13scorpio13 Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 ben toch wakker dus waarom niet....GOEDE MORGEN ROGER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Als je een mooie spreuk, liedtekst of motto voor deze speciale dag voor jou hebt. Drop 'm maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
13scorpio13 Geplaatst 5 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 vandaag is weer een dag voor vele een volgende en ook deze gaat weer voorbij..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 pfff,ik zit het draadje nu al drie keer te lezen en ik kom er nog niet uit!ik geef de moed op.Zo te horen een drukke en plzezierge week tijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Goedemorgen wakkere mensen.Naomi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Theehoe is het met je vader? volgens mij ben je niet geweest omdat jezelf nog zo ziek was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Morgen Jip,Nee, niet geslapen. Mag dus eigenlijk niet meedoen.....Naomi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Goedemorgen allemaal.scorpio,ik wens je veel sterke vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 was misschien ook wel verstandig om thuis te blijven, jou bacillen extra kan hij net niet gebruiken .ik hoop dat hij nu wel gat opknappen, het duurt zo lang en dan al die extra dingen erbij.maar goed, einde van de week zie hem weer.ik heb de draad nog niet gezien Thee, ik ga natuurlijk wel mee maar heb op dit moment giga veel moeite om enthousiast te zijn.ik zal zo even kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 ik ga helemaal niets doen!ik heb mijzelf huisarrest gegeven, dus wordt het nationale bankhangdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Tas,wat klink je triest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 krijg het allemaal even niet op een rijtje, maar het zat er al een tijdje aan te komen.moet alleen even rust in dat kakelende kippenhok van mij krijgenmaar ik houdt me inderdaad even op de vlakte, er komt uberhaupt niets binnen bij memaar gaat wel weer over voordat ik een jongetjde ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 nee mijn hoofd!maar laat me maar even, ik trek vanzelf wel bij.die schuur........wat een genot is het om je fiets normaal in de schuur te kunnen parkeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Goede morgen allemaal,Ik heb een lekker weekend gehad, veel met Will en de hondjes opgetrokken en toch ook nog huishoudelijk werk gedaan.Fijne dag ik ga weer werkenwelkom scorpio Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Veel succes Scorpio! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Ja, idd, ik heb het nu even op de lange baan geschoven.Kirky,veel werkplezier vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 AR,werk ze vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Het was geloof ik inderdaad volle maan. Ik heb niet naar buiten gekeken.Heb dus ook niet geblaft naar de maan....Ik ga even kijken of ik nog wat kan slapen. Truste allemaal! Eerst ga ik nog een blokje om met mijn hondje. Ik heb niet gedronken. Naomi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Thé,ik heb mijn rug gbroken, dan wordt fietsen wat lastig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Dat kan ook, Thé, dank je wel. Overigens heb ik ook toen niet geblaft.Nou ga ik echt ertussenuit. Tot de volgende keer!Naomi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Dat weet ik nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Ja natuurlijk Kirk!!!!Heel veel werkplezier, geniet er van:rose:Aan alle instromers welkom, ik hoop dat jullie net zo veel aan dit forum hebben als ik.Ik ga douchen en zo, tot vanaaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tessa31 Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Goeie morgen allemaal,The ik heb het als gewoonlijk weer verkeerd gedaan, een mailtje sturen.Ik dacht dat je dat bij nieuwe discussie moest mailenmaar dan komt het bij ditjes en datjes uit toch?Je moet volgens mij dus bij een mailtje op deze site op antwoorden drukken en dan gaat het goed?gr. tessa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2009 Heb mijn hond uitgelaten, duik nu mijn nest in.Fijne dag allemaal en veel succes met alles wat je onderneemt.Naomi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden