didgie Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 AlbertRemmo, bedankt voor je steun.Soothe, jij ook bedankt voor je steun, em misschien wel leuk een online kookclub.We laten iedereen die mee wil doen om de beurt voor het weekeinde een gerecht samenstellen.Na het weekeinde geven we dan ons commentaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Druppeltje dank hoor. Het gaat goed.Kookclubs- tuinieren. De hobbyhoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Didgie onze berichten kruisten. Wie weet, niet onmogelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
didgie Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 SootheBen benieuwd wie hierop zal reageren.Maar vertel eens, nog steeds werkzaam in de horeca? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Een kookclub.. leuk. Ben geen superkok maar kan wel lekker koken en wat ik maak is con amore, zelfs dochterlief weet dat al. Maakt niet uit wat je maak als je het maar met liefde doet. Dus kom maar op heren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Moest ik op spinasie-accademie zoveel voor betalen en nog 3 jaar daar gezeten maar zo'n roux zal ik nooit meer verkegen net zo min als ik die naaijuf een schaar in haar k@nt stak omdat ik de zenuwen van haar kreeg. Kilsdonk heette ze dat kan je toch nooit meer vergeten?Geloof dat ik mijn dag niet heb want schrok me suf van de posting van stopper: vriendin gestopt met blowen en drinken dus ik dacht daar komt het. Deed mijn man ook: hij stopte met roken en drinken maar ook meteen met ademhalen. Zat dus al met de bibbers op dat laatste te wachten maar gelukkig niet dus. Veel succes en ook samen want zal niet makkelijk zijn maar de 1e stap is gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Didgie, ik ben een open boek, maar tot op zekere hoogte.Men weet waar ik woon. men heeft de hond gezien, dus er zijn al links.Men echte naam, mijn meisje!Ik heb WAO. Me rot gewerkt. Kapot gewerkt, met teveel drank.Daar blijft het bij.Anders kan ik m'n anonimiteit wel vergeten.Maar vragen mag. Ben jij kok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
didgie Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Kijk, we kunnen het wel gezellig en leuk maken.Eens kijken of we nog meer aanmeldingen krijgen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
didgie Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Kijk, we kunnen het wel gezellig en leuk maken.Ben benieuwd of we nog meer reacties krijgen!!Turkse stoofpot, lijkt één van jullie dat wat?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Wat dacht je van een echte lekkere stevige snert of rode kool didgie, de herfst en winter komen er weer aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Ik doe mee want ben de beste prutser in de keuken van iedereen. Ja kan heel goed koken maar niet volgens recept omdat ik liever maar wat aan rommel. Geeft wel de heerlijkste gerechten. Wie stemt op mij? Toets 1 voor Soothe.............hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
didgie Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Soothe, nee geen kok, maar wel jaren in de horeca gewerkt: eetcafe's en donkerbruine kroegen.Koken is één van mijn hobby's waar ik graag veel tijd aan besteed.Heb tot op heden alleen maar positieve reacties gekregen op mijn gerechten.Ps. was niet mijn bedoeling je boek nog verder te openen, pure belangstelling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
didgie Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Druppeltje,ha ha ha ha, die is goed!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
didgie Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Het wordt steeds leuker, doorgaan ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Lekker Hermie snert ga ik zaterdag maken. Niet op de ouderwetse manier want eet biologisch maar toch vind iedereen hem lekker en 10 liter is altijd te weinig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Huh Wing Geer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
didgie Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Mensen,Ondanks dat het gezellig is, en naar alle waarschijnlijkheid ook wel zal blijven, moet ik er toch tussenuit.Ik heb nog een paar opdrachten te maken voor ADB.Morgen kom ik terug met mijn recept voor de turkse stoofpot.Greetz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 quote: Originally posted by: theemutsOriginally posted by: Soothe(over een roetje) In alle gevallen, de boter smelten (licht of donker) Bloem erbij, gaar laten worden op laag vuur, en dan de vloeistof erbij. Ter voorkomen van klonten: de roux koud laten worden met heet vocht of een hete roux met koud vocht. Meteen veel vocht erop gooien en met een garde roeren. Het rommelen met kleine beetjes vocht, geeft een verhoogde klontkans! -- Volgens mij klopt er iets niet, Soothe. Bedoel je niet "bloem erbij" in plaats van "vloeistof erbij" ? Thé Thé volgens mij vergeet hij de bloem en ik heb het boven aangepast zodat het klopt;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Ben erg benieuwd Didgie. Succes en krijg al honger bij het idee van stoofpotten.Mag de hik krijgen want schijn mijn dag niet te hebben maar hoe kan Geer er weer zijn die eeuwig gebanned is? Hoe kan hij Wing lastig vallen of snap ik het weer eens niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Hoe maak jij je snert Drup? Ik hou niet van vette soep, dus bij mij geen varkenspoten etc. maar alleen maar varkensfricandeu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Ik ben ook benieuwd naar de snert LEKKER:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Maar ik ben een kliko;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Hermie hoe gaat het met de letteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 BaaldagVandaag zo'n dag van jan-met-de-korte-achternaam.Dus de eerste valkuilen tegen gekomen.En toen dacht ik: Zin om met een fles water aan tafel te gaan zitten en het op een zuipen te zetten.En dat ben ik nu dus aan het doen.De eerste fles is ondertussen leeg en de volgende 2 staan al in de koelkast.Dat wilde ik even neerpennen.zo.Laterz!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Die dagen/momenten hebben we allemaal gehad Vladimir. Maar hoe voel je je nu, ben je er blij mee? Zo niet, dan stoppen en weggooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden