Spring naar bijdragen

Zaterdag 17 oktober 2009


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 358
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mensen ik loop er over te dubben om te stoppen met dit forum want het gaat hier heeeelemaal niet goed.
Ging net nog ff een boodschapje doen en stond achteraan de rij. Zijn vier kassa's hier bij de Nettorama.
Begin ik me toch ineens te lachen. ik kon niet meer op houden. En als ik lach lijkt het net of ze een varken aan het castreren zijn. Schaamde me dood. Iedereen begon mee te lachen en niemand wist waarom. M'n vriendin kwam naar me toe en zei met een bezorgd gezicht "Joh wat is er met jou aan de hand"Maar ik kon gewoon niet stoppen. Weet iemand of dit ook hoort bij het afkicken?
Durf me daar niet meer te laten zien. Nou ja op zich niet zo erg want ze verkopen daar toch allen maar bagger maar toch. Zit hier nu met een rooie toeter te kijken. hellup.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maakt toch niet uit gekkie, dat je buurman dat weet.
Verliefd zijn op iemand is toch juist helemaal niks mis mee.

Ik zou gewoon ff doorbijten, je stoute schoenen aan doen en gewoon ff naar hm toelopen.

Je hoeft alleen maar te vragen...............Hoe gaat het met jou.
De rest komt dan vanzelf, je hebt nu de kans.

Wij vangen je straks wel weer op hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ben er met tussenpozen hoor :-) Zit op het balkon in het zonnetje bij te bruinen... puur warm op het Zuiden uit de wind.
Laptop op schoot en nu bezig en rode draad in de dagdraad te zoeken :-) Wel geinig zo die stukjes privé leven hier...

Gisteren al even een korte introductie gedaan op de 'Wie wat waar'... Ik heb nog niet een doel maar ben net met AdB begonnen.
Meer nog aan het inventariseren maar tegelijkertijd voor mezelf sterk aan het minderen. Heb mezelf maar even als doel opgelegd om onder
de 15 glazen te blijven deze week en dat betekent dit weekend droogstaan. En dat in een weekend dat ik weinig afspraken heb
vind het juist thuis wel moeilijk... maar gelukkig heb ik ook bijna niets in huis gehaald.

Nou... maar even zwaar aan de thee dan...

Bolletje, bedankt voor je aanmoediging en niet stoppen hoor, je lijkt me wel een vriendelijk persoontje :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...