Spring naar bijdragen

Dinsdag 20 Oktober 2009


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

Nou mensen ik ga zo naar de tandensmid. Hoop dat het mee valt. Twee ernstig traumatische ervaringen en twee jaar later wil ik het weer eens proberen.
Eerste trauma. Kies getrokken aan de linkerkant terwijl ik recht kiespijn had.
Tweede trauma. Kies trekken zonder verdoving. Volgens hem werkte geen verdoving omdat de kies ontstoken was.
Had hem bijna het ziekenhuis in geslagen, maar dat kun je niet maken als nette oude dame.
Volgens mij kom ik er langzaam aan toch achter waardoor ik een verslaving heb gekregen.
Tandarts Kerstman........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 304
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hanna Oké meis. Vervelend dat gemaal zeg. En het ergste is, wat je ook probeerd, het stopt niet. Geen rem er op kunnen zetten.
Lukt het je nooit om te gaan liggen fantaseren? Deed ik vroeger wel eens en uiteindelijk viel ik toch in slaap maar het ligt er ook aan waar je over ligt te peinzen. Soms moet je jezelf dwingen om weer aan leuke dingen te gaan denken.
Malen kan ook een vluchtgedrag zijn om maar niet te hoeven voelen. Ik denk dat dat in mijn geval wel zou kunnen kloppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoho Hanna ff wachten en niet boos worden. Als jij aan het schrijven bent kan er ook iemand anders op het zelfde moment een berichtje schrijven.
Ik ken het gevoel, alles in te gaan liggen vullen om, als de grote klap komt, jij er op voor bereid bent.
We zijn allemaal gevoelsmensen, jij ook. Dus het is helemaal niet gek dat je je ligt voor te bereiden op het eventueel groot onheil. Maar inderdaad 90% van alles wat je al hebt liggen te bedenken, komt inderdaad niet uit. Maar toch blijf je liggen malen.
Ik hoop dat er dadelijk mensen zijn die jou kunnen op vangen en ff willen babbelen met je. Ik moet zo naar de tandarts. Maar schrijf op wat je dwars zit zodat we een beetje begrijpen wat er zich in jouw bolletje af speelt. Als je schrijft, schrijf je toch een stuk van je af.
En alles wat jij denkt en gedacht hebt, is al eens gedacht door een ander. Dus schaamte? Waarvoor voor wie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Vie,
Wat geweldig dat ik je ervan weerhouden heb, daar doen we het met zijn allen voor he?
We hebben hier toch werkelijk een stel kanjers zitten en ik reken mezelf toch ook wel tot een kanjer, zo zelfverzekerd ben ik nu als ik niet drink.
Waarom dan die twijfel, waarom dan denken, zal ik of zal uik niet?
Ook als ik alleen ben denk ik, nou niemand heeft er toch last van als ik drink?
Maar ik heb er zelf last van.
Voel me zo brak de volgende dag en mijn zelfvertrouwern die ik eindelijk na 50 jaar eens heb, is terug.
Waarom zou ik dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou ik mopper niet hoor!! mijn spartametreparateur uit verweggistan komt zometeen zelf mijn spartamet afleveren, dus ik hoef niet weer op wereldreis.
Hij is nu puik in orde, rammelt niet meer en loopt als een zonnetje... eindelijk!! na 4 maanden het gevoel gehad te hebben dat ik op een tijdbom reed ;)
Hij maakte zoveel herrie dat ik dacht dat ie uit elkaar zou vallen!

Hannah, jij moet eens even flink gaan retten meid!... echt!! je weet dat je doemscenario's aan het bedenken bent en je weet ook dat dat verspilde energie is.
Beter is om afleiding te zoeken en wat ook kan helpen is om 2 verschillende scenario's op papier te zetten, een succesvolle en een totaal fiasco.

Ik weet niet wat voor gesprek je aan moet gaan morgen maar je kan je ook voorbereiden, wat wil jij, wat verwacht jij van die ander en hoe kan je dat onder woorden brengen.
Dat dat moeilijk is weet ik maar bij mij laatst op het werk heeft het me geholpen om het gesprek toch voor te bereiden en sindsdien gaat het goed op het werk en word er weer naar mij geluisterd en rekening met me gehouden.
en dat na een situatie die al maanden duurde.

Neem je verantwoordelijkheid en ga voor jezelf staan. Bedenk heel goed wat jij wilt en of dat haalbaar is en of er anders een compromis is waar jij ook vrede mee kan hebben. Neem het heft in eigen hand!!
Ben ik nu streng? vast wel!! maar je bent al zo'n eind op weg dus laat het niet tussen je vingers vandaan glippen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou mensen ik ben er weer.
Terug van de tandarts. Waarom moeten die mensen altijd met heel hun gewicht bovenop je gaan liggen om ff in je mond te moeten kijken. "Als ik je pijn doe dan steek maar een vinger op"Nou daar begon ie. Klopje hier prikje daar, boven wat tandsteen verwijderen. Heel m'n mond uit z'n fatsoen trekken. Ik eerst één toen twee toen één hand toen twee handen en drie tenen en ja hoor hij zag het. O sorrie"
Maar goed het zit er weer op en ik ben als nieuw.
Verder naarmate de dag van morgen dichterbij komt, word ik toch wel erg zenuwachtig, en eerlijk gezegd ook wel bang. Niet dat jullie nu het gevoel moeten hebben dat het zo'n bruut is hoor want anders had ik het echt geen 22 jaar uitgehouden, maar het is eerder dat ik niet weet wat mij boven m'n hoofd hangt. Hoe tref ik mijn kabouter aan. Kan hij het wel volhouden, zal hij niet vallen, is het toch niet erg depri of boos op van alles. Gewoon erg bang voor het onbekende dat boven m'n hoofd hangt.
Maar gelukkig ben ik morgenmiddag niet alleen. Onze huisvriendin komt ook dus zijn we met z'n tweetjes dus moet het lukken om er een gezellige middag van te maken.
Maar dat zijn dan de momenten dat ik graag zou gaan drinken. Juist om die angst en dat onzekere gevoel, niet meer te voelen. maar niet schrikken hoor de refusal zit er nog dus kan ik niet.
Nou mensen ik ga eens voor m'n eten zorgen.
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Theemuts: ik schrik me een ongeluk! Dat is lang geleden volgens mij, alles goed?

Hier een spannende week, maar moet en wil en zal dit zonder drank doen.
De spanning onder ogen zien.
Lijstjes maken, met vragen en opmerkingen.
Dingen op een rijtje en dan alles uit je hoofd zetten.

Ik mag dan heerlijk in bad gaan zitten.
TV kijken, lekker warm bij de verwarming.
Op tijd naar bed en morgen zal ik fris en blij zijn.

Nu een pizza in de oven gooien, meer krijgen ze niet hier vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...