sailor Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 zo,het eerste draadje van de zaterdag,als het er weer net zoveel worden als gisteren,kunnen we er aanhet einde van de dag een aardige kabel van draaien! goede morgen vroege vogels! het wordt schitterend wandelweer!!!doe er wat mee zou ik zo zeggen,je eindigd meestal toch in een pannenkoekenhuis,en dat is redelijkveilig!!!hee bam bam was me toch iets te glad af,en ik weet niet hoe ik dit moet wissen,nou zoek het maar fijn uit!of een draadje in stereo of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 yoehoeeeee, goedemorgeeeeeennnnwakker worden, de nacht is lang genoeg en de dag tekort, dus gebruik die tijd.geen lapzwanzerij vandaag maar actie!!!!pfff, eerst maar even koffie want ik ben nu al moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 nou!!!wil ik net iedereen uit bed rettedertetteren en toeterdetoeteren zit ik me te bedenken dat het zaterdag is.in dit specifieke geval hebben jullie dan mazzel!!ik laat iedereen nog wel even slapen danmaar ik ga aan mijn dagelijkse beslommeringen beginnen!!voel me vanochtend voor het eerst een beetje goed en actief, mag ook wel na twee wekenok, opschieten!!waar is de telegraaf ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Mogge!Ik ben al uuuren op hoor Tas, maar eerst moesten de honden naar buiten.Nu eerst lekker koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 heee Vieik schiet direct in de lach!ik had van de week een hele vreemde gewaarwoordig!je kent het programma "wie is de chef?"toch wel?deze week kookte een vrouw in het programma en de hele week moet ik aan jou denken ook, de wijn kwam op tafel, dus jij bent het niet maar ik heb die associatie nu eenmaalraar eigenlijk, je kent iemand helemaal niet en dan heb je in één keer zoiets van "goh, zou Vie het zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Haha, neeehhh, dat was ik niet.Fijn dat je je weer wat beter voelt.Wat zijn de plannen voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Goedemorgen.Vie, Tas en Sailor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 ïk heb weinig plannen vandaag!gewoon een beetje iedereen vervelen, ik heb me zo rustig gehouden de laatste wekenmoet toch even laten weten dat ik er weer ben ik moet alleen even naar de apotheek (zal wel weekenddienst hebben, anders snap ik niet waarom ze open zijn)oh, ja, dit gaat een stunt worden!ik ga aan nieuwe medicijnen, een combi tussen Anti Dep en medicijnen voor ADHDéén bijeenkomstigheid;ze worden ook gebruikt om te stoppen met rokendus uuuhhh, ik ga de stap wagen over twee weken en wat zijn jou plannen?manlief is natuurlijk terug!! ja, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 he morrie Tinazo vroeg je bedje weer uit? en dat na een slopende week! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Ook goedemorgen Albertientje.Dat zou die zijn Tas, stoppen met roken. Hoop het voor je!Nou, ik ga maar een beetje in en rond huis frutsen, want nu met de pleegpoezen kan ik toch niet lang van huis. Ja, mijn lief is weer thuis, maar die gaat op zaterdag altijd sporten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Hahahaha, Tas,ja, ik ben nu eenmaal altijd vroeg wakkermaar lig er ook vroeg in s'avonds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 ach ja,had ik gelezen, een pleegnestje!je bent net een week begonnen en je laat je alweer direct in de luren leggen door die aandoenlijke bolletjes wol trek je het wel? om de drie uur voeden, dat houdt wel in dat je zelf weinig slaap krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Tas,dat zou geweldig zijn, een leven zonder peuken.Bij mij is het roken ook sterk verminderd,op de dagopname rook ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Die asssociatie bij "Wie is de chef" had ik ookmet Vie.Grappig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 tina,dat noemen ze volgens mij regelmaat ik was blij dat V. gisteravond niet thuis was, kon ik lekker om 21.30 naar bedik was helemaal afgepeigerd!ik heb het niet zo op de avonden, waarom weet ik niet maar ik vind die avonden vaak eindeloos langduren!soms vindt ik het een echte marteling, wachten tot 22.00 /22.30 voordat ik naar bed mag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 hahahaha,nu ga ik helemaal in een deuk!!ik ben dus niet de enige met die associatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Geen centje pijn hoor Tas, ik heb niet zoveel slaap nodig.Zat me trouwens laatst te bedenken, wat moet jij leuk wonen zo met die schepen voor de deur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Jeetje, jammer dat ik niet gekeken heb, zou wel eens willen weten wat voor portret dat was waar jullie me mee associëren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Nou, Tas,ik hoef niet te wachten, ik val gewon om 20.00 in slaap.Beetje tv kijken en weg ben ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Vie,ik durf het bijna niet te zeggen maar ik woon op de mooiste en leukste plaats van het dorp!vrij uitzicht over het water, of tenminste uitzicht over de boteneen giga tuin en achter de tuin liggen de volkstuintjesheerlijk rustig maar zeer gezellig!het is alleen jammer dat mijn huisje oud is, soms denk ik wel eens "als het zooitje maar niet in elkaar stort" . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Ook een goede morgen dames en Sailor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Har,ook een goedemorgen, hoe gaat het met de bijtertjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Ben je een beetje handig met klussen Tas of doet je Pa dat voor je?Ik heb alleen een weg voor de deur met daarachter een weiland. Als er iemand voorbij rijdt is dat een hele gebeurtenis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Vie,maandag is geloof ik de herhaling van gisteren.misschien ook wel op uitzending gemist!maar kijk ook maar niet!voor hetzelfde geldt voel je jezelf beledigd omdat het helemaal niet in de buurt komt moet even aan mijn moederlijke verplichtingen voldoen!dochterlief zit nu al in de kasten te kijken wat we vanavond gaan eten!met andere woorden..........het is voedertijd!!!iemand ideeen voor een voedzame maaltijd op de ochtend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Potverdrie Tas, ik zie en hoor alleen maar auto's langszeilen Maaruh, ik gun het je hoor! Ik hoop dat snieklaas met zijn stoomboot eens bij je langskomt en je overlaadt met pakketjes zodat die schuldsanering niet zo hard aankomt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden