salvador Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst 21 oktober 2009 hallo allemaal,ik ben nu een week of vijf met de internet behandeling bezig. Het geeft me veel. Ook inzicht in trickers. Voor mij is een emotie weg willen drinken er eentje van de vele. Gisteren is mijn schoonzusje begraven. en dat was moeilijk. En de het deed natuurlijk ook de herinneringen aan de begrafenissen van onze kinderen herleven.Geen wijn, maar weer een cup of soep.. Ik voel me sinds ik niet meer drink veel beter en ben heel blij dat ik de koe bij de horens gevat heb. Ik herken veel van de probleem momenten uit de tijd dat ik vijf jaar geleden stopte met heel veel roken. Ik weet van dat stoppen met roken dat het verlangen nooit echt over gaat maar dat het wel steeds makkelijker wordt om het verlangen te hanteren en het "gewoon"niet te doen.. succes allemaal, salvador
meiske Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst 21 oktober 2009 Lieve salvador ten eerste nog gecondoleerd met je schoonzusje,vreselijk voor je .Maar wat goed van je dat je het weer onder controle hebtknap van je hoor en dat je nu ook inziet wat de triggers zijn meestal is het vermoeidheid of stresstja en dan speeld dat inene weer opwens je veel sterkte en succes ermeelieve knuffel van meiske
safidepafi Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst 21 oktober 2009 SalvadorEr klinkt kracht uit je mailtje en dat geeft moed.Nog gecondoleert met je schoonzusje en heel veel sterkte de komende dagen.May your good memories quide you trhough the pain of your loss
lady jane Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst 21 oktober 2009 Lieve Salvador,Meis jij hebt het ook zwaar he. Gecondoleerd met je schoonzusje,wat een rouw is jouw lot,En inderdaad wat Safi zegt,ik lees ook krachtal 5 weken weer bezig met ADB,goed hoor, we zien je weinig op het forum,maar ik neem aan dat je wel meeleest.Het gaat goed met jenaast het hebben van verdrietGa zo door!Jane
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden