Spring naar bijdragen

zaterdag 24 oktober 2009

sailor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 291
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Harrejazzes Har, brinta. Hoe krijg je het binnen.

O jee, was even wat vergeten: ik moet straks op kraambezoek, familieuitbreiding.
En eerst nog even een kadootje kopen voor dat jong.

Ja Albertina, het lijkt wel of dat elk jaar vroeger wordt, die sinterklaasdingen. En is dat nog niet eens voorbij, struikel je alweer over de kerstballen.
Mij maakt het niet uit, maar het lijkt me voor kinderen die nog aan de sint geloven, zo'n lange ruk tot het echt zover is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou je het er over hebt Har, over die berichtjes van gisteren. Wilde het zelf eigenlijk niet ophalen maar het speelde toch door mijn hoofd.
Ik merk er zelf weinig van, kliekjes of kampen. Natuurlijk kan je met de een beter door de deur dan met de ander, lijkt me normaal.
Enfin ik vergeet het maar, gemopper zal er altijd wel zijn.

Ben je nerveus voor de ontmoeting of vind je het gewoon leuk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De kreet "Harrejazzes" doet me trouwens denken aan de dames van stand, die Koot&Bie ooit vertolkt hebben. Heb vandeweek een stel oude tapes opgedoken die ik wil branden op DVD....Koot&Bie, Jiskefet, One foot in the grave...
De laatste serie is trouwens de beste sitcom (BBC) die ik ooit gezien heb....bij jullie bekent? Victor Meldrew....lache :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het gewoon leuk Vie, ontmoet graag mensen.....en de laatste maanden heb ik dat dan ook gedaan, hier familie en bekenden van de Boei uitgenodigd. Voel me immers thuis in mijn flat en vind samen eten zo gezellig. Past net in mijn flatje trouwens...3 slapers. Heb mijn van voorkamer een extra slaapkamer gemaakt (opklapbaar bedje) en ga zelf vanavond in de huiskamer op zo'n inflatable matrasje + slaapzak liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ABFAB!!

fantastisch programma, heb de verzamel dvd's al tig keer gezien maar ik blijf in een deuk schieten bij die twee dames!!

Har,
lekker hoor, weer onder de mensen en je hebt gelijk, je hokkie is het altijd waard om trots op te zijn!
het is tenslotte van jou!
het wordt wel een compleet festijn als ik het zo lees.
uitgebreidt koken en dan nog een slaapfeestje, gesleur met matrassen en slaapzakken!
ach, mijn fantasie gaat weer eens met me aan de haal :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...