tessa31 Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Oke Linde,Dank je wel voor je berichtje.Ik wil er echt vanaf, maar heb daar veel angst bij.Als het goed is heb ik morgen mijn internetcursus.Gr tessa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tessa31 Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 gadverdamme, ik moet er niet aan denken.gr tessa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tessa31 Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Ik ga er tussen uit.Mijn man komt net van zijn werk, even bijkletsen.gr.tessa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 naar mijn gevoel is er behoefte aan wat meer icoontjes,vind het maar verwarrend zo,Dar=Jip,Isa=Meiske,Vie=Naomi etc.ben nog steeds een stuiterbal,duurt wel heel erg lang deze keer,en moe dat ik ben,heel bar!vrijwillig naar de paaz? daar heb je bij mij 4 paarden voor nodig! maar sommigen komen er inderdaadtot rust,ff geen sores aan je kop,en ze hebben er ook geen (mini) bar!beetje hypocriet,stelletje westerlingen,wel zelf plofkippen eten of vlees van de kiloslager,maar wel gruwen bij een verhaal van adam,ga maar eens bij een slachterij kijken,of wordt lid van wakker dier,dan piep je wel anders,of je wordt prompt vegetariër.ook dit is niet alco-gerelateerd,maar boeit dat dan? nee toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Heee Sailor,wel even bij de les blijven, ik ben Naomi en Vie is iemand anders.Naomi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 quote: Originally posted by: adamZoiets shockeert mij ook. Maar zo is het leven, Eten of gegeten worden, Ashes to ashes, ( nou dan is die haan wel knap gaar hoor!) To be or not to be, de Zinloosheid Daarmee hebben we meteen een oorzaak van mijn drankprobleem te pakken. En dus zeker alcoholgerelateerd. Dat de was zo nog moet worden gedaan, dat heeft niets met mijn probleem te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Overigens vind ik ook dat er te weinig keuze is bij de icoontjes.Ik ben ook geen Urban woman, zoals mijn icoontje schijnt te vertellen. Ik heb lang haar en woon in een bos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Hallo allemaal !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Ha, ik ook adam, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 tùùrlijk naomi,maar het bliojft wat verwarrend,kreeg zelf ook recentelijk een berichtje met als aanheftapas! dus ik ben blijkbaar niet dew enige die zich er in verslikt af en toe!jip,kippen slachten met de "hiep" en alco gaan slecht samen,voor je het weet heb je vingers op de bbqliggen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Straks naar een buikdansdame, er is wat spanning in de groep gekomen, waar ik helemaal geen zin in heb, stom meiden gezeur, dus dat wil ik graag met zo min mogelijk woorden oplossen. Daarna naar een ex van mn vader, die wil mn advies over gordijnen en een dekbed. En ik heb nog een vervelend huisklusje liggen. Zo'n dag dus vandaag...Gister gelukkig beetje opgeruimd en schoongemaakt dus dat hoeft niet meer vandaag. Het is lekker gezellig in huis, kacheltje aan, kaarsje aan. An, ik geef je even een virtuele hug, gewoon zomaar KNUFFEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Gatverdamme gaan we zo beginnen? Ik eet vegi omdat het mijn keuze is geen dode dieren te willen eten. Eet wel eens vlees maar dan biologisch in wetenschap dat het een eerlijk leven heeft gehad. Jakkes toch nu gaan we elkaar ook al op onze magen werken hahahah. Getver hoe is het weer bij jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Het weer is hier grauw drup.Hoe is t met je was;)?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Druppeltje, hier strak blauw en lekker najaarszonnetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Ja Soothe maar jij woont in het noorden hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Goedemiddag allen,Het is hier in het noorden inderdaad prachtig weer.Gaat hier redelijk, niet meer gedronken sinds vorige week maandag maar word zo labiel als de pest van elke nacht wakker liggen.Liefs Em Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Wite met de was is het goed maar heb geen jas om aan te trekken. Naja stapelen maar en hopen dat ik niet opval. Makelaar was er net en vond me behoorlijk dikker geworden hahaha. Enfin bord staat er en ik ga als een michelenpop naar buiten. Neu, leven is niet saai, het leven is wat je er van maakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Voor jou ER omdat je niet makkelijk hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Druppeltje, stap op de pont, je gelooft je ogen niet! Hé Druppeltje, ik moet die OV chipkaart laten activeren.Het is al on- line geregeld. Nu moet het op het Centraal Station geactiveerd worden.Anders kom ik de Metro niet in. Ze lijken wel gek. Geldklopperij is het!Snappie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Beste allemaal,Ik blijf hier maar plakken, ga vandaag een poosje wat anders doen.Misschien tot later vanavond...Fijne dag verder,Naomi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Lief de reacties van jullie Isa en Witte,Isa, ik ben altijd al een slechte inslaper geweest maar het loopt nu de spuigaten uit.Het kan echter van vanalles komen, dat is het probleem.AD, de overgang, prakkizeren.Ik doe er veel voor om in te slapen maar lig echt hele nachten wakker, sliep vanmorgen ook pas om 6 uur.Ik durf geen middeltjes te nemen omdat ik bang ben dat dat niet samen gaat met AD. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Nee is zo Soothe want je komt dan het poortje niet door. Zal me niet zo verbazen met jou hahaha. Op het metroststation kun je zo dat kreng kopen. Staat duidelijk aangegeven hoe je dat moet doen en er is hulp omdat het nieuw is. Met de bus kun je nog wel strippen. Verdamme wat zeg ik nu weer hahahaGa ff stapelen met kleren want welke.........krijgt het voor elkaar alle jassen tegelijk in de was te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Ben propje aangekleed en sprak Caro over de hitte daar , Grrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Woman: lief zeg, dikke knuffel terug XXXMorgen moet ik echt aan het werk, kan zo niet blijven hangen.Net even boodschappen gedaan en kant en klare kipfilets gekocht Ik ga maar eens flink koken, pep ik meestal wel van op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Emma, ik zou inderdaad geen reform/homeopathie mixen met ADVervelend he, ik heb er ook zo'n last van. Vannacht was het bij mij ook weer 6.30 quote: Originally posted by: EmmaroosLief de reacties van jullie Isa en Witte, Isa, ik ben altijd al een slechte inslaper geweest maar het loopt nu de spuigaten uit. Het kan echter van vanalles komen, dat is het probleem. AD, de overgang, prakkizeren. Ik doe er veel voor om in te slapen maar lig echt hele nachten wakker, sliep vanmorgen ook pas om 6 uur. Ik durf geen middeltjes te nemen omdat ik bang ben dat dat niet samen gaat met AD. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden