Spring naar bijdragen

Maandag 5 okt

13scorpio13

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 244
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

naar mijn gevoel is er behoefte aan wat meer icoontjes,vind het maar verwarrend zo,Dar=Jip,Isa=Meiske,Vie=Naomi etc.
ben nog steeds een stuiterbal,duurt wel heel erg lang deze keer,en moe dat ik ben,heel bar!

vrijwillig naar de paaz? daar heb je bij mij 4 paarden voor nodig! maar sommigen komen er inderdaad
tot rust,ff geen sores aan je kop,en ze hebben er ook geen (mini) bar!

beetje hypocriet,stelletje westerlingen,wel zelf plofkippen eten of vlees van de kiloslager,maar wel gruwen bij een verhaal van adam,ga maar eens bij een slachterij kijken,of wordt lid van wakker dier,dan piep je wel anders,of je wordt prompt vegetariër.

ook dit is niet alco-gerelateerd,maar boeit dat dan? nee toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
adam

Zoiets shockeert mij ook.

Maar zo is het leven,

Eten of gegeten worden,

Ashes to ashes, ( nou dan is die haan wel knap gaar hoor!)

To be or not to be,

de Zinloosheid

Daarmee hebben we meteen een oorzaak van mijn drankprobleem te pakken.

En dus zeker alcoholgerelateerd.

Dat de was zo nog moet worden gedaan,

dat heeft niets met mijn probleem te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tùùrlijk naomi,maar het bliojft wat verwarrend,kreeg zelf ook recentelijk een berichtje met als aanhef
tapas! dus ik ben blijkbaar niet dew enige die zich er in verslikt af en toe!

jip,kippen slachten met de "hiep" en alco gaan slecht samen,voor je het weet heb je vingers op de bbq
liggen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Straks naar een buikdansdame, er is wat spanning in de groep gekomen, waar ik helemaal geen zin in heb, stom meiden gezeur, dus dat wil ik graag met zo min mogelijk woorden oplossen.
Daarna naar een ex van mn vader, die wil mn advies over gordijnen en een dekbed.
En ik heb nog een vervelend huisklusje liggen.
Zo'n dag dus vandaag...
Gister gelukkig beetje opgeruimd en schoongemaakt dus dat hoeft niet meer vandaag. Het is lekker gezellig in huis, kacheltje aan, kaarsje aan.

An, ik geef je even een virtuele hug, gewoon zomaar :)
KNUFFEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!
X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gatverdamme gaan we zo beginnen? Ik eet vegi omdat het mijn keuze is geen dode dieren te willen eten. Eet wel eens vlees maar dan biologisch in wetenschap dat het een eerlijk leven heeft gehad. Jakkes toch nu gaan we elkaar ook al op onze magen werken hahahah. Getver hoe is het weer bij jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wite met de was is het goed maar heb geen jas om aan te trekken. Naja stapelen maar en hopen dat ik niet opval. Makelaar was er net en vond me behoorlijk dikker geworden hahaha. Enfin bord staat er en ik ga als een michelenpop naar buiten. Neu, leven is niet saai, het leven is wat je er van maakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppeltje, stap op de pont, je gelooft je ogen niet! ;)

Hé Druppeltje, ik moet die OV chipkaart laten activeren.
Het is al on- line geregeld. Nu moet het op het Centraal Station geactiveerd worden.
Anders kom ik de Metro niet in. Ze lijken wel gek. Geldklopperij is het!

Snappie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief de reacties van jullie Isa en Witte,
Isa, ik ben altijd al een slechte inslaper geweest maar het loopt nu de spuigaten uit.
Het kan echter van vanalles komen, dat is het probleem.
AD, de overgang, prakkizeren.
Ik doe er veel voor om in te slapen maar lig echt hele nachten wakker, sliep vanmorgen ook pas om 6 uur.
Ik durf geen middeltjes te nemen omdat ik bang ben dat dat niet samen gaat met AD.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee is zo Soothe want je komt dan het poortje niet door. Zal me niet zo verbazen met jou hahaha. Op het metroststation kun je zo dat kreng kopen. Staat duidelijk aangegeven hoe je dat moet doen en er is hulp omdat het nieuw is. Met de bus kun je nog wel strippen. Verdamme wat zeg ik nu weer hahaha

Ga ff stapelen met kleren want welke.........krijgt het voor elkaar alle jassen tegelijk in de was te doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman: lief zeg, dikke knuffel terug XXX

Morgen moet ik echt aan het werk, kan zo niet blijven hangen.
Net even boodschappen gedaan en kant en klare kipfilets gekocht :D
Ik ga maar eens flink koken, pep ik meestal wel van op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emma, ik zou inderdaad geen reform/homeopathie mixen met AD
Vervelend he, ik heb er ook zo'n last van. Vannacht was het bij mij ook weer 6.30

quote:

Originally posted by:
Emmaroos

Lief de reacties van jullie Isa en Witte,

Isa, ik ben altijd al een slechte inslaper geweest maar het loopt nu de spuigaten uit.

Het kan echter van vanalles komen, dat is het probleem.

AD, de overgang, prakkizeren.

Ik doe er veel voor om in te slapen maar lig echt hele nachten wakker, sliep vanmorgen ook pas om 6 uur.

Ik durf geen middeltjes te nemen omdat ik bang ben dat dat niet samen gaat met AD.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...