bolletje Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Leuk hé Hanna. Mijn domeintje? Huisje zelf ook gezien? Voel me hier zo gelukkig in m'n eigen hutje!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 An,bolletje heeft een foto geplaatst op het draadje van gister. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Moggu Watertje. Fijn dat je zo heerlijk gepit hebt. En nu een lekker bakkie kof. en we zijn weer helemaal wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Haha Har, op de motor? Het is al oktobrrrrrrrrr hoor... Eerst zelf proberen he, niets zo tof als een potje rammelen op een zelf-gefixte plank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Zo, bijgelezen, en goeiesmorgens allemaal, goed humeur overal, hier ook!hardlooppak aan en zometeen lekker langs het water gaan rennen. Zit nog te twijfelen of ik mijn hond meeneem of niet.Eindelijk een dagje voor mezelf!Ha, Water, leuk je weer eens te lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 An zal proberen om hem nog een keertje te plaatsen ff wachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Ga uitchecken hier, twas me aangenaam. Mijn lief wat zachies in de oortjes fluisteren Will do Water! Maybe till later foolks! Have a nice day, have I die ook...toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 http://img245.imageshack.us/im...08/afbeelding038k.jpgZo An dan hoef jeniet te zoeken. Hier is mijn stulpje weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Hallo Vie, hallo An, hallo Bolletje, hallo Tapas, hallo ieder1! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Water,fijn je weer even te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Tina! Beste peerd van stal! Hoe kan ik jou nou vergeten! Goedenmorgen meiske, alles wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Water, ik heb je gemist!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Mooi werk Hannah! Gewoon doortokkelen joh... altijd lekker, altijd leuk.Ben je niet zo met de tijd en de dingen bezig in je hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Wanneer is de "water-meeting-dag" nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 (zie je wel zo blijf je bezig... )Hallo Houtje, dappere volhoudster, gaat het een beetje goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Teteretetteretettttt, goedemorgen allemaal.Jaaaaa, gezellig in het Groningse land een feestje bij Water:D Ik ben vd partij! LolNuchter wakker worden, hondjes blij, ik blij met de bakbeesten, kopje koffie en de dag ligt voor me. Gisteravond tot laat een speakertape beluisterd. Dat zijn opgenomen verhalen van alkies die spreken op een conventie vd AA. Zo geweldig inspirerend. En lieve mensen, droog en nuchter worden is een kwestie van actie! Ik moet in beweging komen anders verandert er niets.Ga vandaag vooral letterlijk in beweging komen. Tuin en poetsen. Hoogste tijd. En een fijne wandeling met mn bakbeesten maken. Life is good. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Water,Ondanks alle fysieke dingen gaat het goed hoor hier.Ik ben echt blij dat ik niet meer drink.Tegenwoordig ben ik behalve AdB fan ook een AA bezoeker.Heb je "ons" forumboek al gelezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Haha Houtje, olle snakkerB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Yo ferry, ik zag je wel om het hoekje loeren hoor:angry:Have a nice day. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Ha ja, die Open Water Dag, nou dat was eigenlijk voor als er weer eens een AdB-meeting een beetje in de buurt was.Maar als iemand eens de koffie wil komen proeven, welkom hoor, de deur en de gordijnen staan hier tegenwoordig gewoon open... PM me maar, dan spreken we wat af ('k moet nog wel gewoon naar 't werk enzo he). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Ik heb wel zin in een bakkie Water, haha. En woon in de buurt:DBen je nog steeds niet tegengekomen met je hond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Bolletje: een opvallend huisje! Heb je dat zelf gedaan? Schattig.Albertina: haha, ja het draadje van gisteren, ga maar eens zoeken. Dank je Bolletje voor het nog eens plaatsen.Water: ja kan ik je roos eens bewonderen, leeft ie nog?En nu geef ik me zelf een klap en een schop, aan het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Fijn te horen, Houtje! Goed zeg, dat je naar de AA gaat. Zover heb ik het nooit geschopt...Maar dat boek heb ik ook al een paar maanden in huis hoor. Indrukwekkende verhalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 pppfffft ff niet op het forum en er zijn zo weer een hoop pagina's bij gekomen.Mensen ik ga vandaag aan m'n laaste project beginnen. Bankje verven. Dan is m'n stelletje helemaal klaar. EindelijkZie jullie straks wel weer. Als het me lukt om zolang weg te blijven op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 De van-de-straat-geredde-roos leeft nog An, die staat nu in m'n voortuintje.Ziet er niet uit nu maar volgend jaar wordt-ie prachtig, ik weet het zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden