FishermansFriend Geplaatst 26 september 2009 Rapport Share Geplaatst 26 september 2009 Deze las ik op het draadje van vandaag, en ik vind 'm wel sterk:Het geheim van gezondheid voor zowel lichaam als geest is niet treuren om het verleden, geen zorgen maken over de toekomst en niet vooruitlopen op problemen, maar om wijs en eerlijk in het moment te leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 26 september 2009 Rapport Share Geplaatst 26 september 2009 Het is och al snel negen uur geworden vandaag! Ik ben me geestelijk aan het voorbereiden op knallende muziek uit de kroeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 26 september 2009 Rapport Share Geplaatst 26 september 2009 Kirky, dat is wel een beetje aan je te merken, dat je de pest in hebt.Maar ik hoop dat je toch het positieve blijft zien. Niet zomaar humoristisch, maar echt het positieve.FF, hihi, moet je gaan trouwen, heb je ineens een kookplaat met zes pitten Welke pit zal ik nou weer eens aansteken?Blij dat je er weer bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 26 september 2009 Rapport Share Geplaatst 26 september 2009 Klinkt allemaal heftig Kirky! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 26 september 2009 Rapport Share Geplaatst 26 september 2009 Maakt niet uit Kirky, en ik wens jullie er heel veel succes mee.Ik sluit nu af omdat het eten klaar is, en omdat ik wat tijd wil doorbrengen met mijn echtgenoot, die de hele dag zoals elke zaterdag druk bezig is geweest.En Isa, ik kan het je niet genoeg zeggen: ga voor jezelf. Een vriend die nergens op reageert en jou zelfs uit je eigen huis weert, is jou niet waard.Sorry hoor, maar ik heb teveel girlpower.Zit toch niet te wachten op een vent die jou niet eens ziet staan!Truste allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 26 september 2009 Rapport Share Geplaatst 26 september 2009 Dank je Vie! Al voelt het forum nog wel als een soort noodgreep om in contact met andere mensen te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 26 september 2009 Rapport Share Geplaatst 26 september 2009 Mooie woorden Jip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 26 september 2009 Rapport Share Geplaatst 26 september 2009 Even de vriendin bellen die morgen op mijn honden wil passen. Ik heb afgesproken om naar mijn zus in Schiedam te gaan morgen. Ze werkt dan in haar winkel en er is dan braderie ivm de Brandersfeesten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 september 2009 Rapport Share Geplaatst 26 september 2009 Jane sterkt meis.FF je hebt ons toch en we zijn niet ver weg hoor.Heb de 2e fles Taki Taki achter mijn huig Kan er iemand ff blussen? Vind het zo lekker maar kanonne wat is dat spul scherp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 26 september 2009 Rapport Share Geplaatst 26 september 2009 Ik belde natuurlijk nét toen ze zat te eten, dus dat wist ze me ook even fijntjes te vertellen....ach, zo is ze nou eenmaal.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 september 2009 Rapport Share Geplaatst 26 september 2009 Hier heb ik een poosje over nagedacht.Ik ben van mening dat je jezelf altijd mag belonen. Waarom zo streng zijn ?Het is toch reuzeknap als het, na jarenlang drankmisbruikt en diverse mislukte pogingen om te stoppen, toch lukt om de eerste te laten staan ?En vooral wanneer je een hevig trekmoment hebt, vind ik dat je jezelf ENORM mag belonen met veel gejuich en de vlag uit, als het je lukt niet aan toe te geven. Jezelf een doel stellen, daar moeite voor doen, voor vechten, en dat doel bereiken, dat mag beloond worden. Ik moest ook beetje denken aan mn vader +++ die leraar was op de basisschool, en die het huiswerk en de proefwerken nakeek met een groene pen ipv een rode, en aantekende wat je goed had ipv wat je fout had..... quote: Originally posted by: FiboVie, ik denk wel dat je gelijk hebt. Tevens vind ik ook dat we ons niet zouden moeten belonen als we niet gedronken hebben. Gewoon niet drinken moet toch ook kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 26 september 2009 Rapport Share Geplaatst 26 september 2009 Woman ik ben het met je eens. We belonen onszelf elke dag met niet drinken, maar je mag ook wel een extraatje hebben.Aan je mooie foto's te zien, doe jij dat wel.Nu: eten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 september 2009 Rapport Share Geplaatst 26 september 2009 dank je drup,het gaat weer goed met me hoor.Zit nu aan de el tequito (een ldl variant van jouw taki taki) errug lekkurren errug pittug ook.was te laat voor de slijter vanmiddag en kwam deze (toevallig??) tegendus nogmaals dank, nu voor de tipdoei Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 september 2009 Rapport Share Geplaatst 26 september 2009 Heb keihard de Lion King aan staan. Hieeee wwmmmmammiemwab waiemewab. In de jungel........tralalala de lion sleeps tonigt. Fff inhaken tielalalaldada Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 26 september 2009 Rapport Share Geplaatst 26 september 2009 Woman, ik ben blij dat je dit schrijft. Want dat gevoel dat ik beloond mag worden heeft mij de vorige 5 maanden dat ik niet dronk erg goed geholpen. Nu was ik mee van start gegaan met het gevoel dat ik inderdaad "gewoon maar niet moest drinken" en weer zo "stom" en onbetrouwbaar ben geweest om weer te gaan drinken. Mijn aandacht was gevestigd op ijn negatieve gedrag. Maar daartegenover staat dus dat als het wél lukt om nÃet te drinken daar best een belonging tegenover mag staan.Lijkt me erg fijn om zo'n leraar te hebben die met groene pen nakijkt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 september 2009 Rapport Share Geplaatst 26 september 2009 Fijn jane want je lijkt me een sterk mens maar Taki duwt je om hoo hahaha. Nee echt eens proberen is erg lekker als je van scherp houd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 26 september 2009 Rapport Share Geplaatst 26 september 2009 Ik probeer ook van mijn slachtoffergevoel af te komen....En even voor de duidelijkheid: ik benoem mijn huishoudelijke klusjes trouwens omdat ik er moeite mee heb en dan het wel een beetje goed van mezelf vind als ik wat doe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 26 september 2009 Rapport Share Geplaatst 26 september 2009 Druppeltje, ik ben blij met jouw vrolijke toon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 26 september 2009 Rapport Share Geplaatst 26 september 2009 Even wat was ophangen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruudje Geplaatst 26 september 2009 Rapport Share Geplaatst 26 september 2009 Ach, ik ben uiteindelijk beter af zonder haar. Ze doet alsof ze me bijgestaan heeft, maar is juist diegene die helemaal niets gedaan heeft, of het eerder moeilijker gemaakt heeft. Ik ben er achteraf achter moeten komen dat ze me tig keer belazerd heeft op alle mogelijke manieren. Denk dus zelf dat ze naast een slachtofferrol spelen, ook graag een partner heeft die dat soort dingen niet door heeft. Ik leef gewoon lekker verder als vrijgezel en wie weet wie ik nog ontmoet. Ben iig niet echt op zoek, want de juiste persoon moet je vanzelf tegenkomen en anders maar niet. Ik ben hoe dan ook gelukkiger als ik geweest ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 26 september 2009 Rapport Share Geplaatst 26 september 2009 Woman, kan u wel volgens.Om vervolgens te denken aan wat Vie zegt: "we belonen ons elke dag al door neit te drinken".En ook dat is waar.Dat extra belonen, mag dat dan afhangen van de idee nuchter te zijn?Want dáár zit de kick, toch?Niet in het niet-drinken, maar in het nuchter-zijn?En dát mag elke dag gevierd worden, vind ik.Soms wat meer dan anders... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 september 2009 Rapport Share Geplaatst 26 september 2009 De lion is eigenlijik voor Charrel in de hoop dat ze hem hoort. Uitleg: dit was het laatste nummer naar mijn overleden man. Charlie pikte dat heel goed op en zond me het nummer toen ik het moeilijk had. Nu zend ik hem aan haar omdat zij het moeilijk heeft. Vandaar eigenlijk dat inhaken want we hebben het allemaal moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruudje Geplaatst 26 september 2009 Rapport Share Geplaatst 26 september 2009 Het breken van een relatie hoeft niet altijd een relatieprobleem te zijn, soms ben je er beter mee af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 september 2009 Rapport Share Geplaatst 26 september 2009 Nee FF heb vandaag al weer wat spulletjes ingepakt want laat me er niet onder krijgen al duurt het lang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 september 2009 Rapport Share Geplaatst 26 september 2009 heeje Tijnis zeggen dat alles goed gaatniks zinnigs?dusse alleen de kommer en kwel is zinnig?nou bedankt U kunt weer gaan nee hoor wij horen ook graag dat en als het goed gaatJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden