bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Isje HEBBE HEBBE Wat een scheetje zeg. Heerlijk. Kan me zo goed voorstellen dat je die mist. wat zal hij blij zijn jou weer te zien. En andersom ook natuurlijk. Wees maar trots. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 bolkijk uit hoor er staat een hele grote griezel te loeren bij die vijver onder de trap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 isa ik ben jalooooeeeeeerrrssssssssssssssben gek op tuinen, en die van mij en ex was ook zóóóómooi, en nu heb ik echt een bende bahheb zin om er iets aan te doen maar kom er tochniet toe. Zoals zoveel momenteel. Wil van alles maar er komt nietsuit mijn handen, alles blijft in mijn hoofd zitten en mijn vingers tikken maar door pffffff, moet even, helpt me er door momenteel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 E.J Ik weet niet wat ik moet schrijven. Heb ineens zo'n machteloos gevoel naar je toe. Zou zo graag willen dat je je een beetje goed voelt maar je moet ff door de zure appel heen. Dat zeurend gevoel in je maag, wat smeekt om alcohol blijft nog wel even maar zwakt op den duur ook af. Ga ff een lekker douche nemen en verwen jezelf met iets. Heb je ook hobby's? Niet dat dat je nu interesseerd maar ben toch benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
viciente Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Dank je Coco, ik ga je lijstje afwerken... haha... ik vond vooral iets tegen de muur kapot smijten een grappige suggestie.Nee de eerste gaat er vanavond niet komen. Ik heb niets in huis, drink eigenlijk alleen koud bier en niets anders en ben vastberaden...Ga even wat smalltalk doen en dan inderdaad misschien even eruit of iets anders proberen...Jullie wonen inderdaad leuk zeg, zit ook even mee te spieken... :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Is laat maar komen hoor, een dwijl is goed genoeg om het weer op te ruimen. Als ie maar geen vissies eet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 EJ als je er even uit gaat, ga dan niet per ongeluk de kroegenroute doen maarde andere kant op, ik weet hoe groot de trek kan zijn en je neus de verkeerdekant op fataal kan zijn. Maar ben blij dat ik je een beetje heb geholpen doorde gooiact, lekker hé als je toch al een hekel aan je servies had dan smijt je dat erook nog effe tegenaan, bij de Action tegenwoordig voor heeeel weinig weer nieuw.maar je gaaaaaat GOED toppie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 dwijlen dweilen net zo goed als dweilen hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 flauw hé bol..........begin weer zoooooo meilig te wordenen ik ben boos omdatte jullie wel foto's kunnen plaatsenen ikke ni..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 ja wingdie icoontjes zijn inderdaad van weinig keuze.ik heb er ook lang over gedaan om te kiezen.kwam uit tussen boeken en compopvallend dat niemand de comp (bijna) kiest...is ook een 'het' zonder ziel... althans het zit er aan te komen dat dit veranderdmaar ik wilde ook niet hetzelfde kapsel als mijn buurvrouwof iets dat niet veel wordt gebruikt en niet bij me past...Maar ja Ferry... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Co waar gaat het dan mis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 das lief isa, dank jemaar mijn nieuwe vriend is vreselijk handig met allesmaar heeft een hekel aan tuinen bijhoudenals ik het hem vraag doet hij het wel hoordoe ik eerst dat rokkie en toppie van vanmiddag aan bol:Pnee zonder dollen, ik kan zelf ook heel veel gelukkig,ben niet vies van een boompje (5 meter) neerzagen, het is bij mij gewoon even de eerste stap zetten, dan komtde rest er vanzelf achteraan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
viciente Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 @bolletje... machteloos niet hoor jullie helpen me zeker hoor aanmoedigingen...! Hopelijk kan ik andersom binnenkort ook wat gaan betekenen voor de mensen hier.@coco... nou ik niet alleen mijn servies sneuvelt dan maar ook mijn muren waarschijnlijk, pleisterwerk is niet zo best dus ik heb het nog niet in praktijk gebracht...maar het is een creatieve tip ;-) Ben ook niet zo agressief van aard.De kroeg ga ik zeker mijden... da's op dit moment no go area! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Wing jij bent duidelijk ergens heel boos over. Voel je je achteruit gezet? Voel je dat er niet genoeg op jouw berichtjes gereageerd wordt? Ikzelf begrijp vaak niets van jouw berichtjes. Heel het taalgebruik niet, maar dat ligt aan mijzelf. Maar wees eens duidelijk over wat je nu dwars zit. Dan kuinnen proberen om daar verandering in te brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 quote: Originally posted by: wingchunAnyways, u bekijkt het maar. was dat tegen mij ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 EJ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 E.J dat wordt dadelijk een wisselwerking en kun jij ook veel betekenen voor anderen en mij. Eerst moet jij nu door deze periode heen. Dat is op dit moment het belangrijkste. De rest komt vanzelf.Maar je bent een lieverd hoor dat is zeker:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Co waar liep je nu op vast met die foto's? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 EJ ik weet ook niet waar dat gooien vandaan kwamheb het zelf ook nooit gedaan (nou ja met een deur gooien...)het was een geste, bij sommige mensen helpt dat.Tijd genoeg om wat terug te doen....denk nu maar aan jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 http://img39.imageshack.us/img...907/afbeelding043h.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 bolik ben moe en dan lukt het niet zo snel, en ben metvan alles tegelijk bezig, ga er wel een keer voor zittenmet de volle aandacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 wingik probeer je iedere keer te snappen, maar vind dat erg moeilijken toch wil ik graag tegen je praten, maar misschien zeg ik dan de verkeerde dingen?dus als ik iets verkeerds heb gezegd of begrepen dan hoor ik dat graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 is goed meis. Misschien kan woman dan mee helpen en komt het goed. Ben je een beetje over de rooie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
viciente Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Dank je bolletje, jij ook...Even op de kalender kijkend ben jij al vijf weken onderweg... da's helemaal goed zeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
viciente Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Hoe kun je trouwens eigenlijk handig het laatste bericht zien van een post? Druk nu steeds op vernieuwen en moet dan terugscrollen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden