druppeltje Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Sjips An sorry, walste zo over je heen. Sjonge meis toch alweer een uitglijder maar wel vreselijk moedig van je om de draad weer op te pakken. Je bent een vreselijke dappere strijder vind ik en heb hier erg veel respekt voor. Je eerlijkheid en dan er weer voor gaan. Thanx Kate val ik tenminste ook eens op hahaha. Naja hoeft voor mij niet zo, als druppeltjes maar mee tellen dan is het me al lang goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Gaat hier zn gangetje Emma-roosniks bijzonders eigenlijk (gelukkig)Jij bent zo te horen dus de volgende die de griep krijgt van het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Tuurlijk Witte doe ik mee maar voor spek en bonen is dat niet leuk. Enfin dat gevoel hebben we allemaal wel eens toch? Fiets al lang genoeg mee dit aan te geven zonder het gevoel te hebben genegeerd te worden maar mijn manier van aangeven wordt niet altijd begrepen hahaha. Laatst nog toen ik aangaf te veel lantarenpalen hier te zien en een viool ging kopen voor de kat begreep ook niemand dat hahaha. Vind dit wel humor en niet zo erg maar als het me te lang duurt zeg ik er wat van alleen doe ik het op deaze manier want zo ben ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Marieke: ja gewoon doorgaan en ik denk dat je het hem zo rustig mogelijk moet vertellen.Wat niet kan dat kan gewoon niet.Woman: we blijven gewoon de draad weer oppakken en laten ons niet ontmoedigen.Ik wil iedereen enorm bedanken voor de zeer positieve reacties.Een schop onder mijn kont had ik ook wel begrepen hoor, maar dit heb ik liever.Druppeltje: ik heb het allemaal niet zo meegekregen de laatste dagen, maar we kunnen gewoon met een schone en nieuwe lei beginnen zeg ik altijd maar.Het geschreven woord blijft zeer beperkt en emoties zien we er niet bij , ja hoogstens of of etc. maar dan nog.Goed lezen is ook niet gemakkelijk, ikzelf kan dingen nog wel eens verkeerd interpreteren en ja zeker als ik ongesteld ben. Moet je hier thuis maar eens komen vragen. Ik kan over de rooie gaan over iets waar ik normaal mijn neus voor ophaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Ik ga eens in bad zitten en voel me met het uur sterker worden, joepie.De oude ik staat gewoon weer op.Emma:present: en ook voor Witte, ach voor iedereen.Straks kom ik nog even kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 He wat jammer voor je Woman.Met volle moed er weer tegenaan nu???Tuurlijk gaan we gewoon door marieke, maar je hier heus wel ff vertellen hoe lastig het allemaal is.Volgens mij heb jij dit jaar ook een grote verandering doorgemaakt, dus het lijkt me dubbel moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Woman en An jullie kunnen het want dat is bewezen. Nu weer verder en dat is moeilijk maar het zal jullie lukken dat weet ik heel zeker. Wat snap je niet aan me Theemuts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 das goed te horen An!!!Lekker he als je weer je eigen ikkie voelt.Das wel jammer dat ik je humor soms niet begrijp Druppel, want de laatste keer heb ik om je in een deuk gelegen, jij met je hond de beurs in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Mijn antwoord is: absoluut niet The!!!maar doe lekker wat je niet laten kunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 en? en? The, wat is het geworden???Negeert je onze nee of trek je je er iets van aanJaaa nu ben ik natuurlijk heel nieuwschierig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Nee Theemuts is ten stengste verboden hier om te roken in bed. Dan pas ben je een echte muts en geef je jezelf een ban door je jezelf in de fik te steken. Als je dat doet dan heb je een eeuwige ban dus doe niet zo eng en doe dat jezelf en niemand aan. Probeer je nestje uit te komen als je wil roken maar niet in je bed!!!!!!!!!!!!!!!!!!1Ja voel me wel eens genegeerd maar vind dat niet erg want dat hebben we allemaal wel eens en ik trek wel aan de bel hoor. Loop al lang genoeg mee om te weten dat het zo niet bedoeld is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 zo verstokte roker als ik ben, dat zou ik dus ook nooit doenDus was ff beneiuwd of jij t wel gedaan hadWant zo een vraag kan alleen maar komen van iemanddie dat nooit doet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Vind dat er wel een hoop (kinderachtig) geruzie/gezeur is hier tussen de oude garde... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Ja Dar en Jip probeer het maar even naast je neer te leggen.Lust wel als toetje en citroenijs met verse aardbeien, kan dat ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Snap je niet Julius. Schijn bij de oude garde te horen maar heb met niemand ruzie en wil dat graag zo laten. Ook met de nieuwe mensen geen problemen als dat ik dit onderscheid erg naar vind klinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Ik heb het woord Balen nooit in mijn mond genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Ga er ff van tussenFijne avond allemaal.laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 3 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Ja surry mijn internet viel uit en toen ging ik eten.De soep is zo simpel: fruit in stukjes: een ui en een courgette en een teentje knof. Vul aan met pakje groentesoep en liter water, laat koken; mix met staafmixer en maak af met 1/2 pakje slagroom. In 2 regels een pan soep dus.O ja, de booschappen doe ik bij de Cee 100.000 (was de C vergeten, kan gebeuren).Dochter kreeg huilbui tijdens eten, die is ook óp.Toen hebben we samen Homevideo's gekeken, erg dom programma, zooooooo dom dat we allebei moesten huilen van het lachen om al die sukkelige valpartijen :$ wel pijnlijk gezicht vaak vooral bij de heren . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Ik kan me m'n fiets nog goed herinneren idnderdaad.Waarom eigenlijk staafmixen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Goedenavond allemaal!Vandaag met de (bijna) storm op het strand geweest. Was eigenlijk heerlijk! Ik voelde me best een beetje stoer. Er was ook het Nationaal Kampioenschap Kiteboarden aan de gang, met toch nog redelijk wat toeschouwers en spectaculaire vluchten door de lucht.Daarna kwam mijn vader om mij te helpen mijn administratie te ordenen. Dit in afwachting van professionele hulp. (lange wachtlijst). Hij had een plan van aanpak, en we zijn begonnen met mijn inkomensmap.Er moeten nog vele sessies volgen, maar het begin is er!Nu huishoudelijk bezig, de was, afwas en stofzuigen.Ik ga dus weer aan de slag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Iedereen die gaat duimen alvast bedankt. Moet nu 'vrijwillig verplicht' K2 zoekt K3 kijken... yeah jippy zou niet weten wat ik nu liever deed;)Allen een goede nachtrust met fijne dromen toegewenst. Morgen om 10.00 uur sta ik in de sportschool te Zumba-en! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Ha fruitvlieg, hoe gaat het met je?Ja heb wel citroenijs (zelf gemaakt) maar geen aardbeitjes. . Speculaasjes zal ook wel gaan he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 zo, en daar is weer iemand van de oude garde, joehoe!Soms lijkt het hakketakken maar soms kent ons ons ook vrij goed bij de oude gardewat dan voor nieuwelingen als een soort hardheid kan overkomen.Klintk lekker die soep Houtje, alleen wat voor fruit gaat er in? dat mistte ik even of ik lees niet goedFish, naar het strand, wie weet doe ik dat morgen op dierendag, op de spartamet naar het asiel in Zandvoort en dan door naar het strandzonder hond, even een dagje voor mezelf tuftuf. Het grote nadeel van de herfst is voor mij dat ik me zo opgesloten voel, verplicht binnen blijven, dus dan moet ik er ook maar gewoon op uit trekken toch?gewoon lekker frisse neus halen en op stap!lekker weg laten waaien op het strand en wie weet zelfs nog zwemmen nu het eigenlijk niet meer hoort maar misschien nog net wel kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 Tapas; dat uitje en courg. en knof die fruit je in de pasgeeft het extra smaakdoei Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2009 pan dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden