Spring naar bijdragen

Woensdag 7 Oktober


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 195
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Meiske maar dat ding kostte bijna 40 euro en dat vond ik zonde omdat het ook nog eens waaide. Dat hij stormparaplu heet en tegen windkracht 10 kan had ik niet zo in de gaten. Enfin heb me voorgenomen hem uit de verpakking te gaan halen. Waarschijnlijk zal hij dan naast de voordeur blijven staan maar dat is weer wat anders hahaha.

Heb ik ook met luchtjes. Ben dol op (dure) geurtjes en ze staan lekker in de kast maar ben in staat om 4711 of boldoot op de spuiten.

Dure kleren hangen maar te hangen want loop liever in een slobberbroek met een nog slobberige trui.

Eh, blijft wel onder ons he? Hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfoeh, de moeheid slaat toe....
Nou maar even negeren, want een dutje is verboden.
De hond moet uit, ik wil vast douchen en een grote pan soep maken voor straks.
Ow en eindelijk dan eens op tijd naar bed vanavond....dat is een tijd geleden ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jip ik heb je antwoord gelezen.

Meestal wordt een bericht door te quoten of twee regels te gebruiken enigzins uit zijn verband gerukt.
Ik weet het, mijn excuus daarvoor.
Ik zal niet betwisten wat je schrijft.
Als je onwaarheden vertelt zul je daar zelf het meest last van hebben en niet ik.
Gevoelsmatig kan ik meegaan in wat je schrijft maar enkele dingen moet ik navragen zonder ze zelf in te gaan vullen en daardoor de plank volledig mis te slaan.
Want dat gebeurde vroeger.
Ik dacht de emotie van iemand zijn gezicht te kunnen vertalen, maar ben vaak op het verkeerde been gezet.
Ik dacht ook te weten wat die ander voelde en wat zij dacht, maar achteraf was dat projectie van mijn eigen gedachten.
Ik liep over van medelijden in plaats van medeleven en probeerde overal een oplossing voor te bedenken.
Ik was een wandelende ramp.
Ik verkocht gebakken lucht.

Ik kon pas meekijken en voelen in de emotionele keuken van de ander nadat ik mijn eigen onverwerkte leed had verwerkt.
Inzicht in mijn onverwerkte pijn en verdriet.

Ik kreeg inzicht in andermans lijden na mijn eigen leed te hebben gevoeld.
Maar niet eerder vordat ik mijn eigen emotioneel referentiekader had terug gevonden.
Wat in mijn kindertijd besloten lag.
Ik mijzelf en mijn geestelijke ongemakken onder de loep had genomen.
Ik heb mijzelf beter leren kennen door de ogen van medemensen die het best met me voorhadden.
Een klus van jaren maar het is de moeite waard geweest.

Karma's zien Jip lijkt me grenzen aan het bovennatuurlijke.
Communiceren gaat je niet slecht af.
Je gaat problemen niet uit de weg.
Vertelt maar mondjesmaat over je eigen ervaringen.
Je kent de ander wel maar jezelf niet zeg je?
Of is daar inmiddels verandering in gekomen?
Rijst bij mij de vraag hoe iemand met zoveel kennis van zaken verslaafd geraakt.?

Groet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Het is al weer een tijdje geleden dat ik hier wat geschreven heb.
Vandaag zit ik thuis wegens enkele gekneusde rib(ben) cq spierweefsel dus ik dacht laat ik eens kijken op het forum. De reden dat ik niet zoveel zin meer heb om te schrijven is dat enkele personen continu op een kinderachtige manier mij onderuit proberen te schoffelen. En ja ook ik heb daarop de laatste keer nogal cru en vervelend gereageerd op degenen die dat deden. En daarvoor mijn excuses aan jullie en ook aan die personen.
Ik heb geen hekel aan die personen maar vrienden zullen het niet van me worden ; en dat hoeft ook niet en ik hoop dan ook het beste voor ze en zal ze dan ook voorlopig kompleet negeren totdat ik er beter mee kan om gaan. Ik denk dat dat voor mij het beste is en voor hen. En zoals Adam pas geleden zei "wees maar blij dat ik niet alles schrijf wat ik denk" daarbij kan ik mij prima aansluiten anders komt die TBS alsnog hahaha....
Als ik mij negatief en kinderachtig uitlaat naar anderen op het forum dan schaad ik daarmee de sfeer en ik heb een ander doel dan behulpzaam zijn ; namelijk mijn eigen gelijk ; lekker boeiend dus hahahaha...

Wat ik mij altijd zou moeten realiseren is dat some people are sicker then others.
En er schrijven nogal wat mensen hier die het niet helemaal op een rijtje hebben staan in hun hoofd en in hun leven. Ook ik ben niet "normaal" en heb ook mijn issues en ik doe mijzelf en anderen soms nog steeds pijn ; in mijn gezinsleven . op het werk , op dit forum en ga zo maar door.
Ik probeer er naar te streven om mijn "gebreken" / "character-defects" / flaws / zonden / fouten te overstijgen en dat kost veel inspanning van mijn kant. Ik kan zeggen uit ervaring dat het mij veel oplevert! Ik ben niet meer dezelfde persoon als 4 jaar geleden.
En daar ben ik zeer dankbaar voor.

Dat hele gemekker rondom taalgebruik werd ik ook zat ; als je niet kunt beheersen ; jammer and so long! Als je je hier niet aan de spelregels wilt of kunt houden ; ga dan lekker weg en probeer eerst eens je eigen leven op de rails te krijgen en kom ons dan vertellen hoe je dat gedaan hebt.
Al dat melo-dramatische fake-gedoe met bans en persoonlijke vetes ; ga lekker een stukje wandelen met z'n tweeen of drieen of weet ik hoeveel mensen hier mee van doen hebben maar verveel de rest van het forum er niet mee.

Alcoholisme/verslaving is al erg genoeg. Iedereen hier heeft al genoeg op zijn of haar bordje.

Ik ben vandaag clean en nuchter en dankbaar daarvoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezellig, zo'n groep mensen die meedoet met niet drinken vandaag. :D Ik hoop van harte dat jij ook meedoet Emmaroos. Morgen zul je er blij om zijn.

Hoi Rudy, alles goed met je? Ik hoop het. Geniet aan zee!

En Ziza, leuk je weer een keer te lezen. Gekneusde ribben? Aiii, pijnlijk! Zag iemand je voor de voetbal aan?
Ik begrijp je reden om minder frequent aanwezig te zijn, vaak voel ik het ook zo. Ook ik ben veranderd de afgelopen jaren. Toch wat minder lichtgeraakt, milder. En ik voel me niet meer zo snel geroepen me in onenigheid te storten, met mijn uitleg en mijn mening. Ik begin me nu pas te realiseren dat de wereld daar hoogstwaarschijnlijk helemaal niet op zit te wachten. :D

Coco, bedankt voor de wandeltip. Het klopt dat ik me vaak iets beter voel als ik een stuk met de hond gewandeld heb. Alleen heb ik daar niet dagelijks veel tijd voor, in verband met werk. En in een stortbui knap ik er eerlijk gezegd ook niet zó van op. :wacko:

Marieke, heel veel sterkte met de verhuizing. Ik hoop van harte dat je het dit keer treft met je buren, en de wijk. Dat hebben jullie na alle ellende wel verdiend.
Een welgemeend advies: kijk uit voor oververmoeidheid, en zoek andere manieren dan jeweetwel om stoom af te blazen. Verhuizen kan een enorme trigger zijn, weet ik uit ervaring. En vooral als het achter de rug is. ;)

Allemaal nog een fijne middag. Ik kan onmogelijk op iedereen reageren, daarvoor lijkt mijn hoofd te zeer op een slacentrifuge. Er wachten nog ettelijke huishoudelijke taken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zojuist voor het eerst de foto's gekregen van ons optreden vorige week, wat ontzettend jammer dat ik ze hier niet kan laten zien zeg....
Ik heb er wel eentje waar de gezichten niet goed te zien zijn, omdat ze achter de sluiers zijn verborgen, maar ja dan nog....
Misschien is er iemand hier die de gezichten helemaal onzichtbaar kan maken ??
Dan kan ik tenminste iets laten zien !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...