Spring naar bijdragen

Zondag 18 oktober 2009


herman0167

Aanbevolen berichten

Meurning Tas....hoe is het met U en de longontsteking? Ook een goeiemorgen aan de andere ontwakers.

Tsss....slaap in mijn eigen flat op een logeerbedje; ik snurk en hoe! Al verschillende middeltjes geprobeerd maar de db's blijven oorverdovend :o Mijn lisimoux(?) is jaren terug naar mijn toenmalige partner verhuist....was ook niet zo'n ramp want die paste nauwelijks in mijn kleine slaapkamer; daar staat nu haar bed...aparte maat; ligt een matras van 1 meter breed in.
Dus al zou ik niet snurken dan passen wij beiden daar toch niet in, moet op zoek naar een twijfelaar maar ja, centjes hè! De ombouw zet ik zelf wel in elkaar....ga maar sparen voor een matras, moet er niet aan denken een gebruikte in hergebruik te nemen....lig ik in de liters water van een ander te soppen :wacko::D

Ligt wel lekker trouwens hoor dat logeerbedje daar niet van en N. heeft nu eenmaal veel slaap nodig....ik spring er meestal om een uur of zeven uit, zij om tien uur op zijn vroegst. Weten jullie dat ook weer ;)...ach, heb ik in het weekend mooi een paar uurtjes de tijd om dit soort 'wetenswaardigheden' te verspreiden :D

Maar even ter Adb zake...wou eigenlijk mijn introductie die ik onder Wie is Wie heb geplaatst voor de nieuwe mensen hier ergens neerplempen; weten ze wat meer van mij maar de geschiedenis gaat niet zo ver terug.
Eens effe kijken of ik 'm ergens op mijn comp. heb staan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 296
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ach,

dan ben ik ook onbewust asociaal!!

wij hebben een paar geleden een orgel besteld om 06.00 uur 's ochtends voor de buurman, die werd 80 en ging naar het bejaardentehuis.
maar dat hebben de buren georganiseerd, we hebben met zijn allen ook leuk staan zingen om 6.00 uur
nou jaaa, leuk?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morge Har,

ik snap direct waarom N. zoveel slaap nodig heeft :D
snurkbeest!!!

waarom kijk je niet even op marktplaats? de ombouw hoeft tegenwoordig niet zo duur meer te zijn
ik had vorig jaar voor V. een twijfelaar inclusief kast voor 25,-
maar tja, matras wordt even sparen!

hier is het nog knap beroerd maar 's ochtends gaat het nog wel een beetje, dus elke ochtend denk ik dat ik er weer ben!
ik zat net te denken, zal ik een rondje lopen?
maar tja, zelfs als ik koffie inschenk loopt het zweet alweer van mijn rug, doe dus nog maar even rustig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar,

ik denk dat dat weinig uit zal halen, die gasten liggen nu in een coma! :D
ach het leven is geven en nemen, zolang er maar geen wekelijkse feestjes zijn.

ik zeur niet meer, zal je natuurlijk altijd zien dat ik de week erna diegene ben die overlast veroorzaak!
wat dacht je van pubers die om 4.00 uur thuiskomen en dan nog uitgebreidt bij de buurman onder zijn raam de avond doorspreken?
of dochterlief wordt thuisgebracht door een vriend met dieselauto, en vooral nog nablijven praten en motor maar laten draaien!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, die ombouw is het punt niet Tas. Mooi uitzicht heb jij trouwens zo te lezen...frisse neus halen zal best goed voor je longblaasjes zijn B)

Wat een toestand Dar....morgen maar de woningbouw bellen?

Hahaaa, ga nie op de verwelkte vochten van een ander liggen Hannah.....stel dat zo'n matras van een alkie is geweest, je moet er toch niet aan denken wat daar allemaal mee gebeurd is :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

God ja, feesies heb ik hier niet gehouden maar tijdens mijn drankgelagen en vooral tijdens melancholieke buien,ging de volumeknop van mijn niet geringe installatie ruim boven de 100Db; arme medebewoners! Eentje heeft er toen werk van gemaakt en de woningbouwver. op me af gestuurd....de toen volgende waarschuwing heeft wel geholpen :$ Heb haar er later nog over gesproken toen ik weer droog stond en een bloemetje gebracht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge kanjers
Hier is die Bol weer. Heb ff een beetje over alle berichtjes heen gelezen. Zijn er zoveel mensen die weinig slapen? Bah wat vervelend. Je zou juist zeggen dat, naarmate het kouder wordt, je heerlijk kunt pitten, maar het heeft bij mij ook zeker 20 jaar geduurd voor ik eindelijk nachten door kon pitten. Wil niemand ongerust maken hoor maar het is bekend dat mensen die veel gedroken hebben, ook vaak last hebben van slaapstoornissen. Veel liggen te prakizeren, heel onrustig zijn enz. als ze in bed liggen.
Dar. is je poesje niet thuis gekomen? Is dat wel meer gebeurd? Misschien vandaag weer. Hoop het voor je.
Verder komt er vanavond, voor de dierenliefhebbers onder ons, op Canvas, de film "The story of the weeping Camel"Een hardstikke mooie film. Heb hem al twee keer gezien.
Nou nu gaat ik ff Wingchum een berichtje sturen op het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen,
Gisteren een heel rustige avond gehad met een mooi boek + lekkere hapjes en vanmorgen voor mijn doen erg lang uitgeslapen.
Prachtig weer hier, echt iets voor een flinke boswandeling vanmiddag.
Tas laat je maar lekker tuttelen vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi Har,
een waterbed is zo gek nog niet, daar kunnen geen sappen in trekken en de buitenkant kan je goed schoonmaken.
Dat je me gisteren met Koos Koets hebt vergeleken, daar heb ik nog wel over gelachen.
Zo erg is het nou ook weer niet
en een oudere jongere ha ha ha
ga straks lekker baantjes trekken in het zwembad
iets wat ik vroeger nooit deed als ik gezopen had

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...