Spring naar bijdragen

zaterdag 26 september 2009


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 173
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
druppeltje

Ja is een goede want pak de tijd voordat hij jou pakt. Zelf ook weer iets om over na te denken maar nu eerst dogje uit.



David Bowie, Time (Ziggy Stardust)

Time - He's waiting in the wings
He speaks of senseless things
His script is you and me, boy

Time - He flexes like a whore
Falls wanking to the floor
His trick is you and me, boy

Time - In Quaaludes and red wine
Demanding Billy Dolls
And other friends of mine
Take your time

The sniper in the brain, regurgitating drain
Incestuous and vain, and many other last names
I look at my watch it say 9:25 and I think "Oh God I'm still alive"

......
Heerlijk nummer!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal en goedenavond,

Heb echt even tijd nodig gehad om bij te lezen.

Was om 21.45 terug van FC Utrecht - AZ en zit nu de samenvatting op TV te kijken.

Ik vond het gewoon HARTSTIKKE LEUK!!!!
In een stadion, het was helemaal niet eng, er waren overal "stewards" en veel politie.

Ik mocht alleen juichen als Dochter juichte (ik ben in staat om voor de verkeerde te
juichen hoor of te klappen). Ik zag er enorm tegenop maar het was erg leuk.

Weer een beer op de weg opgeruimd en over een berg heengeklommen!

Pffffffff, ik vond het wél erg spannend, en zag van die grote glazen bier voorbij
komen en had voor het eerst sinds TIJDEN weer een gedachte aan alcohol.
Zoooooooo vreemd. Maar gelukkig alleen een gedachte, die ik snel kon afkappen.

En nu ga ik naar bed!

Wens jullie allemaal een rustige en fijne (?) nacht.
Zit nog te piekeren wat ik morgen aanmoet, we vieren mijn vaders's verjaardag,
kadootje en bloemen staan klaar gelukkig. Hij geeft een brunch in een restaurant,
al jaaaaaaaren achter elkaar. Je zou zeggen: verzin eens wat anders. Maar ik ga
wat later en wat eerder weg, heb nl. nog steeds hoofdpijn.

Tot morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Valdmir Sjiek naar ons Meiske toe en nu weer vind ik dit sjiek klinken.

Kan hem ff niet vinden maar zal antiek zijn. Hoor hem nog in mijn kop en de jaren 60. Kan ook beginnende Alzheimer zijn of Korsakov hahaha Weet ik eindelijk wat ik mankeer dus de MRI is maandag niet nodig Jippie hoef ik die kist niet in om 45 minuten te wennen.

Ga nu ook mijn nestje in met de beestjes en hoop jullie morgen weer te begroeten. Zend een bijzondere groet naar degene die het vannacht moeilijk hebben en niet kunnen slapen. We komen er wel maar het is een lange strijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

't klinkt wel sjiek, daar, sjeik :)
En Woman, zat u niet met een 'depressie'?
Of was dat nu Albertina?
Nu weet ik het niet meer.
Er was in elk geval iemand hier online, die de discussie startte, enkele dagen geleden.

Ik kwam zojuist een heel interessant artikel tegen op Volkskrant online, waarin 'depressie' wordt omschreven als 'een periode waarin mensen een sociaal dilemma tot een goed einde pogen te brengen".

Depressie kan ook verhelderend werken

'Het eerste wat ik moet uitleggen is dat ik geen ongevoelige klootzak ben.' Bioloog Paul W. Andrews van de Virginia Commonwealth University in de VS weet dat zijn opvatting over depressies gevoelig ligt. 'Ik betoog op geen enkele manier dat het lijden van mensen met depressies niet reëel is, of dat mensen met depressieve klachten niet geholpen zouden moeten worden bij het oplossen van hun problemen.'
--------------------
Verder lezen op Volkskrant online
Leuk, interessant én nuttig leesvoer, wellicht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn bed is weer verschoond, de afwas gedaan, was opgehangen.
En ik ben een vrij grote ronde met de honden buiten geweest en ze waren best wel braaf.
Nu vind ik het wel weer gezellig dat ze er zijn...

Weltruste allemaal! En in navolging van Druppel: veel sterkte en warmte stuur ik naar diegenen die niet kunnen slapen vannacht. En dat diegenen het gevoel mogen hebben er niet alleen voor te staan.

Misschien moet ik vannacht wel weer mijn nachtkleding verschonen ivm het koude zweet, maar dan probeer ik me daar maar niet zoveel zorgen over te maken. De wasmachine is geduldig!

Fijne nacht! :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The Devil wears Prada. Ik vind het niet zo een goeie film. Wel confronteert hij met mijn eeuwige tegemoetkomen aan mijn baas (vooral vroeger dan) en het eigen gezin verwaarlozen.
In de film valt ook weer zo op dat alcohol drinken zo opgedrongen kan worden.
De afvoer voor de wasmachine is nu echt een ramp. Een aantal keer hebben we de film onderbroken opdat ik naar beneden kon om de pauzeknop van de wasmachine in te drukken zodat het water de tijd kreeg om weg te lopen.
Sinds eergisteren ben ik weer begonnen met het turven van mijn sigaretten. Het begon met 15 op een dag en gisteren en vandaag op 11. Ik ga niet meer stoppen met roken, want dat geeft me echt te veel stress die me dan weer richting alcohol drukt.
Verder zit ik heel slecht in mijn vel.
Ik ga over een kwartier naar bed. Dat is mijn nieuwe streven voor deze maand. Uiterlijk 1 uur in bed en niet later dan 11 uur opstaan. Wellicht kan dit me helpen om weer meer van het leven te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@CPas; en wat nu als u het leven eens van u laat houden?
Zou dat niet ook werken?
(in navolging van druppeltje's "time is on your side")

;) ;)

En anders, doe zoals ik deed:
Zet 2 flessen water ijskoud in de koelkast en "zuip jezelf te pletter".
Het werkt écht. Elke negatieve gedachte zoop ik weg met 1 armbeweging!
En ik hoefde mij he-le-maal niets van de buitenwereld aan te trekken, want ik was mij aan het klemzuipen.
Op de koop toe was ik 's avonds om half 2 nog broodnuchter ook!
(ik kon nog typen, ik kon nog lezen, joe kent dat wel)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vladimir, was "time is on your side" niet de titelsong van een hele intrigerende, spannende film?
Volgens mij iemand met een vloek, die ter dood gebracht werd. Maar vlak voor de voltrekking daar was, raakte hij nog iemand aan, en die nam dan die vloek over.
O, wat zal ik het fijn vinden als ik de titel van die film zou weten...
Ik kan hem i.i.g. niet via Google vinden....

En verder, Corinne: nog 5 minuten, hè?:heart:

Komop, meid, slaap lekker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vladimir, ik ben niet depressief, ben wel bang dat ik het word, gezien de omstandigheden.

Nou die film ga ik niet redden, ik ben hartstikke moe.
Lekker dagje gehad. Mn top is nog weer een stukje mooier geworden.

Wat ik echt heel fijn vind is het volgende
Ik heb vroeger jarenlang toneelgespeeld, improvisatiesport (wat de Lama's doen)
maar ook avondvullende voorstellingen.
Wat ik zo erg vond was dat je het hele jaar repeteert voor een voorstelling, en dan is het klaar. Ik wilde altijd nóg een keer.
Met buikdans is het gelukkig niet zo. De choreografieen die we dansen, blijven we dansen. Voor een eventuele andere voorstelling. Misschien dan een beter repetoire, maar het is niet afgelopen na 1 x optreden.
heerlijk !
Mag ik nog een keer !
Er zit nu ook iets in de lift voor een tribal dans, erg leuk. Daarover later vast wel meer ! :)
Ik ga enorm slapen.
xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...