pippie Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Ik denk altijd dat je droom veel te maken heeft, waar je die dag veel aan gedacht hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 He Isa, ja best goed hoor.Had een verse salade gemaakt met allemaal verse groenten en verder had ik zilvervliesrijst (gezond he?) met kip en boontjes.En yogurt toe!!!Lekkerrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Miste alleen nog een vers eitje van Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 je gaat goed pip!!weer lekker voor jezelf koken en wat eerder naarbed kom t ook wel weer hoor. Voorlopig laat je dedrank staan dat is toch een hele overwinningB)en ja smaken doet het zeker beter al dat eten, hoewel ikgek was op spruitjes, maar die vind ik toch zo lekker niet meer:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Moggu Cootje 21 dagen wijfie? Proficat. Helemaal geweldig:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Spruitjes vind ik ook niet zo lekker Coco.Vanavond maar weer iets gezonds lekker verzinnen.Ja eerder naar bed vind ik altijd zo moeilijk, ben een beetje een nachtmens, meestal half 2 ofzo.Maar eigenlijk is dat te laat, want dan kom ik er tegen 9 uur pas weer uit.Maar ja, we kunnen niet alles tegelijk he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 nou pip, dat dromen altijd te maken hebben met waar je op de dag veel aan denkt?zou soms kunnen, maar heb echt niet aan rosé gedacht want dat vind ik smaken naarspiritus:wacko: als het nou een koud grolschje was geweest..., maar zelfs daar heb ikniet aangedacht, wél aan mijn sigaretten pffff want kreeg visite van de buurvrouw gisteravonden had haar pakkie bij d'r, maar ze mocht van mij niet roken want anders ben ik bangdat ik het niet volhou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Piepeke dat komt allemaal vanzelf weer terug hoor. Je lichaam en geest zijn misschien ff uit balans maar vertrouw er maar op dat het zich vanzelf weer herstelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 thanx bollie:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 pip ik eet vanavond nasi, lekker met gebakken eitje en sateetje erbij en kroepoekiemisschien niet zo hééél gezond, maar wel lekker;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Maar als je over een biertje gaat dromen, zijn de dromen bedrog hoor!!!!! :)Stoppen met roken is ook nog een punt bij mij, doe ik namelijk nog wel.Maar ik dacht dat je nooit met allebei tegelijk kan stoppen, maar dat heb ik dus mis want jij kan dat wel.Is het een beetje te doen.Goed van je dat je buuf niet bij je mag roken, heb je haar buiten neergezet? :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Denk het ook Bolletje, maar het begin is er weer.Alles goed met de kabouter trouwens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 isaIk heb ook het idee dat de tijd vliegt...waren er zoveel afvallers voor die groep dan?Mensen die op het laatste moment afhaken?niet meer durevenweer zijn gaan drinken ofzo?Hoe moet ik dat zien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 pipja ik ben met allebei tegelijk gestopt omdat ze bij mijbij elkaar horen, zijn getrouwd en kunnen echt nietzonder elkaar ...wilde ze niet uit elkaar halen dus dan maar allebei gebanthahaik weet soms dus niet met trekmomenten waar ik danhet meest zin in heb..roken of drinken? of gaat dat hand in hand?nee, niet altijd, mijn rookvijandje was er van de vroege ochtendtot de late avond en pas wat later in geZelschap van vijandje grolsch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Piep Ik weet niet of het nu met de kabouter goed is. Ben nog wel wat boos omdat hij mijn vriendin die hem belde uit belangstelling, over hoe het nu met hem gaat, flink afgesnauwd heeft omdat het telefoontje hem op dat moment niet uit kwam.Zie trouwens, merk ik nu, erg tegen zijn nachtje slapen in huis op. Wat hangt me boven het hoofd. Maar we kijken wel. Misschien gaat het wel erg goed. We blijven positief denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 maar de laatste tijd stonden ze wel vaak met elkaar op:wacko:isaik wens je veel succes vandaag, goed dat je al je huiswerk netjeshebt gemaakt, wees trots op jezelf!!ik krijg vandaag ook weer een nieuwe opdracht van adb en eenreactie op de vorige, ben ook benieuwd...wel fijn dat ik tot nu allemaal 0-len heb kunnen invullen in het eenhedenschrift.Ik weet zeker dat dit forum en de behandeling een enormeondersteuning zijn in mijn gevecht tegen die *** drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Ja das lastig Bol, dat hij je vriendin afsnauwd, maar zij kent h'm natuurlijk ook al langer dan vandaag denk ik, maar blijft toch vervelend.Je zou toch willen dat hij es positief reageerde op zo'n telefoontje, ook veel leuker voor jou.En inderdaad positief blijven denken over nachtje thuis slapen, misschien gaat het deze keer goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 pipik was nu eenmaal al met beiden gestopt toen ik hier terecht kwamtoen werd er ook gezegd dat met 2 stoppen tegelijk misschien temoeilijk was, maar zag geen reden om dan daarom maar weerte gaan roken:huh:ik zie wel waar het schip strand of met volle zeilen doorvaart.hoorde wel ook van iemand hier die weer iemand kende die ookmet beiden tegelijk was gestopt en gelukt, dus nah ik zie het welgewoon de 1ste niet opsteken.nou makkelijk is anders, ik vind het best heel moeilijk want ben nu2 vriendjes kwijt... althans daar leken ze op, dat het vijanden zijnis me nu duidelijk! dus: wegwezenpip, ach komt wel jog, alles op zijn tijd, en voor iedereen weeranders toch, dat roken komt ook wel een keer voor jou, eerstdie drank maar eens buiten de deur houden;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Laten we het hopen Pip.Nou deze dame gaat ff boodschappen doen. Het is hier al volop kerstsfeer. Lekker laat hé?Denk dat ik mijn kerstboom ook maar eens op ga zetten.Doe je mee Cooc? We zijn tenslotte ook allebei haast op de zelfde dag gestopt met drinken?Mensen tot zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 bolik hoop dat jouw kaboutertje zich gaat redden in z'n huisje.Ja, niet fijn dat hij je vriendin afbekt, dan voel jij je schuldig zeker?Nou dat niet doen hoor, want daar kun jij niets aan doen!Je kaboutertje krijgt ook best wat voor z'n kiezen, maargelukkig ben jij er voor hem, maar het lijkt me wel heel ergzwaar voor je. Pas op dat je er zelf niet aan onderdoor gaatmeis!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 kerstsfeer????????????????????????Kerstboom??????????????????die mijter met schimmel moet eerst nog voorbij komen hoor bol:huh:enne dan mo't ik dus echt de zolder op, dát was zeker je plan hé om mij die zolder op te krijgen hahahanou mooi niet hoor:Pik ga ook ff wat doen,allemaal fijne dag en wieweet tot laterrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Goed idee Isa, ga es kijken of er bij mij in de buurt ook een toko zit, denk het wel hoor!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Hohohohoh, MERRY CHRISTMAS hahahaIk ga ook wat doen............laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Goedemorgen allemaal,Ik voel me soms net zo'n onregelmatige gast. Dan ben ik er wel vaak en dan weer niet.Kennen jullie me nog? Hahahahaha.Gisteren een deels leuke maar een deels verschrikkelijke dag gehad.Het is voor mij altijd een reden geweest om dan vandaag te gaan drinken en ik heb er ook aan gedacht.Niet van: nu ga ik drinken maar: normaal zou ik nu gaan drinken.En ik weet niet wat het is met de gedachtengang van een alcoholist maar op zo'n moment weet ik dat drinken niet goed is maar ben even kwijt waarom niet. Net of alles blokkeert in de bovenkamer.Raar is dat toch en misschien ook wel een openbaring, dat is het dus, blokkade van de hersenen om jezelf ernstig toe te spreken om niet te gaan drinken.Herkennen jullie dit of zit ik nu uit mijn nek te l*llen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Coocie Ik ben er al bijna twee keer onderdoor gegaan. 1 op de drie mantelzorgers wordt door de zware belasting, overspannen of depri. Je mag het dan ook maar maximaal 3 maanden en liet langer dan 8 uur per week doen. Ik doe het nu al 7 jaar. Maar we blijven door zetten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden