lady jane Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Hoi Niwi,fijn te zien dat jij ook weer wat aktiever bent gewordenen nog veel op de achtergrond meeleest ook, toch?Hoe gaat het met je?Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 met slechte mensen zoals mij gaat het altijd goed, Jane.lees wel mee, maar schrijf af en toe maar eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Goed Jane, heb weer nieuws hoor. Wordt steeds gekker hier.Maar ik geniet voor dit moment. Heb goede redenen.Mark, fijn dat je erbij bent. Welkom !Succes en het gaat nu lukken joh !Wij gaan al lekker Jane, bijna 3 maanden al. Dochter al thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Nee nog niet,maar ze heeft nog 10 min.En ze wilde gisteren naar feest tot 3 uur(vriendin mocht al de hele nacht weg blijven!Dochter niet, is uiteindelijk (gelukkig) niet gegaan.Eerst sjaggie (nnar mij? was niet duidelijk)later verklaarde ze moeder van vriendin gelukkig voor gek.dat kan toch ook niet?Ben zo bang dat ze met alco experimenteren danen dat het eerst mis moet gaan.Die van mij lust alleen pso of zoiets, likeur van 15%maar kreeg ze maar een slokje van. gelukkig houdtze van (top)sport, dus ze staat open dat laat feestenen alcohol, niet samengaano ze is er doeiJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Ha Jane, fijn dat ze thuis is! lijkt me toch altijd weer spannend , dat rottige loslaten ook!druk draadje, nog niet alles gelezen, ga ik ook niet doen.Wil alleen tegen alle beginnende stoppers zeggen, als dat nog niet gezegd is:bekijk het per dag en niet langer en begin er mee het drinken een dag uit te stellen dus neem je voor:vandaag drink ik niet!!!en krijg je toch trek stel het dan uit tot morgen, al heb ik trek, vandaag niet, morgen zie ik wel weer!morgen sta je dan helder op en kan je weer die keuze maken, of je die dag gaat drinken, of het weer een dag uitstelt.dat maakt de lading veel minder zwaar, gewoon 1 dag niet drinken en niet bedenken dat je nooit meer mag of kan.Bij mij is die ene dag is inmiddels uitgegroeid tot 28 maanden en nog steeds neem ik de beslissing per dag!ik ben blij, eindelijk is mijn spartamet gemaakt!!! hij staat nog bij de maker ergens in Noord Holland maar ik ben zo blij dat het goed gegaan is en dat ik nu eindelijk onbezorgd met tegenwind kan gaan rijden zonder bang te zijn dat de motor gaat ontploffen ondertussen is het ook bedtijd dus ik ga mijn best doen, keurig in het normale ritme proberen te blijven!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Nou ze is goed aangekomen, nu moet vriending20 min alleen fietsen, ook niet leuk,maar sms-t als ze thuis is.Hoor later wel Suf, ok?zien dat ik r in bed krijg, ze zijnwat hyper alletwee,welterustentruste Niwien tapas ook zie ik,doei tot morgenJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Nee daar weet ik niets van, vertel eens ?Ja ik wil er ook graag over discussieren ! Zéééér boeiend xx quote: Originally posted by: bolletjeWoman moeten we vaker over discuseren. Erg boeiend onderwerp. Weet er niet zoveel van maar wil graag leren. Heb je een mening over de mayakalender en 2012? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Ja maar wat is ermee dan, 2012En wat is er met de mayakalender ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DROGEBOB Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Hoi Dar,Als je het over een verstopping hebt in de afvoer en het is nog noiet zo erg,strooi dan een juslepel biotex in je wasbak of afvoer keuken, en laat er 3 liter kokend water bij voegen,meng het geheel, dan lukt het meestal na enkele seconde dat het borrelt en gaat werken daarna wegspoelen met heet water. succes met deze tip.Groet drogebob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden