet

Ha ha ik vond het een ramp dat afkicken en nog soms,
ik moet nu nog heel stevig in m,n schoenen staan hoor, maar begin nu wel te denken van ja daaaag , dat wil ik niet nog een keer meemaken,
dus tot nu toe geen drank, wel in huis manlief drinkt ook weleens,
en ik kan moeilijk gaan zeggen ik geen drank dus jij ook niet, is dan net zo'n betutteling als met roken hier wel en daar niet ,
daar voel ik ook niets voor, al ben ikzelf en m,n eggie al jaren van het roken af.

Maar goed dat is mijn mening :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

yiha yiha wij hebben het voor elkaar :moon:
joho joho en dat vindeeeeen wij zooo :P

pfff, ik ben thuis gearriveerd!!
blakend van energie alleen mijn bovenbenen zeggen " je hebt genoeg gedaan", dus luister ik daar naar!

dames,
ik heb echt genoten en de tocht was een makkie!!
het was gezellig, een goed gesprekspartner helpt daar natuurlijk enorm mee, onderweg was alles goed geregeld, muziek, eten, drinken noem het maar op, de route was zeer interessant en ik kon eindelijk laten zien waar ik bijna elke ochtend over klets.
kortom een geslaagde dag!

Volgend jaar verwacht ik meer sportivelingen!! zelfs ongetraind is te doen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...