Julius Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Eerst kijken dan miepen witte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Ze kruide elkaar Julius, Kan gebeuren, ook dat is chat.Jane, Jane, jane nog wakker of slaap je al???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 dank je wel juliusmooi verhaa......gaaaaaaaaptjewelterustenover en uitslaap lekker allemaaaaaaalJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Was scherts witte En 't werkt... zelfs dr comp is in slaap gevallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Kan niet anders dan dat ze nu in droomland is,Moet eerlijk gezegd wel ff kwijt dat t op mij ook wel werkt hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Morse was er weer... op 1.... Fijne serie... John Thaw goede acteur. Titelsong mooi. Engeland mooi... Oxford, daar was ik een maand geleden nog.... ik wil terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Mag je volgende x wel zeggen als het begint, ipv achteraf....Jammer he dat vakanties altijd weer eindig zijn.En... toen dronk je ook nog, voel je je nu qua dat beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Nou ik zag vanavond een klein stukje van: Het is hier fantastisch... pffff Over drankorgels gesprokenWist direct weer waarom het zo lekker is om 's morgens fris wakker te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Haha, sorry.Zat per ongeluk in Oxford in ZIJN PUB!!!!!Wat detectives betreft... Ik heb ook alles van Jules Maigret En voel me nu meer mens... fitter. Vannacht niet lang geslapen... en toch voelde m'n lichaam ok. Merkte ik toen ik met m'n dikke slaapkop naar wc liep... m'n lijf ging zooo soepel dat m'n hooft bijna achterbleef..Edit: Trouwens Morse's voornaam is Endeavour, wat zoiets betekend als probeersel.EDIT2: Tis hier.... series zijn idd echt verschrikkelijk gewoon... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Dit hoor ik niet de 1e x vanavond Tijn (En dat wij ook zo of zelfs erger waren!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Hee Tijn,Lekker he dat je t nu vd andere kant af kan bekijken.Eigenlijk is het volgens mij het beste om af te haken om 23.00/24/00 daarna wordt het idd waanzin wat je hoort en krijg je ergenis.Fijn te horen dat t nog steeds goed met je gaat.Straks kom je weer helemaal tot jezelf Juul. Ben je eigenlijk sportief??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Das irritant denk ik.. maar ik snap het niet dat iemand zo veranderen kan. Kan ik bij mezelf niet voorstellen toch.@ Muts: De orginele! Met Brunó Cremer, die lelijke met die pukkel. En 6 x 540 minuten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Nee kan ik niet, thee, plak ook veel te lang nu eigenlijk dus wel lekker dat er nog mensen hier zijn.Tis makkelijker om te zeggen dat je niet in je slaapkamer mag roken hahaHa een echte sportman dus Juul.Tijn is volgens mij ook puur aan de zwem?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Ik een sportman?- is even koffie zetten @ Thee: Neee... frans laten vallen, alhoewel ik t laatst beter sprak dan mensen die 't met goed gevolg afgerond hadden op de midd. school. Vind de sfeer in die films zo mooi. Wel de Weduwe Couderc gelezen, is deze ook verfilmd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Ja voor jezelf stoppen met drinken is makkelijker dan meeveranderen met je omgeving.Om nou zomaar al je oude vrienden en bekende op te geven als je stopt vind ik niet zo makkelijk.Maar ja als je je er op de lange duur toch niet goed meer bij voelt, dan motte we toch wat daarin he?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Ha die nachtploeg, wat is iedereen nog laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Heee Emmaroos, leuk dat je er ook nog ff bentJa we hebben de ene verslaving ingeruild voor de ander he, daarom zijn we nog hier:)Dat is ook zo theemuts, gewoon bij zulke mensen uit de buurt gaan.(had ik trouwens ook voor ik hier begon hoor, zulke mensen mijden, heeeeeeel irritant zulke mensen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 @ Tisane: Ja maaa En ik weet helemaal niet joe je aan sporten komt, heb ik niet gezegd.En echte koffie ja, supersterke. Van de percolator, een mok vol. Heerlijk. Misschien op zoek naar een rush nog steeds...?Ha Emma.EDIT: Je bent niet de enige wier moedergevoelens opbloeien naar mij toe. Gebeurde m'n stagebegeleidster en later collega ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Ik heb niet alles teruggelezen.Zijn er nog spannende dingen gebeurd?Ja die pc is ook een verslaving voor mij aan het worden.Nu begint echtgenoot daar weer over te mopperen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Goed !!De diarree was snel weer over gelukkig quote: Originally posted by: ValentineWoman, hoe is het met die lieve Zowie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 @ Woman: Lekker, dank je @Tisane: Nee, das ongezond! Overmatige slijtage Vissen, en fietsen soms op m'n oude racefiets en af en toe een kleine sprint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Zojuist een film gekeken over vrouwenbesnijdenis. Nu met Zowie naar buiten voor laatste rondje en dan douchen en lekker naar bed. Miischien nog even lezen als mn ogen open blijven. Dag allemaal, slaap lekker en tot morgen x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Je hebt me door ... Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Moet je toch zelf maar even terug lezen ERWeet niet precies wat jij spannend vind...Kan je wel vertellen dat Juul een nieuw functie heeft.Hij zorgt ervoor dat we kunnen slapen...Truste woman en The Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2009 Ben ik nu 't vangnet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden