Spring naar bijdragen

maandag 19 0kt


Gast Hannah1

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haha, Tijn.
En lamsbout zult u mij niet zien afwijzen hoor!
Ik ben gewoon een 'gezonde tour' opgegaan.
Wekelijkse fitness, gezond eten, dat soort dingen.
En het was ook een beetje uit noodzaak; na ondervonden te hebben dat mijn top-3 qua koken bestaat uit

1. Thais (verse kruiden!)
2. Japans (Sushi!!)
3. Indisch (die kléuren)

Was ik een beetje inspiratieloos geraakt. Ik begon in een kringetje te draaien, qua groenten en vlees. Met Bio Julienne heb ik nu de kans om nieuwe groenten vegetarisch toe te passen, om te zien wat voor smaak en mogelijkheden deze groenten bieden. Om ze vervolgens weer te gaan integreren in mijn 1-2-3-lijstje. De Indische keuken staat bekend om zijn vegetarische keuken, bijvoorbeeld...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vladje,
Ik ben een kokkin in hart en nieren maar begin pas een tijdje interesse te krijgen om 'buitenlands' eten zelf te maken! Ik heb dus al wat geprobeerd en mijn marrokaanse lamsstoofpot was wel lekker maar ik ben dus nog steeds in de 'probeer'-fase!!:D
Maar ik kan me wel inbeelden dat het samen met vrienden koken leuk én gezellig kan zijn! Tot nu toe maken zij plezier en ik kook!! Maar daar beleef ik dan plezier aan!!:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Knuf daar zal ik eens goed over na denken hoor. Ben ooit in het heeeeeele verre verleden in Marokko geweest. Moest toen een balletje van Marok. rijst maken en zo met je duim naar binnen schieten, nou dus mooi niet. Schoot er iedere keer naast.
En dat kwam niet van het drinken hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...