bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Piep hele fijne avond meisie en geniet maar lekker van je bezoekje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Co wat vervelend. We kennen dat gevoel, wel, niet, wel en dan moet je toch een besluit nemen wat je doet. Ja en een dochter van 13. Dan is het besluit nog moeilijker bah meis. Vervelend nu.Maar jou kennende kom je er zeker wel uit hoor.Anders kun je hem toch ook bij je thuis laten komen. Lekker muziekje, kaarsje aan, heel veel lachen, knabbeltjes een beetje romantiek in de tent en dan is het toch ook goed. Vaak zijn mannen daar toch minder eisend in dan vrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Ja mooi he Bolletje, wat voor mij zo troostend was van de uitzending was dat hij ontdekt had dat alleen de negatieve deeltjes werden opgeslokt door het zwarte gat, en de positieve als een soort straling erom heen bleven. de reden daarvoor is dat positieve deeltjes iets meer energie hebben dan negatieve. dat geeft me hoop, dat het goeie toch sterker is ofzoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Woman bedoel je de zwarte gaten in het universum? Dat zou dan betekenen dat al de negatieve energie inderdaad verdwijnt en vernietigd zou worden? Maar het lijkt juist of er meer negatieve engergie komt. Soms denk ik wel eens ieder mens maakt deel uit van het universum, vergelijkbaar als iedere cel in ons lichaam deel uit maakt van ons persoontje. Ons immuunsysteem is misschien vergelijkbaar met de zwarte gaten die alle negatieviteit vernietigen en zo ons universum gezond houden.Net zo als ons lichaam in staat zichzelf te genezen. Misschien moeilijk te begrijpen omdat ik het niet zo goed uit kan leggen wat ik hier mee bedoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Cooc waarom koop je niet een alarmsysteem waar, zodra hij iets registreert gaat blaffen als een hond? die zijn er en het schrikt echt af hoor. Moeten ze natuurlijk niet weten dat jij een klein huppeltrutje hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 ik ben tot een besluit gekomen dat de minste stress oplevert(het moet toch leuk zijn )Vanavond blijf ik thuis alleen met de kidsmorgen overdag ga ik met hem mee iets leuks doenhoor nog wat dat wordt...Zo, daar hoef ik niet meer over te piekeren, klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 ooooooooooooo pol mijn hond ging bijna naar je grommen en is nu diep beledigdmijn lieve hele grote golden retriever Mick, onze enorme lieverden bewaker van huis en goed, hij blaft alleen nietdus misschien toch goed idee pol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 hahaha isamijn zusje heeft een zwarte labradorlief zijn ze ook hégoh wat zul je m missen zeg, moet er niet aan denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 hij heeft wél humor hoor die nieuwe vriend... hahahavertel het zo misschien...en ja dat staat toch op nr.1bij mij hoor, maar dat wisten jullie al hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 O Cooc wat een grove fout van mij. Een goldie? Ja dat zijn scheten hoor. Ze zijn zo lief dat als er een inbreker binnen komt hij ze de weg nog zou wijzen. O wat leuk. Zijn mijn honden hoor. Samen met labradors en Newfoundlanders. Maar heb zelf een chihuahua gehad. Was voor mij mijn kindje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 nou bolnu zal ik eens gaan proberen of ik een foto op de site kan slingeren....kan wel effe duren ben ik bang.... want weet nie hoe ut môt dusse ben ni weg, maar even fotoshoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 isaik ga proberen foto te plaatsen van mijn mick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 E.J. lukt het nog een beetje jongen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 waar stond ook alweer hoe je dat moet doen???????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Co en Is http://imagechack.us/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Maar bij tips staat het ook. En naderhand heeft Woman mij verder geholpen. Weet niet meer welke pagina. Heb alles uitgeprint en wat woman geschreven heeft, ook genoteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 ok ga het even proberen bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 http://img200.imageshack.us/im...2209/afbeelding038.jpgHet is gelukt het is gelukt m'n huisie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
viciente Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Heb gelukkig niets in huis dat scheelt. Ik voel me erg onrustig... en zit een beetje doelloos op de MSN. Maar so far so good... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 nou gaat m effe niet worden vanavondkrijg het niet voor elkaarof moet ik me eerst inschrijven bij dat programma?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Wie is ferry wing???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 EJ weet hoe het voelt, maar daar heb je nu niets aan héja uiteraard voel je de onrustkun je niet effe lekker gaan douchenof een blokje om lopen of rennen desnoodsiets lekkers te knagn pakken met en groot glas lekker koud watereen schilderij makeniets tegen de muur gooien wat je toch al naar de kringloop wilde doenheel hard meezingen met je favoriete nummerwant zeg nou zelf duf zitten doen achter msn ja dat is ook niet watdan komt de trek je dadelijk inhalen en je wiltde 1ste niet nemen toch?!Go for it EJ je kan het écht! als ik het kan, kan jij het óók Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 meidenbol wat een lief huisje!!!!!! past helemaal bij jou zoals ik jou voor me zie door je lieveverhalen en je lieve karakter :heart: :heart: :hearten isawat een vreselijk leuk en lief dotje zit daar op dat kussen, wat een lieverd, om opte vreten zeg en wat een mooie tuin heb jij, ik ben dól op vijvers, had er ook eenmet ex-vriend, ooooeeeiii denk er weer effe aan:angry:is alweer weg:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 http://img207.imageshack.us/img207/4153/dcfc0001k.jpgHup en weer eentje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 en wat bedoelde je dan met dat je ervan baalt dat er veel mensen op hem lijken???ja sorry hoor misschien ben ik te dom om het te begrijpen, maar wel nieuwsgierig genoegom het dan maar gewoon te vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden