Spring naar bijdragen

Dinsdag 20 Oktober 2009

AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

Net wat ik dacht hé? De kerstverlichting hang al hier in de bomen. Die ouwe trouwe lobbes op z'n schimmel (God hebben z'n ziel) wordt helemaal omver gereden door een of andere goggomobiel die in z'n arreslede samen met een hoop rendieren door de lucht vliegt en schreeuw Jho ho ho.
Ik heb die vent nooit vertrouwd. Wat een idioot.
Snap niet dat de dierenbescherming daar niets aan doet. En wij maar zielige beestjes lopen te redden bij de dierenambulance. Bah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 304
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Emmaroos natuurlijk kennen we je nog. Ja het is een beetje in je hersenen geprogrameerd. Moeilijk hebben en het dan op een zuipen zetten.
Dat je vergeet wat de consequensies zijn, en dat is het addertje onder het gras. Je verbied je als het ware de negatieve gevolgen van het drinken, te herinneren. Ik heb ook wel eens gedacht "je zou het gevoel van een kater hebben, moeten kunnen vast houden dan is het niet zo moeilijk om te stoppen" maar dat lukt niet. Bovendien zouden mijn hersenen dan overbelast worden, als ik alles zou moeten onthouden. Daarom wordt het naar het onderbewuste geduwd en komt het er s'nachts ongecontroleerd uit. Je bent dan s'nachts bezig.
Maar je bent niet de enigste hoor met dit probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi ik kom even mijn tweede koffiepauze hier houden.
EmmaRoos zelfs na zoveel tijd niet drinken herken ik dat gevoel nog. Die blokkade in je hoofd, heel mooi beschreven.

Bol ik sta al een beetje in de startblokken voor mijn eerste dag DA morgen, ben zo benieuwd!
Wat de kerstman betreft, zo vooruitstrevend zijn we hier niet. Ik zie nog maar net de eerste pepernoten in de schappen verschijnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je weet toch hoe plop eruit ziet? nu je het zegt...... het kan ook jouw kaboutertje zijn:)
let maar eens goed op als je de reclame voorbij ziet komen:D

Emma:present:
nou en of dat heel moeilijk is, de gedachten zijn op zo'n moment zo allesoverheersend drank dat het
de motivatie totaal dreigt te overschaduwen
wat mij help is te denken op dat moment: wordt ik er beter van? wordt het er anders van? Nee dus en dan
komt mijn motivatie weer boeven en lees ik mijn motivatie ook en dan zakt de trek weer, en ik ga ook iets doén. stil wachten tot het wegtrekt is bij mij geen goed plan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heerlijk dat jullie dat herkennen.
Ik zie dat toch als een groeiproces dat ik er zo over kan praten en dat ik doorheb hoe de dingen werken.
Ik denk op zulke momenten ook vaak dat zonder drank, dat ik dan veel sterker ben.
Als ik eens gedronken had dan was ik de dagen erna zo brak als wat en later knapte dat dan op en werd ik weer zelfverzekerder en blijer en sterker.
Dat gevoel moet ik vasthouden.
Zonder drank ben ik veel sterker!! Punt. En geen komma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie dan zijn ze bij jou nog op de ouderwetse manier bezig.Eerst onze lobbes en dan die schreeuwerd.
Is jullie trouwens op gevallen dat hij altijd een rode neus heeft. Is van de kou zegt ie. Wat een rotsmoes. Gewoon van het zuipen hoor. Iedere alcoholist weet wel rotsmoezen te verzinnen.
Hij moet maar eens bij ons forum komen. Zullen we hem een lesje geven in Ëerlijk duurt het langst"
Zitten wij het hier moeilijk te hebben om van de drank af te blijven. Komt er zo'n #$%^$& met een rooie toeter langs. Kom toch wel tot de ondekking dat ik een hoop rotgevoelens naar die man, jarenlang weg gedrukt heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Tina wat fijn dat je je prettig voelt in de groep want dat is een belangrijke stap maar vooral een goed begin.

Ja Vie spannend voor je, maar een uitdaging waar je veel voor terug zal krijgen.

Hahaha als ik de laatste postings terug lees ben ik een beetje laat maar alsnog de beste wensen voor 2010. Kee, ik ga eerst nog de nare maand november in, Sinterklaas vieren en dan Kerstversiering aanbrengen maar geloof dat ik een beetje achter loop dus hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

EmmaRoos, uit jouw berichtje spreekt nou echt kalmte, moed en wijsheid.
Natuurlijk willen we af en toe uitbreken. De kunst is om uit te breken zonder roes.
Soms voelt het (voor mij) saai en opgesloten, maar je hebt gelijk, een groeiproces. Dus dankjewel dat je precies inlogde op een moment dat ik stiekem zat te denken aan onoirbare dingen, omdat ik deze week alleen ben en toch niemand het zou merken.
Maar ik zelf merk het wel, daar heb je me even op gewezen.

Bol wat mij betreft mogen alle kerstmannen, paashazen en ijskoningen samen in een slee gaan zitten en cadeautjes uitdelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie nou dan kruip ik wel op z'n schoot. Misschien voel ik dan wel ergens heel diep in en van z'n zakken, een groot kado zitten. Hier zit er weer een zich gruwelijk kwaad te maken. DAT WAS MIJN KADO!!!!
Had ie me 56 jaar geleden moeten geven. De zuipschuit brul brul. Daar hoeft ie nu niet meer mee aan te komen. Probeert het zeker goed te maken met een pop uit het jaar 0. Heb trouwens nooit zo van poppen gehouden, dat had die moeten weten. Nee geef mij de St. maar. Die wist wel wat ik wilde.
Vroeger reed de kerstman altijd ons huisje voorbij. Valt ook onder kindermishandeling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...