Spring naar bijdragen

Zondag 18 oktober 2009

herman0167

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 296
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Teteretetteretettttt, goedemorgen allemaal.

Jaaaaa, gezellig in het Groningse land een feestje bij Water:D Ik ben vd partij! Lol
Nuchter wakker worden, hondjes blij, ik blij met de bakbeesten, kopje koffie en de dag ligt voor me. Gisteravond tot laat een speakertape beluisterd. Dat zijn opgenomen verhalen van alkies die spreken op een conventie vd AA. Zo geweldig inspirerend. En lieve mensen, droog en nuchter worden is een kwestie van actie! Ik moet in beweging komen anders verandert er niets.
Ga vandaag vooral letterlijk in beweging komen. Tuin en poetsen. Hoogste tijd. En een fijne wandeling met mn bakbeesten maken. Life is good.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha ja, die Open Water Dag, nou dat was eigenlijk voor als er weer eens een AdB-meeting een beetje in de buurt was.
Maar als iemand eens de koffie wil komen proeven, welkom hoor, de deur en de gordijnen staan hier tegenwoordig gewoon open... :P
PM me maar, dan spreken we wat af ('k moet nog wel gewoon naar 't werk enzo he).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje: een opvallend huisje! Heb je dat zelf gedaan? Schattig.

Albertina: haha, ja het draadje van gisteren, ga maar eens zoeken. Dank je Bolletje voor het nog eens plaatsen.

Water: ja kan ik je roos eens bewonderen, leeft ie nog?

En nu geef ik me zelf een klap en een schop, aan het werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pppfffft ff niet op het forum en er zijn zo weer een hoop pagina's bij gekomen.
Mensen ik ga vandaag aan m'n laaste project beginnen. Bankje verven. Dan is m'n stelletje helemaal klaar. Eindelijk
Zie jullie straks wel weer. Als het me lukt om zolang weg te blijven op het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...