Spring naar bijdragen

zaterdag 26 september 2009


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 173
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allen.

Isa ik bemoei me nu misschien met zaken die me helemaal niet aangaan. Meid het is toch ook jouw huis, dus hup ga je sleutel terughalen en maak afspraken met je vriend. En het feit dat je al zolang niets van hem hebt gehoord baart me zorgen. Hoe dan ook moet er duidelijkheid komen, denk ik tenminste. In ieder geval succes.:present:

Thé denk aub aan jezelf. Als je dat soort sms-jes krijgt.. Je bent zo goed bezig laat dat niet verpesten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat hij denkt maakt niet uit Isa, het huis staat op jullie beider naam dus ben jij gewoon eigenaar! Eis je recht desnoods maar op. Ik ben in maart 2008 uit onze koopwoning vertrokken. Mijn ex had ook zoiets van jij moet de helft van alles betalen. Helemaal niet want als hij had moeten huren had hij ook kosten gemaakt. En idd ook mijn salaris werd gebruikt voor eten, uitjes en spulletjes voor onze dochter. Lood om oud ijzer zoals ze zeggen. Het gaat hier puur om eigendomsrecht. En als hij denkt dat het van hem is dan moet hij je maar uitkopen toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal!
Op de één of andere manier ging mijn wekker niet vanmorgen, maar ik was wel wakker om 10:00. Ik lag eigenlijk badend in het zweet en durfde eigenlijk niet op te staan en aan de dag te beginnen. Ik heb het wel gedaan, want zo bezweet ligt het ook niet lekker. En het voelt beter om rond 10:00 op te staan ipv pas om 12:00 bijvoorbeeld, zoals vroeger veel gebeurde.
Er zijn een hoop dingen die ik zou moeten doen, maar weinig lef om eraan te beginnen.
Ik heb al wel de eerste ronde met de honden gelopen.
Ik heb zelf nu een halve boterham op en ga nu de honden eten geven, die zitten te wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel Ziza ik was ook schuldenaar, maar hier komt de wet van billijkheid om de hoek kijken. Ik heb keurig mijn deel van de belastingen etc. betaald. Maar de hypotheek niet want anders was hij ook huur verschuldigd, en daarbij heb ik in die tijd afgezien van kinderalimentatie dus.. lijkt me redelijk fair.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal

Heej lieve Blacky wat fijn je te lezen meis. Zal wel erg vreemd zijn aan die kant van de wereld en zonder je broer. Je was en blijft een moedig mens. Mijn vakantie ervaringen die richting in zijn ook dat ze geen/nauwelijks alco drinken en toch zag ik ze op de straat liggen maar dat zag ik in Afrika en Zuid Amerika ook. Kan de armoede zijn want drank is daar vaak goedkoper als een broodje. Hou je taai meis.

Goed beschreven weer Vie wat het beleid betreft. Je blijft altijd zo heerlijk rustig terwijl ik ze een vette posting heb gegeven. Naja heeft me wel opgelucht en zie wel wat er gaat gebeuren. Ben hier toch blij om want kan er weer zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FF :heart:

Isa sorry, wil niet wreed overkomen maar hier klopt geen zak van. Bedoel dat je de waarheid zegt maar je in contrast niet zo behandeld mag worden want iets klopt er niet. Geen huwelijk of samenlevingscontract maar een huis op beider naam? Zou dit maar eens goed uit (laten) zoeken want dit klopt niet. Vrees dat het huis dus op zijn naam staat maar wil je niet bang maken. Heb je een rechtsbijstandsverzekering? Anders wetswinkel om je te laten informeren en een bewijs van onvermogen halen zodat je een prodeo-advocaat krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Isa,
Nu moet je niet weglopen.
Alles wat hier nu door iedereen gezegd is is eerder ook al zovaak gezegd, weet je toch wel.
Ik heb soms het idee dat je het ook wel lekker vindt om bij je ouders te wonen weer.
Ik probeer voorzichtig te zijn in mijn woorden want wil niet dat je denkt dat ik het niet goed met je voorheb, weet je nog Isa?
Ik ben het zo eens met wat iedereen hier zegt en ook dat wet je, meisje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa,
je hebt het allemaal en bedacht en gehoord,
maar hij kan wel denken dat het huis van hem is
maar jij hebt er net zoveel recht op
zeker als het ook op jouw naam staat
maar jij laat het hem ook denken
want je handelt ernaar
jij hebt plaatsgemaakt
en durft je plek niet terug te pakken
dit roept geen zelfrespekt op en ook geen respekt van hem
wat is er op tegen om de volgende stap te zetten
hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt
en hoe meer hij niet reageert
hoe minder jij durft
komop meid
laat jezelf eens versteld staan
van je moed en kracht
stel een daad en ga
die sleutel helen
je hond een knuffel geven en uitlaten
je spullen halen
het gesprek aan
of hij thuis is of niet
doet er niet toe
je schoonfam. zal je de sleutel echt niet weigeren
ook al is het hun zoon
ze houden ook van jou
(en laat meteen een reservesleutel bijmaken
als je je eigen bos niet vindt)
succes met besluiten
en geen woorden meer maar daden!
Jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik log even voor Isa in,

Isa jij zegt nu wel dat je vriend zo zachtaardig is ,
bij mij komt die over als en grote scheiterd die niet durft te zeggen
wat hij voeld en wat hij met jouw aanmoet,

En wat doe jij met al die goedbedoelde tips van iedereen ,
helemaal niets alsof een paar uur reizen met de trein voor jou als een wereld wonder overkomt,
wat natuurlijk niet zo is je hebt toch niets omhanden overdag????????

Schiet normaal helemaal niet zo gauw uit ,
en sorry als je dit wel zo opvat maar ik moest dit even kwijt ,

Er is van alle kanten naar je toe gepraat en gesteund hebben ze je ,
maar een keer is het op snap je

Heel veel sterkte wens ik je toe Meiske

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo
Beppie is ook wakker
Wel weer iets later dan gepland maar ja.
Ik doe het maar even rustig aan met die kwartiertjes eerder steeds, eerst maar eens ongesteld worden.
Wel goed geslapen dat is wel fijn.
Vandaag weer kraaltjes halen en aan het werk. Eerst lezen x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha ja daar heb ik ook last van. Ik kijk er maar niet meer naar want het is steeds weer janken geblazen. En som heb ik daar wel en soms heb ik daar geen zin in..

quote:


Originally posted by:
Vie

Gek hè meiden, af en toe denk ik wel eens, kon ik dat maar, had ik dat maar eens, zo'n huildag. En ik wil niets bagatellisreren want een pretje zal het niet zijn, maar bij mij kropt zich alles op.


En dan krijg ik tot mijn overgrote ergernis van die verschijnselen als een dikke keel bij series als Het kleine huis op de prairie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeg Isa, kun je misschien een vriendin of een kennis of een familielid vragen om wat spullen voor je te halen ???
En je sleutel natuurlijk want daar heb je wel recht op !
Tja en als dat niet kan dan zou ik toch maar eens gaan denken over officiele maatregelen hoor !

quote:


Originally posted by:
isa

Dar,


Het is inderdaad een gedoe,


en hij woont niet echt om de hoek.


Ben best bereid om dat stuk te reizen,


maar niet om daar voor een dichte deur te staan.


Het is in dat dorp echt ons kent ons


dus wil geen herrie en stampij enzo.....


En ben ook een beetje bang dat als hij niet met me wil spreken


en me niet binnen laat.


Dat ik in een heel diep gat val....


onzeker wordt en de gedachten weer afdwalen


naar de alcohol.......


Voel me nu sterk, maar zoals


iedereen weet kan soms door een klein incident


de drang naar het nemen van een glas


alcohol zo ontstaan.




Volgens mij kan jij je helemaal uitleven in het koken,


of zie ik dat verkeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...