Houtje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Good for you Macha, go go go girrrrrrrrrl !!!!!!!!!!Dat is al bijna 4 maanden!!!!!!!!!Fijn dat je zoveel steun hebt aan vriendin en vriend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Hoeze tegen alle verwachting Spud? Heeft je kat eireren gelegd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Spud,je bent de ochtend weer doorgekomen!!!lekker verse eieren!of zit je me in het ootje te nemen? en ga je paaseieren zoeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Hoi Hannah!Ben je dit weekend alleen of heb jij ook je zoon thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Lekker eten Spud en een fijne dag nog.Houtje een dikke op je arme arm. En toch vind ik dat je je er verdraaid goed doorheen slaat. Je zou zomaar aan de drank hebben kunnen gaan maar dat heb je niet gedaan. Sjapo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macha Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Tasseke,Dank je wel hoor, een buiging voor mij,je moet me hier zien zitten, fier als een gieter.Sorry hoor, ik gaf jou geen goedemorgen,met deze een dikke knuffel Goed te lezen dat het beter is met jelongontsteking, en enkele kilootjes bijkomen nu hoor,ik wist niet wat er met mijn tas aan de handwas, ze was plots lichter geworden (je weet wel hé)Ik sleur je nog steeds mee.Sterkte lieve meid en zorg goed voor jezelf.Liefs,Macha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Voor elk jaar drankloos een:present::present:Voor elk jaar gevecht een:heart::heart:en voor de komende jaren nog heel veelDat voor jou bij elk gevecht nog steeds een :light:mag opgaan!HOUTJE!speciaal voor jou een hele grote slinger:moon::camera::DB):moon::camera::DB):moon::camera::DB):moon::camera::DB):moon::camera::DB):moon::camera::DB):moon::camera::DB):moon::camera::DB):moon::camera::DB):moon::camera::DB):moon::camera::DB):moon::camera::DB):moon::camera::DB):moon::camera::DB):moon::camera::DB):moon::camera::DB):moon::camera::DB):moon::camera::DB)Voor de afgelopen vier jaar en voor al die jaren die nog komen gaan!!!VAN HARTE GEFELICIFLAPSTAART Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 O ja Hannah lachen is dat,die van mij schrikt soms ook van zijn eigen gebrom.Hij hoop zó erg dat hij niet groter wordt, heb jij daar enig idee van wanneer dat groeien ophoudt? Hij is bijna 15.Hij is nu 1.85 en vindt het wel mooi.Ik ben 1.80 (mooi dus niet meer hè na die arthrose 1.77,5)en exje is 1.90 meter.Maar ZIJN vader was dus 1.95 meter. Wás, hij leeft niet meer, we missen hem al drie jaar, de schat. (getver, moetopeens huilen). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 als het even kan, speel ik vals maar ik was dan ook heel vroeg op!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 he morrie hannah!!zit eigenlijk te lachen om die baard in keel van de pubers!hier uiteraard geen last van behalve dat BH's steeds groter wordenik blijf het maar een rare gewaarwoording vinden, ze gaan kindaf, ze worden volwassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Dank Tas en Hannah en Thé,Tja, het was een heel gevecht, vooral in het begin,kremeneel, wat heb ik een trek gehad om 5 uur.Daar ben ik nou toch mooi vanaf.In plaats daarvan zet ik (zó simpel) om 5 uurmijn radiootje aan in de koiken als ik ga koiken.Yes......... we did it!Maar zonder dit forum was het never nooit geluktdus voor jullie heel veel dank en een .Dank dank dank!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Ik heb me net bedacht (echt nét)ik heb een armoeiig ding in de koiken staan,dat een klein koikenradiootje wel een leukeherinnering zou zijn.Ik vind dat van die helpende kadootjes,net als de lippenstift die ik kocht toen ikeen week droog was.Iedere keer dat je dat ding pakt denk je:o ja ik ben bezig met een proces, okee.Het helpt echt reusachtig!!!!!!!!(dat was een tip van de internetbehande-ling hoor, dus de eer is ook voor hun). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Hannah,ze groeien inderdaad tot hun eerste menstruatie!V. was 11 en was toen 1.56, ze is 17 en nog maar 1.57weinig hoop dus als ze al menstrueren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 houtje,je hebt gelijk, dit is een traktatie waard!!!hoe ga je dit bij de AA doen eigenlijk?vieren ze daar ook mijlpalen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macha Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Houtje!!!!Amai, VIER jaren, diep uit mijnhart een hele dikke proficiat,geweldig meid.:present::present:Liefs,Macha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Houtje! Jemig! Van harte gefeliciteerd met je Vier Jaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Wil iemand een ZELF GEBAKKEN soes met slagroom om het te vieren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 hannah,heel wijselijk je mond houden!!!V. wilde altijd fotomodel worden, die heeft dus tot haar 16e zitten wachten dat ze de minimaal 1.75 werd.ach, na verloop van tijd snappen ze zelf ook wel dat het er niet inzit.Nu is ze trots op haar lengte, ze heeft er ook veel voordeel van, het is namelijk best aandoenlijk zo een kleintje ertussen.ze heeft meer aandacht dan wie dan ook!ach, zegt moeders......het is ook wel een heel mooi kind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 lekker houtje!!!gooi maar over, een heerlijke soes gaat er hier wel in!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 he wat gaat de tijd snel!!bijna hour of power vergeten.zijn er nog meer mensen die dit op de zondag kijken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 ik ben ook maar 1.73 dus te kleinach, ik kom nu alleen nog in aanmerking voor anti rimpelreclameslekker makkelijk, we nemen een jonge meid MET rimpels en in de reclame zeggen we dat ze 50 is ziet ze er toch nog goed uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Soes zelfgebakken! (moeilijk deeg zeg!)Het zelf bakken van soezen valt niet mee.Ach lieve Tas, kon ik er maar een naar je opsturen! Volgens mij is dit héél fout voor mij en héél goed voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 dat was vorig jaar hannah,mijn dieptepunt was 45 kilonu heb ik wel de 54 kilo gehaald ik moet er dus nog 6, maar dat is een heliedere keer als ik denk, nu gaat het goeddan wordt ik weer ziekNeeee, ik heb geen anorexia of boulimia, ik eet mijzelf gek en vindt ook alles lekkermaar alle stress en zo vreet zich uit op mijn lichaam.nog eentje op het lijstje " och, heb ik ook gehad"***ik mis natuurlijk wel een calorietje of 3000 per dag wegens gebrek aan wijn en bier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 hummm, mmmmmheb mijn mond vol!!mmmmmm, wat is dit lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Eerst ook maar eens even voor Houtje een mega slinger in elkaar flansen! Prachtprestatie vrouwe P., het eerste kwartet heb je er op zitten....:clock:;):clock:;):clock:;):clock:;):clock:;):clock:;):clock:;):clock:;)Zo en nu nog effe bijlezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden