Otje Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Theemuts heeft een ban, Suffertje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Ik ga tv kijken. Fijne avond nog voor allemaal.Sterkte en succes met alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 "rise and shine" f... that's long time ago! ff porren heette dat in goed ABNgeheel off-topic,hoe krijg ik die MSN "favorieten"weg uit mijn boven-en zijbalk???ik blijf aan het "gummen" en iedere keer heb ik ze weer als ik de p.c. opstart!wat boeit mij die homepage.geld,mobiel en andere onzin nou???ik heb "ons" er ook in staan,maar dat staat nu zover onderop,dat ik het net zo snel opnieuwkan intypen!!!mbv een peebeetje plies.heb geen tijd om te scrollen,zit voor de verandering weer eens in een drukkeperiode!thank you! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Woman waarvoor moet je erg op letten om geen ban te krijgen? Toen ik net op het forum kwam gin g het niet zo goed tussen twee mensen. Kun je dan daardoor verbannen worden uit het forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 quote: Originally posted by: isacoco nu begrijp je me goed hahaha precies zoals je zegt... koekje van eigen deeg een kokoskoekje dus!!??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Bolletje,Even onder de spelregels kijken.Rechtboven 'navigatie'Het antwoord op uw vraag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 quote: Originally posted by: sailorquote: Originally posted by: isacoco nu begrijp je me goed hahaha precies zoals je zegt... koekje van eigen deeg ik ben extreem manisch en ook heel flauw!een kokoskoekje dus!!??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Kunnen jullie niet naar systeemherstel gaan? Gewoon een paar dagen terug of zo? Misschien is het probleem dan opgelost. Of is dit een stomme vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Oké Soothe heb het gevonden. Moet volgens mij niet zo moeilijk zijn met de mensen die we nu hebben.Bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Zo is dat bolletje. Een beetje ruzie is van alle tijden.Zolang je elkaar niet voor rotte vis uitmaakt, gebeurt er weinig!Groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Hihi;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Maar Cocootje wij als halve Scheveningers moeten toch weten dat het Scheveningse schollenkop is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Adam, RawieMijn Heer, voorwaar een dag uit duizenden: ziek en beschonken, bespot en bedrogen. - Gij weet: Uw goedheid doet mij duizelen,maar zou het af en toe wat minder mogen. Ouwe meubelmaker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Coco lag net op de bank nog te denken aan je. Vind het toch heel erg knap dat je en de alcohol en de peuken niet meer pakt. Ik rook sinds 10 jaar halve sjaggies. Iedereen vind het heel raar. Noemen me op de D.A. Stompie maar daar heb ik een beetje poep aan. Ben van twee pakjes per week naar één gegaan.Hoe zou het trouwens met onze nieuwe D.A. sollicitant gegaan zijn. Heeft iemand daar al iets van gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Isa jij ook al? Wat leuk zeg. Ik ben geboren in de columbusstraat vlak bij de Regentesselaan, daarna verhuisd naar scheveningen Juriaan Kokstraat en daarna naar de v. Tuylstraat. Of hoe schrijf je dat.Maar wat leuk zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Coco- RawieVervulling Nu zelfs mijn natste jongensdromen zo stuk voor stuk zijn uitgekomen, besef ik hoe genadeloos het leven mij heeft beetgenomen.Hoe bedenk je het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Hallo allemaal,Wat is er veel geschreven zeg.Bolletje, ik hoop dat je toch nog een leuke avond hebt gehad en lekker hebt gegeten.Marieke, zet h'm op hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Wat zou hij nu bedoelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Oh ja, Bolletje knoop uit m'n maag is bijna weg hoor, gelukkig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 5 dagen is super!! Héél goed. :present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Denk het ook, zoiets! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Dank je voor de bloemen Sooth!!Maar jij bent ook heel erg goed bezig zeg, super!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Lief, maar daar zeg ik het niet voor, hoor.Dan ga ik me schuldig voelen.Zo zijn we allemaal begonnen. De kop is er af! Maar...ik ben wel trots. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Hoi allemaalEen hoop bij te lezen.......Ben ff onderweg dr mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Niet schuldig voelen hoor, ik vind het echt heel goed van je.En bij mij is inderdaad ook de kop eraf, heerlijk.En deze x heb ik er een goed gevoel bij, en nu helemaal, nu ik jullie allemaal op dit forum heb ontmoet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden