Spring naar bijdragen

Zaterdag 17 oktober 2009


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 358
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

EJ mag ook hoor :-) Als dat beter typt...

Ja zo rondbladerend hier kom ik opvallend vaak mensen tegen die zeggen dat minderen voor hen niet werkt... dus ik twijfel zelf ook wel.
Schijnt dat je niet alleen mentaal maar fysiek ook een knop omgaat waardoor je denkt 'wat maakt het nu nog uit'...

Zag vanochtend ook iemand die stopte en bier vies vond. Dat heb ik ook wel gehad maar als je dan na de eerste doorzet ben je weer in je
oude manier van doen terug. Zorgwekkend...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eejee al vast heel goed dat je het weekend niet kunt drinken. Zal niet makkelijk zijn. Heb je eventueel iets in huis dat, wanneer het te erg wordt je dit kunt in nemen. Er bestaat n.l. librium die de ontwenningsverschijnselen wat verminderen. Via de huisarts te krijgen. Want als je zoveel gedronken hebt gaat heel jouw lichaam daar toch om vragen. als het lichaam het niet krijgt, en krijg je er last van. Bibberen zweten, droge mond, angstaanvallen slecht slapen enz. Niet dat ik je angst wil inboezemen maar weet dat dit je te wachten kan staan. Maar blijven schrijven op dit forum zodat wij ook weten wat je voelt is altijd goed. Je staat er niet alleen voor. knuffel voor jou hoor. Ook jij hoort nu bij de kanjers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

E.J. Wat ga je vanavond doen? Houd je van t.v. kijken of van muziek. Als je van klassiek houdt zijn hier op het forum nog wel een paar toppers waarmee je heerlijk kunt babbelen over van alles op dat gebied.
Game je ooit wel eens, dan houd ik me aanbevolen en verder zijn hier ook nog een hoop geweldige koks aanwezig. Dus keuze zat.
Maar belangrijk nu is, dat je dit weekend door komt. Met of zonder drank. En met Met, bedoel ik proberen te minimaliseren. Als het niet lukt Geeft niet blijven proberen. Eens lukt het jou ook.
Wat ga je vanavond eten. Kook je voor jezelf?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor al jullie support zeg, super! Ik heb spontaan stoer een restant wijn door de gootsteen gespoeld (gelukkig stroomt die hier goed door) ;-) en nog een keer thee gezet.
Normaliter is dit eigenlijk het moment dat ik begin aan een aperitiefje... so far so good... ik heb mijn zinnen gezet op het weekend zonder...

Ik heb meestal wel een redelijk gevulde sociale agenda alleen dit weekend is, afgezien van morgenochtend, leeg.
Omdat ik me thuis vaak rot voel nog wel eens een probleem... dus goede vraag...

Ik ook dagelijks gezond en heb nu nog een salade van gisteren staan... vind vaak in huis bezig zijn wel ontspannend.
Verder maak ik muziek (zang, gitaar), dans salsa en kijk wel eens een film.

Ja mag wat raar klinken maar muziek is ook een verslaving in negatieve zin... ik zet die vaak veel te hard op op een hoofdtelefoon en droom dan af en voel me goed. Geen klassiek dat niet nee.
Dat heeft me al een forse gehoorbeschadiging opgeleverd door de jaren heen. Beetje off-topic maar zelfde als met alcohol ik leef dan niet in de realiteit (in TL licht zoals ik het prachtig verwoord zag eerder vandaag).
Dus daar probeer ik gelijktijdig ook vanaf te blijven...

Het voelt wel een beetje alsof ik iets nieuws aan het inzetten ben maar het is nog te vroeg om te juichen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Dar,

Had gepost dat zo'n plopper of hoe je dat noemt (rond dakpankleurig stuk rubber met houten steel) goed werkt eventueel i.c.m. met gootsteenontstoppeer van HG.
Ik dacht dat ik de eerste was om dat te posten maar zag dat die tip al een paar keer eerder gepost was... vandaar dat ik hem weghaalde...

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

E.J. als jij het aperitiefje al hebt laten staan is dat al een schouderklop waard aan jezelf. ff voor de spiegel en zeggen ""Joh dit heb je geflikt."Leef nu op dit moment en probeer daar van te genieten. Heel belangrijk. Ook dat je al zo sterk bent geweest, de wijn door de gootsteen te gooien. Ãllemaal dingen die geweldig moedig zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben eruit.
De laatste weken heb ik me suf gepiekerd over het leven, en de dood, en hoe dat nou allemaal zo komt.
Werd er knetterdol van en ook in de war.
Vannacht heel erg laat was er iets op discovery over de oerknal en Hawkins.
Dat heeft mn ogen geopend en nu kan ik het laten rusten.
Als HIJ er al niet uitkomt waarom we bestaan, hoe kan ik daar dan achterkomen met mn simpele brein :):):):):)
Dus ik laat het denkwerk wel aan hem over, heb er alle vertrouwen in. Nu kan ik het loslaten. Zal eens kijken of hij een website heeft ofzo, dan kan ik aktueel op de hoogte blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha dat was vanmorgen om half 5, heb het helaas niet afgezien, want zelfs bij mij vallen mn ogen op een gegeven moment dicht van de slaap :)
Ik heb het opgezocht, hij heet Stephen Hawking
http://www.hawking.org.uk/
Dit is de website.
Ik zal de volgende keer aan je denken.
Misschien als je je 06 pb-t stuur ik je een smsje als ik weer zoiets tref ??
Vaak wel midden in de nacht hoor !!
(hoeft niet he !)

quote:


Originally posted by:
bolletje

Woman Steven Hawkins? O wat balen dat ik dat niet gezien heb. Knap hé een en al brein. Geweldig. Hoe heette dat programma.als het weer komt, of dergelijke programma's wil je me dan a.u.b. waarschuwen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Spud,
die strijdbijl was al begraven hoor.. :D

Jij leek mij maar niet te snappen gisteren..
en volgens mij nu nog niet helemaal. (wellicht was ik vaag)

ik zeg NIET dat het me verbaasd dat mensen die gestopt zijn, korte of langere tijd, op het forum blijven.. hee ben zelf ook van 2006!

Maar gisteren las ik iemand die al een paar keer roept van : oo ik ben zo blij, mij zal het nooit meer overkomen, nooit meer drank voor mij, ben er helemaal vanaf.
En dan.. denk ik dus, waarom ben je dan de hele dag op het forum.
Als drank je helemaal niets doet.
Dat was alles.

En je knuffeldeken sliep heerlijk hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En verder vind ik het goed als iedereen kan vertellen, eerlijk, wat hem.haar dwarszit of is overkomen.

Of dat nou 2 glazen wijn drinken is, zwaar doorzakken, medicatie gebruiken of wat dan ook.
wat is een anoniem forum als niet je shit kan spuien..

overigens gaan wij pas maandag weg, ik wilde ergens reserveren, maar dat was vol, echt heel mooi kasteeltje, michelinster, helemaal af.. en werd nu gebeld dat ze toch een familiekamer hebben.
Andere ding afgebeld.

Ik helemaal blij... en wat denk je.. wat gaat er door mijn hoofd..
hmm zo'n mooi kasteel en zo culinair.. dat zou ook zonde zijn als ik daar geen wijn drink.
zo maar, pats , daar is die gedachte.

maar.. net begonnen in Byron Katie en bedenk me dat een gedachte komt
en ook weer kan gaan.

maar even om aan te geven hoe een verslaving werkt.
en ja hoor, ik zou daar heel netjes kunnen drinken, 3 glaasjes op een avond.
en dat dan thuis ook 2 weken volhouden..
tot je weer regelmatig 1 fles per dag drinkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman Ja je weet het, ik en namen maar goed. Ik kan het altijd op nemen op de videorecorder. Zat net te denken warom openen we niet een nieuwe topic over piekervragen. God wat vind ik het toch jammer dat mijn kabouter nooit zover gekomen is om een p.c. aan te schaffen. Heeft zich er altijd tegen verzet. Daar hadden mooie interessante gesprekken uit gekomen zeker te weten. Hij is al van jongs af aan bezig met de vragen des levens, het paranormale het boedisme levitatie en ga zo maar door. Iemand die heel veel na gedacht heeft en nog over de zin van het leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...