Gast Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 trusten bolletjemoet ze nog een uur open houden doe er wel luciferstokjes tussenen ik ga nog even tievie kijkendoei allemaal trusten voor straks, mooie dromen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Slaap lekker Bolletje, ik ga nog ff Paul en Witteman kijken.En geniet maar ff van je overwinning van 3 weken niet gedronken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 truste Bolletje:lips:en Pippie gefeliciteerd nog met 1 hele week:light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Hey AlbertRemco, tnx voor de felicitatie, wordt er helemaal vrolijk van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Bolletje drie weken?, wat een feest:light::heart::light::heart::light::heart::light::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Meid, dan heb jij nu inmiddels een respectabele leeftijd bereikt Bolletje....wat je zegt de jaren zeventig....andere tijden. Liepen vast wat gasten met geitenwollensokken rond.In the ninetees was het andere koek...die gasten waren zelf de weg kwijt De ideeën toen waren meer gebasseerd op de campementen in Amerika; je afbreken om je daarna geheel binnen normen en waarden van de heilstaat te brengen, deugde van geen kanten.Zal je besparen wat de strafmaatregelen waren, zouden de hardcore marokkaantjes van nu zelfs voor terugschrikken.Had me aanvankelijk totaal misrekend in de uiteindelijke bedoelingen....heb zelfs nog een tijd in de pas meegelopen. Achteraf voelde ik me gebrainwashed.Als je dit zo leest zou je denken dat ik overdrijf of de clou gemist heb, was dat maar waar. Ze zijn niet voor niets teruggefloten! Binnen korte tijd werd afstand genomen van de dictatuur....95% viel terug van de categorie die de volle 9 maanden hadden volbracht.... totaal wereldvreemd flipten ze in de echte maatschappij. Enfin genoeg hierover.Sorry Spud Bleef even in bovenstaand onderwerp hangen kan er nog kwaad om worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Ik ga er ook van doortruste voor zo allemaal:lips:Ja Spud, mijn werk gaat goed tot dusver, ben er wijs meeGoed gaan en hou doe hè:love;:love; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Je bent al bezig met de verhuizing lees ik Spud....ik wens je veel geluk toe met je nieuwe stap! Hopelijk laat je van het vervolg hier horen...Ga nog even wat anders doen, krijg pijn in mijn nek van het typen Voor die gaan slapen, truste voor de opblijvers prettige voortzetting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Spud, jij bent ook erg goed bezig zeg.Fijn he, die maaltjes van moeder en vaak ook nog heel gezond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Lieve mensen,Ik ga nog ff mijn boodschappen uitpakken haha.ff douchen en dan nog even wat van paul en witteman meepikken, en dan met boek naar bed.Trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 het word zo langzamerhand iets rustiger hier is het niet?volgens mij zijn er nog 3 mensen of zo on-line Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Hier ook een rustige en gezellige avond geweest.Miste de vrijdagavond wijn niet, goed teken.Ik begrijp niet dat er mensen zijn die verkondigen nooooit meer aan de drank te gaan en nooit meer terugvallen en wel bijna 24/7 op het forum zijn.Vie, ik heb het niet over jou hoor,, jij schrijft juist dat het jou alert houdt.Maar er zijn er ook waarvan ik denk :wat doe je dan nog hier? Niks beters te doen oid?Slaap lekker allemaal.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 lol vertel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Je bedoelt omdat IK die mensen niet ken?Dat ik veroordeel zonder dat ik ze ken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Maar dat is het niet, het is puur onbegrip.Ik ben zelf ook vaak een paar maanden van het forum af en dan denk ik: weet je wat, ik ga mezelf weer even scherp houden. Vooral lezen bij wie is wie is heel motiverend voor me.doet je terugdenken aan je 'begintijd'Maar ik zeg nooit: ik ben er al en ik taal er helemaal niet naar en het zou me nooit meer overkomen etc etc.En sommigen doen dat wel en zijn vervolgens 24/7 online.Dat snap ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Hmm misverstand zonder drank denk ik..ik geloof dat we niet op 1 golfie zitten.Misschien ben ik wel te vaag, maar ik zeg: sommigen.. want ik ga natuurlijk geen namen noemen, dat is naar.Jij gaat goed he?jij loopt ook alweer een tijdje mee af en aan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Nou ik ben eindelijk bijgelezen en dan is het al weer bedtijden is iedereen al weer vertrokken,ik doe hier toch iets verkeerd,wil ook perse zo veel mogelijk lezenZal wel weer een nieuwe verslaving zijnook maar eens gaan afkicken dus.In elk geval heerlijke volleywedstrijdgehad tegen mijn vroegere club en dik gewonnendus das beter dan drinken en de endorfientjeswaren er weer, hopenlijk een beetje de aktie vast houden voor het weekendNou jullie hebben het gezellig zie ik daus ik denk dat mijn dikke pil maar mee naar bed neem.WelterustenJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 he Jane!jammer dat Adam de samenvatting niet meer maakt he?slaap lekker en heerlijk geen kater morgen !liefs Lian Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Ja maar dan deed ik het dubbel Lianneeerst zelf alles en dan Adam nog, maar was echt geen doen.TrusteSpud ookJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 oe een kleine perfectionista in the house..!ja ik ga ook, morgen lekker uitslapen.. eindelijk..tot morgen jane, truste spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Omdat ik dan weer te makkelijk ben geworden voor mezelf.en dus af en toe in het weekend wat wijn drink ..en dan ook door de week op een verjaardag ..en dan ineens denk ik: hee even alert zijn,dit is niet oke,maar nu wil ik helemaal niet meer want het kost me teveel energie om na te denken wanneer ik wel en niet ga drinken..dus gestopt..okee.. pas een paar weken..maar toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 ik heb geen idee waar je heen wilt.en eerlijk gezegd ook geen energie/zin om het uit te gaan puzzelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Ik denk dat er echt mensen zijn die nooit minder kunnen drinken. Mensen die ontbeten met wodka. Een uitschuiver voor iemand die met drank ontbeten heeft kan vreselijke gevolgen hebben. Ik denk dat zo iemand zegt: ik drink nooit meer, en zit 24/7 op het forum... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Ben jij wel helemaal lekker of zo??ik geef op niemand af.ik zeg alleen en nu even goed lezen: ik snap niet dat sommige (okee 1 persoon dus) zo jubelen van tralala kijk mij gee probleem hebben...mij overkomt het nooit meer...en dan TOCH elke dag op een alcoholforum schrijven.Dan denk ik.. mijn persoonlijke mening... als het zo uit je systeem is.. ga dan wat anders doen.en ik gun het IEDEREEN om er compleet vanaf te zijn.snap je het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 He Woman, nee het is iemand die net nieuw is en doet alsof ze net het wiel heeft uitgevonden.Nooit meer, etc etc...en dan denk ik: waarom log je dan elke dag in..a laat ook maar, het was niks bijzonders, spud maakte er een mysterie van..alles oke met je?je had het zwaar he?chakra's dromen..gaattie weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden