Spring naar bijdragen

Zondag 11 oktober


linde

Aanbevolen berichten

Heb gisteren een beetje laat gemaakt (01.30) omdat ik de forums van de vorige dagen een beetje aan het lezen was. Wat een gekissebis zeg. Alles van ene Ikkiegeerie was verwijderd (wat had die wel niet allemaal gezegd denk ik, kon dan niets door de beugel, 61 berichten?) en Jip was ook lekker aan de discussie met Adam.

Ik zag ook een interessante melding van ik dacht Birthie vwb lichaamlijke verbeteringen. Die had het ook over die zakjes onder haar ogen die verdwenen. Dat lijkt mij nou ook gaaf. Ik heb ook wallen onder mijn ogen en die zijn me al heel lang een doorn in het oog, maar nu na zo'n half jaar nagenoeg droog en 2,5 maand 100% droog zijn ze er nog zeker. Mensen zeggen wel dat ik er beter uitzie, maar ik verwacht eigenlijk wel dat die wallen wat meer weg zullen gaan. Komen die soms odoor roken (ik rook flink)? Tsja en vermoeidheid speelt uiteraard ook een grote rol, maar dat valt bij mij wel weer mee.

Hebben jullie ervaringen of wetenschap op dat gebied ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 352
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Medelijden helpt nooit!
dat houdt de ogen bedekt en de hersenen dom.

maar was jij goed bereikbaar in die periodes?
volgens mij is dat ook het frusterende van het geheel, wat je ook zegt of doet het blijft onbereikbaar.
dat is denk ik ook de reden dat iedereen afstand neemt, je kan er geen f.... aan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo al weer een hoop kanjers wakker geworden?
Uiltje Uiltjes zijn toch nachtdieren? Jij al een heel gesprek gehad met je vriendin? Fijn dat dat goed is gegaan.
Meiske aan de run? Knap hoor. En de rest ook allemaal goeie voornemens voor vandaag?
Ik heb een goeie smoes om weer ff op het forum te duiken. Een stoel schoon gemaakt en nu moet ie drogen. Ben een beetje onzeker over de nieuwe kleur die ik ga geven maar we zien wel. Nou ik ga weer verder.
O kom de eitjes maar halen hoor voor wie zin heeft hihihihi::moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Werk ze AR! :moon: Opzij, opzij opzij...maak plaats maak plaats maak plaats, we hebben ongelooflijke haast :moon:;)
Het wordt tijd voor het maken van het ontbijtje....gisterenmorgen pannekoeken gebakken, met meel van Koopmans mét kaneel. Uitjes gebakken, knoflook erdoorheen hups door het beslag....stroop erop...hmmmmmm, we hebben zitten smullen :P
Vandaag wat eenvoudiger....boterhammen met pindakaas en uitgeperste sinaasappeltjes.
Ben de kokert geworden hier in huis, voor het eerst dat ik die taak in een relatie écht op me heb genomen. Beleef er veel plezier aan.
N. zorgt dan weer dat alles netjes wordt schoongemaakt en opgeruimd....och, we zijn zo'n goed team :D
Dat gezegd hebbende wens ik jullie een fijne dag toe.....toedels :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer wat gedronken en kon er niet eens meer tegen. Net goed hahaha. Loop nu dus helemaal te zwabberen op mijn beentjes en stik van de dorst maar das dus gewon eigen schuld.

Zat nog even het draadje van gisteren bij te lezen maar of ik was niet duidelijk of jullie begrepen me verkeerd. De bedoeling is dat ik in de buurt van Caro een flat ga kopen zodat we wat dichter bij elkaar gaan wonen omdat zij ook minder valide is waardoor het moeilijk is elkaar te bezoeken vanwege de afstand. Kan ze me nog meer in de gaten houden die kloek hahaha. Het is dus niet de bedoeling dat ik naar Curacau ga maar ik bedoelde dat als mijn huis verkocht is dat ik er aan kom om om die flat te gaan kopen. We hebben beide een flat op het oog die ideaal voor me zou zijn en vlak bij haar in de buurt maar moet eerst deze toko verkopen om daar weer te kopen vandaar dat ik bedoelde dat ik er aan hoop te komen maar niet naar haar vakantie adres.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he drup dat is ook een teleurstelling!!
wij dachten collectief dat je ging samenwonen met Caro :D

geintje uiteraard!!!

maar wat zegt u nu?
gedronken gisteren? waarom in godsnaam?
de dag was goed verlopen, 3 serieuze kandidaten, enthousiasme alom en u gaat aan de drank!!

hmmm, begin de afwijking van vladimir ook al over te nemen met u-wen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
tasseke

Medelijden helpt nooit!


dat houdt de ogen bedekt en de hersenen dom.




maar was jij goed bereikbaar in die periodes?


Nee Tas, was idd niet bereikbaar. Heb de laatste keer wel in de spiegel gekeken en mezelf toegesproken: Zoek hulp!
Gelukkig helpt dat, ook al is het kwaad dan al geschiet. Heb gelukkig wel geleerd dat ik alleen uit die cirkel kan komen. Verkort iig de duur van de terugval om vervolgens de draad met hulp weer op te pakken. Timeouts helpen mij het beste; de laatste keer eind augustus weer 10 dagen onderdak geweest bij Portaal040; op adem komen en bezinnen.
Heb dat dan gewoon nodig....zat helemaal stuk en had totaal geen energie meer.
Alkies zijn sterke mensen....herstel volgde spoedig. Voel me nu weer vol leven en energiek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Tas, maar misschien help ik de ander als ik verwoord hoe ik het aanpak. Je moet toch de confrontatie met jezelf aangaan, enigste oplossing en dat geldt voor ons allemaal.
Ben daarin niet persé verder dan de ander maar hoop alleen daarin een voorbeeld te geven hoe je het kunt aanpakken.
Bel tegenwoordig zelf de hulpdienst....dat vind ik een stap vooruit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AR je bent net een vliegende kip hier maar vind het toch fijn dat je er altijd ff bent of meld kan ik beter zeggen.

En ja het verhaal met Geer heeft me ook geraakt want het is gewoon een mens in nood. Tevens vergeet ik niet hoe vreselijk hij mensen gekwetst heeft en je een eeuwige ban niet voor niets krijgt. Meer wil ik er niet over zeggen.

Owwe de 4e kandidaat heeft zich ook ingeschreven om een bod te doen op mijn huis. Ben er erg voorzichtig mee maar heb nu toch echt weer hoop gekregen. Heb er maar eentje nodig maar hoop doet leven toch ook al is het een valse.

Zou nu zo graag een bakkie koffie willen drinken met mijn moeder om over vanalles te kletsen. Tis gek maar je bleert altijd om je moeder en nooit om je vader. :o Toen ik mijn man dood vond kon ik alleen maar denken mama, mama, mama waarom heb je me verlaten? Dat mijn vader op de uitvaart achter me zat had ik niet eens in de gaten want wilde dat moeder nast me zat.

Fijn zo'n vriend die komt logeren, ligt nog in zijn nest hahaha. De koffie is oud, ontbijt verpieterd en ik was al vroeg op om voor de dieren te zorgen. Maja nu weet ik wel weer waarom ik er voor kies toch maar weduwe te blijven. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wallen weg laten halen? Gewoon wat zelfhardende klei er op plakken beetje bij kleuren, en zie daar een heel nieuw gezicht. Doet ook geen pijn.

Druppietje toch wat klutens nu. Maar aldie spanning van gisteren en alle drukte is je hoogstwaarschijnlijk toch te veel geworden. Maar vandaag weer een neiuwe start? We gaan er gewoon weer tegenaan hé?

Lianne zal het proberen maar beloof niets. Heb dit al zovaak aan mezelf gedaan en als het niet lukt is de teleurstelling zo groot. Maar zo ik me nu voel zeg ik "Ja natuurlijk Ppffft fluitje van een cent".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...