Har Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Brinta Tas....met een beetje stroop! Wil wel een pannenkoekske voor d'r bakken hoor, maar dat wordt pas rond 10 uur Goed Tina, dank je. Geen centje pijn gelukkig; kan al weer wat kauwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Da's mooi Har.Snieklaas, hahahaha, de pepernoten liggen alweer in de winkels.Het moet niet gekker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 We krijgen vandaag bezoek Vie van een vriendin van N. Ze moet helemaal uit het hoge noorden komen (Drachten)....een eerste ontmoeting met de aanhang van N. Zal eens lekker voor de dames gaan koken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 hihihi,de stoomboot van sinterklaas ligt inderdaad even verderop!! ok, scrambeld eggs met een cherrytomaatje en een peertje geschildze doet het er maar meemorge harr!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Harrejazzes Har, brinta. Hoe krijg je het binnen.O jee, was even wat vergeten: ik moet straks op kraambezoek, familieuitbreiding.En eerst nog even een kadootje kopen voor dat jong.Ja Albertina, het lijkt wel of dat elk jaar vroeger wordt, die sinterklaasdingen. En is dat nog niet eens voorbij, struikel je alweer over de kerstballen.Mij maakt het niet uit, maar het lijkt me voor kinderen die nog aan de sint geloven, zo'n lange ruk tot het echt zover is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Dat is sterk!!! van die boot dan..Grmmmbbbll....die draad van gister nog niet gelezen, wel vluchtig over het gebrom van ene Herman gescrolled. Tsss...wat een negativiteit zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Tsja Vie, zit al een paar dagen 's ochtends aan de rijstepap (met vanille) en een geprakt banaantje erdoorheen..best te eten, maar zou eerlijk gezegd niet weten hoe brintapap smaakt...te lang geleden, van toen ik nog een papkindje was... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Nou je het er over hebt Har, over die berichtjes van gisteren. Wilde het zelf eigenlijk niet ophalen maar het speelde toch door mijn hoofd. Ik merk er zelf weinig van, kliekjes of kampen. Natuurlijk kan je met de een beter door de deur dan met de ander, lijkt me normaal.Enfin ik vergeet het maar, gemopper zal er altijd wel zijn.Ben je nerveus voor de ontmoeting of vind je het gewoon leuk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Ha Vie!!gefeliciflapstaart met de familie uitbreiding!!het is ook zo lekker die kleintjes maar het gaat zo snel voorbij!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 De kreet "Harrejazzes" doet me trouwens denken aan de dames van stand, die Koot&Bie ooit vertolkt hebben. Heb vandeweek een stel oude tapes opgedoken die ik wil branden op DVD....Koot&Bie, Jiskefet, One foot in the grave...De laatste serie is trouwens de beste sitcom (BBC) die ik ooit gezien heb....bij jullie bekent? Victor Meldrew....lache Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 ha koot en de Bie!!!!ben van een iets andere lichting maar het vieze mannetje heeft een onuitwisbare indruk op me achtergelaten jammer dat ze dat soort prorgramma's bijna niet meer maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Ik vind het gewoon leuk Vie, ontmoet graag mensen.....en de laatste maanden heb ik dat dan ook gedaan, hier familie en bekenden van de Boei uitgenodigd. Voel me immers thuis in mijn flat en vind samen eten zo gezellig. Past net in mijn flatje trouwens...3 slapers. Heb mijn van voorkamer een extra slaapkamer gemaakt (opklapbaar bedje) en ga zelf vanavond in de huiskamer op zo'n inflatable matrasje + slaapzak liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Dank je Tas voor de felies.Op Kanvas zenden ze Absolutely Fabulous weer uit, ook zo'n heerlijke Britse serie.One foot in the grave vond ik ook geweldig.De Vieze Man, at die niet het eelt van onder zijn voeten? Grretverrrr! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 ABFAB!!fantastisch programma, heb de verzamel dvd's al tig keer gezien maar ik blijf in een deuk schieten bij die twee dames!!Har,lekker hoor, weer onder de mensen en je hebt gelijk, je hokkie is het altijd waard om trots op te zijn!het is tenslotte van jou!het wordt wel een compleet festijn als ik het zo lees.uitgebreidt koken en dan nog een slaapfeestje, gesleur met matrassen en slaapzakken!ach, mijn fantasie gaat weer eens met me aan de haal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Ga effe een filmpie van die dames opsnorren (Koot en Bie)....zo terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Ha die Dar!Wordt het vandaag weer studeerdag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 morge Dar!!het ochtendkamp, daar hoor je gewoon bij wat gezeur trouwens over verschillende kampen en groepen!alhoewel.............er zit wel iets in, we moeten het alleen niet negatief benaderenhet zal wel erbij horen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Aha, de vieze man al gevonden: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 chips!krijg net een sms-je dat ik straks visite krijg!even snel om me heen kijken...................oefff, bom ontploft in huize tas ach, een ex-w.pk.pdie is wel gewend dat het hier een zooitje is nog een koffie rondje??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 morrie theetjeeeeeede avond goed doorgekomen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Ach, maak er me verder niet druk over....bezie het zo, dat iemand die graag oordeelt en allerlei conclusies trekt over vermeende kampjes eerst de strijd maar eens uit zichzelf moet halen Van de splinter en de balk....in die trant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Ja Thé, je schreef dat je iets zou gaan doen ter afsluiting van je huwelijk maar je wist nog niet of het zou lukken.Wil je het vertellen en is het gelukt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Een ex-w.pk.p.????? Is vast niet op google te vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 he Daris ze zo lang van huis geweest?weet nog dat je haar mistte en niet wist wat er aan de hand was!TBC in je ruggewervels?pfff rare dingen die je af en toe hoort!hopelijk is ze nu wel snel van de pijn af!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden